EAK angriber Janne
5 deltagere
EAK angriber Janne
Har I set: http://s2.travian.dk/berichte.php?id=17008529
Det kan være old news - skal vi foretage modtræk?
/T
Det kan være old news - skal vi foretage modtræk?
/T
Teunis- Antal indlæg : 32
Registration date : 05/12/07
Sv: EAK angriber Janne
Det er fristende.. Men så kan vi hvis ikke hjælpe Th mere..
Men Janne hvad er status?
Men Janne hvad er status?
Perlen- Admin
- Antal indlæg : 574
#"&T¤%/&=%&
EAK har byer ved siden af mine.
Han angreb mig, da jeg startede med at spille, har siden ladet mig være, og nu kommer jeg hjem fra arbejde en by fattigere.
Han kunne i det mindste have givet mig en chance for at forsvare den.
Jeg ved ikke hvad man gør i sådan en situation. Jeg er i forvejen forvirret over, at vi skiftevis skal bygge forsvar og angrebstropper.
EAK har byer ved siden af mine.
Han angreb mig, da jeg startede med at spille, har siden ladet mig være, og nu kommer jeg hjem fra arbejde en by fattigere.
Han kunne i det mindste have givet mig en chance for at forsvare den.
Jeg ved ikke hvad man gør i sådan en situation. Jeg er i forvejen forvirret over, at vi skiftevis skal bygge forsvar og angrebstropper.
janne- Antal indlæg : 43
Registration date : 07/01/08
Jeg synes vi skal tæve ham... dejlig konstruktivt, ikke?
/T
/T
Nu da det går lidt skidt med at nappe tegninger, skal vi så ikke tage Jannes by tilbage i ventetiden?
Jeg har det skidt med bare at vende den anden kind til - og lidt action skal vi da ha', ikke?
/T
Jeg har det skidt med bare at vende den anden kind til - og lidt action skal vi da ha', ikke?
/T
Tjaa, under normale omstændigheder er jeg imod sådanne modangreb her. Men nu når slaget er tabt hvad tegningerne angår og KoG gang på gang har angrebet os selvom vi havde en uofficiel IAP, ville jeg ikke have noget imod at snuppe Jannes by tilbage (fra EAK) og på den måde få en smule ekstra underholdning ud af den sidste tid på s2.
Så hvis et par andre fra rådene også giver grønt lys, synes jeg bare vi skal planlægge et angrebstidspunkt. Det forudsætter selvfølgelig at Janne har høvdinge/senatorer til formålet (jeg kan ihvertfald fremskaffe to høvdinge).
Så hvis et par andre fra rådene også giver grønt lys, synes jeg bare vi skal planlægge et angrebstidspunkt. Det forudsætter selvfølgelig at Janne har høvdinge/senatorer til formålet (jeg kan ihvertfald fremskaffe to høvdinge).
CrazySnap- Antal indlæg : 354
Er med på at bare slagte løs her fra
Doom- Antal indlæg : 180
Registration date : 29/12/07
Jeg er med på at snuppe byen tilbage og giver grønt lys fra min side. Der er jo ikke så meget mere at gøre her... Kampen er tabt desværre som jeg ser det. Sidder selv og pønser på at Badehat skal have en hilsen inden spillet er slut.. Men det vil kræve at jeg hiver alt hjem fra 0/-75.. Bygger pt angreb så meget jeg nu kan og ruster op til kampen..
Perlen- Admin
- Antal indlæg : 574
Pt. har jeg en senator og KP nok. Arbejder på at tage en by fra Logistix, da han ikke spiller mere. Men han går til et langt bedre formål, hvis vi banker EAK
Jeg er helt klart på.
Og Perlen, jeg synes du skal gi´Badehat en endefuld. Han har da generet folk længe.
Jeg er helt klart på.
Og Perlen, jeg synes du skal gi´Badehat en endefuld. Han har da generet folk længe.
janne- Antal indlæg : 43
Registration date : 07/01/08
Lignende emner
» kamserne fra FFF udspionerer Janne
» cmjdk fra KoG angriber
» MarkB angriber hfg
» hekla angriber Perlen
» Kylle angriber Doom
» cmjdk fra KoG angriber
» MarkB angriber hfg
» hekla angriber Perlen
» Kylle angriber Doom