hekla angriber Perlen
+3
Dumbledore
CrazySnap
Teunis
7 deltagere
hekla angriber Perlen
Hvad har hekla lige gang i her?
http://s2.travian.dk/berichte.php?id=15917896
Jeg har små ni timer med heste til hendes angrebsby - skal vi sende hende en hilsen fra DIC?
/Teunis
http://s2.travian.dk/berichte.php?id=15917896
Jeg har små ni timer med heste til hendes angrebsby - skal vi sende hende en hilsen fra DIC?
/Teunis
Teunis- Antal indlæg : 32
Registration date : 05/12/07
Sv: hekla angriber Perlen
Ja, det kan vi da ikke lade gå ustraffet hen? Hvad siger krigsrådsfolkene? For god ordens skyld skriver jeg til hekla og spørger hvad der ligger bag angrebet.
Sidst rettet af 6/2/2008, 22:10, rettet 1 gang
CrazySnap- Antal indlæg : 354
Jeg er med.. hehe
Ved bare ikke hvor langt jeg har dertil
Ved bare ikke hvor langt jeg har dertil
Dumbledore- Antal indlæg : 215
Registration date : 10/01/08
Og her har vi svar fra hekla (læs nede fra og op):
------------------------------------------------
hekla skrev:
Jeg havde ikke bemærket forbunds bemærkningerne . Jeg undlader at angribe Perlen eller andre i jeres alliance.
mvh
Jeg skriver da du i nat angreb Perlen fra vores alliance. Hvad ligger bag dette angreb? Jeg kan kun tro det var en fejl taget din alliances størrelse og dig selv i betragtning? Hvis angrebet er af større betydning for dig eller din alliance kan du/i forvente et større modangreb. Bolden er derfor på din/jeres side, og jeg forventer svar hurtigst muligt.
Mvh.
CrazySnap
Chef Diplomat, DIC
---------------------------------------------------
Så det ser ud som om hekla fortrød sin handling og jeg synes derfor bare vi skal lade hende være med det.
------------------------------------------------
hekla skrev:
Jeg havde ikke bemærket forbunds bemærkningerne . Jeg undlader at angribe Perlen eller andre i jeres alliance.
mvh
Jeg skriver da du i nat angreb Perlen fra vores alliance. Hvad ligger bag dette angreb? Jeg kan kun tro det var en fejl taget din alliances størrelse og dig selv i betragtning? Hvis angrebet er af større betydning for dig eller din alliance kan du/i forvente et større modangreb. Bolden er derfor på din/jeres side, og jeg forventer svar hurtigst muligt.
Mvh.
CrazySnap
Chef Diplomat, DIC
---------------------------------------------------
Så det ser ud som om hekla fortrød sin handling og jeg synes derfor bare vi skal lade hende være med det.
Synes ikke det skal bare lades ligge..
Jeg synes at Hekla skal aflevere det tilbage der taget eller skadet af tropper og råstoffer..
Vi kan ikke bare side og tage den en fejl angreb efter den anden uden der er konsekvenser..
Enten skal personen aflevere det tabte tilbage eller også må de forvente at blive gjort til farm eller miste byer..
Bare min mening.. *€"#%/)=*ÔP&
Jeg synes at Hekla skal aflevere det tilbage der taget eller skadet af tropper og råstoffer..
Vi kan ikke bare side og tage den en fejl angreb efter den anden uden der er konsekvenser..
Enten skal personen aflevere det tabte tilbage eller også må de forvente at blive gjort til farm eller miste byer..
Bare min mening.. *€"#%/)=*ÔP&
hvad så DD...skriver du så også det til Fuglsang fra NL. som er ved at nuppe en by fra maribo
master zico- Antal indlæg : 542
SLAP AF.... Jeg har styr på det.. Jeg har selv kontatet hende, og sagt at sker der noget lignede så må jeg jo komme på besøg.. Har haft et par spioner på besøg.. Hovedregl for mit vedkommende... Jeg skal hok bede om hjælp hvis jeg har brug for det..
Har dog en undring.. Da jeg havde store problemer med Badehat og cmjdk oplevede jeg ikke den store opbaking, ikke engang så mange reaktioner.. Nå men tak fordi i holder øje med mine byer..
Klare selv resten, og hvis der skal skydes på hende skal jeg også nok skyde, eller spørge om i vil være med.. Okay?
Har dog en undring.. Da jeg havde store problemer med Badehat og cmjdk oplevede jeg ikke den store opbaking, ikke engang så mange reaktioner.. Nå men tak fordi i holder øje med mine byer..
Klare selv resten, og hvis der skal skydes på hende skal jeg også nok skyde, eller spørge om i vil være med.. Okay?
Perlen- Admin
- Antal indlæg : 574
javel hr general.......
og slap da selv af.....!!!
og slap da selv af.....!!!
Bare kald mig frk
Ja undskyld jeg var måske lidt hurtig i veningerne, men synes bare ikke det giver noget godt billede at vi alle skriver.. som nr. 1.. Har tidligere set at CS skrev at man i tilfælde af angreb lige skulle melde tilbage om man selv tog kontakt eller..
Ja undskyld jeg var måske lidt hurtig i veningerne, men synes bare ikke det giver noget godt billede at vi alle skriver.. som nr. 1.. Har tidligere set at CS skrev at man i tilfælde af angreb lige skulle melde tilbage om man selv tog kontakt eller..
Perlen- Admin
frk Perle
ja det er korrekt....men vi (diplomater)...reagere ofte udover dette...og får det til at lyde lidt officielt....upåagtet om den enkelte spiller selv har skrevet....(og du havde ikke skrevet i forum om der var taget kontakt....såhhh....)......
men lad nu det igge...det er jo fint det er blevet løst...
ja det er korrekt....men vi (diplomater)...reagere ofte udover dette...og får det til at lyde lidt officielt....upåagtet om den enkelte spiller selv har skrevet....(og du havde ikke skrevet i forum om der var taget kontakt....såhhh....)......
men lad nu det igge...det er jo fint det er blevet løst...
Der skulle vel ikke være mulighed for, at jeg må smide 2400 imps på hende vel?
Eller måske bare på en anden i den ally?
Eller måske på en HUNTERS eller NE spiller?
De vil VIRKELIG gerne dø.
Eller måske bare på en anden i den ally?
Eller måske på en HUNTERS eller NE spiller?
De vil VIRKELIG gerne dø.
Albus Dumbledore- Antal indlæg : 267
Registration date : 06/12/07
Perlen, det er helt korrekt det du skriver. Men har der ikke været nogen respons fra personen som bliver angrebet, griber vi diplomater ind for at mindske skaden på den spiller som angribes (eller som Zico skriver).
Når du så skriver (nu) at du har styr på sagen, bakker jeg derfor tilbage og gør ikke mere ved det. Hellere for meget kontakt end for lidt.
Når du så skriver (nu) at du har styr på sagen, bakker jeg derfor tilbage og gør ikke mere ved det. Hellere for meget kontakt end for lidt.
Skal de bare dø... ?
Perlen- Admin
Hun var fakstisk på besøg første gang d. 5 kl. 04:15...
ADD Spiller Banjo vil gerne have besøg af nogle mænd.... Uden ally og jeg vil gerne overtage en af hans byer
ADD Spiller Banjo vil gerne have besøg af nogle mænd.... Uden ally og jeg vil gerne overtage en af hans byer
Perlen- Admin
Frk. Perlen og andre.
Det jeg skrev tidligere skulle ikke ha lyt som kun det angreb på dig/perlen.
Men har læst flere gange at nogen er blevet angrebet og så er der blevet snakket med den pågældende angriber og angriber siger undskyld og hov det var en fejl. Og så har man bare sagt ok og lad det ikke ske igen. Og så var det det.
Det er sgu da en indbydelse til at andre kan gøre det samme hvis det kommer for øre.
Det er det jeg mener ikke er godt nok.
Vi bliver bare grinet af når den næste kommer og gør det samme og siger undskyld og hov, ikke min mening.
De sidder sku der med deres erobrede råstoffer and what ever bagefter og siger ha ha det gik sgu også denne gang og nu kan jeg bygge lidt mere op i min by.
Vi må sgu sætte en fod ned og sige nu er det nok og vise vi kan slå igen hvis nogen rører en af os..
Og MZ jeg ved da godt at det ikke vil være smart at begynde at slå tilbage på nogen fra en alliance i den størrelses orden.
Men dem der ligger lige omkring os og under, mener jeg ikke vi skal side og tage skud uden at give igen..
Det jeg skrev tidligere skulle ikke ha lyt som kun det angreb på dig/perlen.
Men har læst flere gange at nogen er blevet angrebet og så er der blevet snakket med den pågældende angriber og angriber siger undskyld og hov det var en fejl. Og så har man bare sagt ok og lad det ikke ske igen. Og så var det det.
Det er sgu da en indbydelse til at andre kan gøre det samme hvis det kommer for øre.
Det er det jeg mener ikke er godt nok.
Vi bliver bare grinet af når den næste kommer og gør det samme og siger undskyld og hov, ikke min mening.
De sidder sku der med deres erobrede råstoffer and what ever bagefter og siger ha ha det gik sgu også denne gang og nu kan jeg bygge lidt mere op i min by.
Vi må sgu sætte en fod ned og sige nu er det nok og vise vi kan slå igen hvis nogen rører en af os..
Og MZ jeg ved da godt at det ikke vil være smart at begynde at slå tilbage på nogen fra en alliance i den størrelses orden.
Men dem der ligger lige omkring os og under, mener jeg ikke vi skal side og tage skud uden at give igen..
kig lige på Angel s forbunds liste.....
Hehe, jeg er ikke helt enig DD, jeg synes ikke vi viser svaghed ved at droppe hævntogt mod angribere, men i stedet kommunikere med dem. Hvis de er flinke og indrømmer deres fejl, synes jeg ikke de skal straffes, er de derimod flabede og arrogante giver jeg dem gerne igen.
Jeg tror at vores diplomati og denne fremgangsmåde "hæver" os over de andre (og dem der angriber) og jeg tror faktisk de respekterer os for det og får mindre lyst til at angribe igen. Gik vi derimod i flæsket på dem, tror jeg bare vi ville få en masse sure miner og miste en masse mænd.
Et angreb mod os fra en mindre alliance kan derfor vendes til goodwill og respekt og det vægter jeg højere end hævn (men kun i sådanne her situationer). Nogle aktioner er selvfølgelig svære at se gennem fingrene med og skal hævnes.
(Desuden tror jeg heller ikke de mindre alliancer snakker sammen i krogene om at angribe os, da de har hørt vi har en politik om ikke at angribe igen, lol).
Jeg tror at vores diplomati og denne fremgangsmåde "hæver" os over de andre (og dem der angriber) og jeg tror faktisk de respekterer os for det og får mindre lyst til at angribe igen. Gik vi derimod i flæsket på dem, tror jeg bare vi ville få en masse sure miner og miste en masse mænd.
Et angreb mod os fra en mindre alliance kan derfor vendes til goodwill og respekt og det vægter jeg højere end hævn (men kun i sådanne her situationer). Nogle aktioner er selvfølgelig svære at se gennem fingrene med og skal hævnes.
(Desuden tror jeg heller ikke de mindre alliancer snakker sammen i krogene om at angribe os, da de har hørt vi har en politik om ikke at angribe igen, lol).
Vi har skam slået igen, også på større alliancer, hvorfor vi har fået IAPer med dem. Så joh vi bruger muskler.
Meeen vi angriber selv, så vi også acceptere at nogen engang imellem gerne vil hace et par af vores råstoffer. Sålænge vi ikke er farm.
Gang på gang har vores hjerne fået et bedre resultat end vores sværd. Det er jo fantastisk, og nok en af grundene til at DIC i virkeligheden undgår en masse ballade :-)
Meeen vi angriber selv, så vi også acceptere at nogen engang imellem gerne vil hace et par af vores råstoffer. Sålænge vi ikke er farm.
Gang på gang har vores hjerne fået et bedre resultat end vores sværd. Det er jo fantastisk, og nok en af grundene til at DIC i virkeligheden undgår en masse ballade :-)
Hertug Jackson- Antal indlæg : 419
Registration date : 06/12/07
master zico skrev:kig lige på Angel s forbunds liste.....
Hvad er der med den MZ.. Smiler.
Jeg kan godt følge det du skriver CS.
Men Har du hørt nogen steder fra at de respektere os i det vi ikke banker igen..
OK HJ
Vi lægger min opstød på hylden og tager det en dag ad gangen.
Vi lægger min opstød på hylden og tager det en dag ad gangen.
Der er flere tilfælde hvor angrebet var en decideret fejl og de derfor takkede mange gange for at vi ikke pultede ham/hende til døde og tog kontakt først. Og som Jackson skriver har flere angreb på os ført til IAP og "venskab". Men foruden dette har jeg ikke hørt om alliancer der respekterede os på dette grundlag.
hekla som angreb perlen kommer fra alliancen angel.....
og de har følgende Forbund:
F|VIP 1
F|S.N.I.
SVPPB +-
F|NE2
SVPPB ++
F|Udgård
F | N 2
F|FFF
FFF-UN
F|NE3
F|NE
5DIR
F|U X
F|U Y
WK
[X]
F|Nestor
F|FFFRoC
så DD jeg tænkte bare at en modtræk måske ikke var det smarteste...
og de har følgende Forbund:
F|VIP 1
F|S.N.I.
SVPPB +-
F|NE2
SVPPB ++
F|Udgård
F | N 2
F|FFF
FFF-UN
F|NE3
F|NE
5DIR
F|U X
F|U Y
WK
[X]
F|Nestor
F|FFFRoC
så DD jeg tænkte bare at en modtræk måske ikke var det smarteste...
He He, der kan man se..
Bare fordi de har de forbund, betyder ikke de er fredet og bare kan gør hva det passer dem.. hehe
Men lad det ligge som sagt og tag en dag af gangen..
Bare fordi de har de forbund, betyder ikke de er fredet og bare kan gør hva det passer dem.. hehe
Men lad det ligge som sagt og tag en dag af gangen..
Lignende emner
» MarkB angriber hfg
» EAK angriber Janne
» cmjdk fra KoG angriber
» Duckman Angriber Runner 06.25
» Dragoe far KOG angriber xantiaz
» EAK angriber Janne
» cmjdk fra KoG angriber
» Duckman Angriber Runner 06.25
» Dragoe far KOG angriber xantiaz