Nogen der spiller på server 4 ?
2 deltagere
DIC :: Spørge-Jørgen
Side 1 af 1
Nogen der spiller på server 4 ?
Hejsan alle ja som overskriften siger er der nogen som spiller på s4 sagen er den jeg lige har fået til opgave at passe en kammerats konto så længe han er i militæret og ville da lige hører om der var nogen man kendte så giv lyd fra jer
Brugeren hedder faktisk Galning og har et lille problem med en anden person Sejborg fra alliancen Tryl så hvis en af jer skulle kede jer eller har lyst til at give sejborg en lærerstreg skal de være velkommen...
Brugeren hedder faktisk Galning og har et lille problem med en anden person Sejborg fra alliancen Tryl så hvis en af jer skulle kede jer eller har lyst til at give sejborg en lærerstreg skal de være velkommen...
Doom- Antal indlæg : 180
Registration date : 29/12/07
Sv: Nogen der spiller på server 4 ?
Hej Doom,
Jeg hedder Kinnin, og prøver du noget med en fra TRYL, så får du sgu nok problemer med mig
Jeg hedder Kinnin, og prøver du noget med en fra TRYL, så får du sgu nok problemer med mig
Albus Dumbledore- Antal indlæg : 267
Registration date : 06/12/07
altså det er en lille pis by jeg har snart pop 300 så tror ikke jeg gør noget drastisk...
og tænkte om du måske ikke kunne overtale ham til at lade være med at bombe min/min kammerats by... kunne være cool
og tænkte om du måske ikke kunne overtale ham til at lade være med at bombe min/min kammerats by... kunne være cool
Skriv til ham selv. Du kan måske slippe med en times produktion.
Albus Dumbledore- Antal indlæg : 267
Registration date : 06/12/07
Lignende emner
» Er der nogen der vil savne Logistix?
» Gentagende farming af DIC spiller, hvad mener du?
» Server 1
» Server 1 er ved at slutte...
» Gentagende farming af DIC spiller, hvad mener du?
» Server 1
» Server 1 er ved at slutte...
DIC :: Spørge-Jørgen
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum