DIC
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Gentagende farming af DIC spiller, hvad mener du?

4 deltagere

Go down

Hvordan forholder vi os når der gentagende gange farmes på en DIC spiller, uden at spilleren aktivt gør noget ved det?

Gentagende farming af DIC spiller, hvad mener du? Vote_lcap69%Gentagende farming af DIC spiller, hvad mener du? Vote_rcap 69% 
[ 11 ]
Gentagende farming af DIC spiller, hvad mener du? Vote_lcap0%Gentagende farming af DIC spiller, hvad mener du? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Gentagende farming af DIC spiller, hvad mener du? Vote_lcap19%Gentagende farming af DIC spiller, hvad mener du? Vote_rcap 19% 
[ 3 ]
Gentagende farming af DIC spiller, hvad mener du? Vote_lcap12%Gentagende farming af DIC spiller, hvad mener du? Vote_rcap 12% 
[ 2 ]
 
Totale stemmer : 16
 
 
Poll closed

Gentagende farming af DIC spiller, hvad mener du? Empty Gentagende farming af DIC spiller, hvad mener du?

Indlæg af Perlen 13/1/2008, 15:21

Hvordan forholder DIC sig til at vi nu gentagende gange har set at en af vores ally medlemmer farmes og der hentes store mængder råstoffer som var det Januar udsalg. Er det DIC problem eller er det den enkelte spillers problem?
Hvad er konsekvensen, skal der være en konsekvens?
Giv din stemme med, og sig højt hvad du tænker når du ser at dette sker..
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Gentagende farming af DIC spiller, hvad mener du? Empty Sv: Gentagende farming af DIC spiller, hvad mener du?

Indlæg af Gæst 13/1/2008, 16:36

Jeg har valgt udsmidning, af den grund;

Hvis en spiller ikke gør noget ved det selv, prøver at løse problemet, søger hjælp i sin alliance, whatever. Så det ud.
Vi kan ikke acceptere nogen, som ikke prøver at få styr på sagerne.
Det kan ikke være alliancens skyld eller problem.
Men den enkelte spiller.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Gentagende farming af DIC spiller, hvad mener du? Empty Sv: Gentagende farming af DIC spiller, hvad mener du?

Indlæg af Hertug Jackson 13/1/2008, 16:44

Ja, jeg mener også vi bliver nød til at være hårdere nu.
Nogle få af de gamle forlader alliancen fordi mange ting er for vage. En løsning er at indføre mere ditaktur end vi har idag, hvilket betyder at vi også må sige farvel til spillere som ikke tjener DIC et formål, men mere omvendt.
Hertug Jackson
Hertug Jackson

Antal indlæg : 419
Age : 49
Location : Copenhagen
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Gentagende farming af DIC spiller, hvad mener du? Empty Sv: Gentagende farming af DIC spiller, hvad mener du?

Indlæg af Laue 13/1/2008, 17:07

Jeg har stemt "Udsmidning"... Men gerne med det twist, at alliancen også har gjort en indsats for at gøre spilleren klar over at der er et problem. M.a.o. skal der ikke ske udsmidning hvis spilleren i en serie uheldige angreb tilfældigvis er blevet farmet 2-3 gange. Dette handler om dem der trækker på skulderen og vælger at være ligeglade med om der sker intensiv farming.

Det vil være nyttigt at definere "Farming" mere præcist Smile
Laue
Laue

Antal indlæg : 160
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Gentagende farming af DIC spiller, hvad mener du? Empty Sv: Gentagende farming af DIC spiller, hvad mener du?

Indlæg af Perlen 13/1/2008, 17:18

Denne afstemning og tråd er oprettet for at få debatten i gang.. Hvad vil vi og hvad vil vi ikke.. Den er naturligvis ikke færdig.. Persoligt må jeg bare sig at jeg bliver gal når jeg ser at en spiller bliver farmet 20 gange af samme spiller, og der hentes tusindevis af råstoffer, og jeg kan ikke se der gøres noget. Så vil jeg ski også være med, så kan jeg som er i ally med "farmen" jo ligeså godt få de ress. så jeg kan bruge dem til at lade min forsvarshær vokse sig stor og stærk.. Til fordel for HELE allyen.
Mener nok at man skal starte med at kontakte den farmede, og høre om alt er som det skal være.. Der kan tilbydes hjælp, og svares der ikke på dette, så skal der gives en advarsel og ses der ikke at der sker noget stadig, så ser jeg ikke andre udveje en at vi må sige farvel til et medlem..
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Gentagende farming af DIC spiller, hvad mener du? Empty Sv: Gentagende farming af DIC spiller, hvad mener du?

Indlæg af ClickyNicki 13/1/2008, 17:52

Har stemt anden mulighed på det grundlag, at han skal advares at der skal gøres noget ved det, også hvis det er gjort synes jeg det går over til udsmidning, hvis han ikk reagere.. Men jeg synes tilgengæld ikk at man på nogen måde kan kræve at der skal være en sitter der ordner det hele for en, man må også selv melde sig ind i kampen..
ClickyNicki
ClickyNicki

Antal indlæg : 74
Age : 33
Location : Maribo
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Gentagende farming af DIC spiller, hvad mener du? Empty Sv: Gentagende farming af DIC spiller, hvad mener du?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum