Hvad er holdningen omkring gule og røde prikker??
4 deltagere
Side 1 af 1
Hvad er holdningen omkring gule og røde prikker??
Der er desværre et par gule, og en enkelt grå prik på Travian for tiden. . Har prøvet at guide mig frem til hvordan vi i DIC forholder os til de forskellige farver, men har ikke fundet nogen endegyldig regl, hvorfor jeg nu opretter denne tråd.
Hvad tænker du?
Jeg tænker, at når vi har gule prikker er der fare for at dette kan blive en "hent alt hvad du har lyst til farm", når der er røde ja så beder vi selv om det, og grå, ja så er det jo ikke så meget at sige.
Havde tænkt mig at oprette en afstemning men den er lidt svær at formulere når vi ikke har haft denne debat først. Så kom i gang.. Giv din mening til kende, stor som lille..
Hvad tænker du?
Jeg tænker, at når vi har gule prikker er der fare for at dette kan blive en "hent alt hvad du har lyst til farm", når der er røde ja så beder vi selv om det, og grå, ja så er det jo ikke så meget at sige.
Havde tænkt mig at oprette en afstemning men den er lidt svær at formulere når vi ikke har haft denne debat først. Så kom i gang.. Giv din mening til kende, stor som lille..
Perlen- Admin
- Antal indlæg : 574
Registration date : 05/12/07
Sv: Hvad er holdningen omkring gule og røde prikker??
Gul er acceptabelt i mine øjne men rød og grå prik uden at forsøge på at få en sitter burde have konsekvenser
Doom- Antal indlæg : 180
Registration date : 29/12/07
Yep vores generelle holdning er at "rød og hvid" = udsmidning. Logistix ligger i øjeblikket i hvid fordi han ikke har tænkt sig at spille mere. Jeg håber lidt på vi kan få hans password til kontoen, så vi kan give hans profil videre. Jeg mener det er WS som har kontakt med ham?
CrazySnap- Antal indlæg : 354
Og de gule er vi så ligeglade med?
Perlen- Admin
at det sker er ikke det store problem ved mig men sker det med jævne mellemrum synes jeg personen burde få en påtale om at finde en sitter til de dage hvor han/hun ikke kan...
Doom- Antal indlæg : 180
Registration date : 29/12/07
jeg er enig i at gule ikke er et problem...med mindre at der bliver gentagelse på gentagelse fra den samme spiller
master zico- Antal indlæg : 542
Denne tråd låses og flyttes til gamle nyheder.
Perlen- Admin
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum