DIC
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Rabech angriber besat dal fra SVPPB +-

4 deltagere

Go down

Rabech angriber besat dal fra SVPPB +- Empty Rabech angriber besat dal fra SVPPB +-

Indlæg af CrazySnap 22/1/2008, 12:40

Fugl Fønix ! fra fra SVPPB +- skriver:

---------------------------
Rahbech udfører i øjeblikket et angreb på en af vores spilleres dal. Jeg har advaret ham om, at såfremt har fører angrebet igennem kan imødese at svppb gennemfører en passende gengældelses aktion overfor DIC.

Fugl Fønix
---------------------------

Dette er klart ikke et fornuftigt træk fra din side (Rabech) og jeg må bede dig indstille angrebet med det samme! Ihvertfald indtil vi har diskuteret sagen. SVPPB er en meget større alliance end os (sammenlagt) og vi skal ikke bevæge os ud i en konflikt her. De andre fra vores to råd må gerne lige kommentere sagen om de er enige. Jeg skriver til "Fugl Fønix !" at Rabech indstiller angrebene mens vi undersøger sagen.
CrazySnap
CrazySnap

Antal indlæg : 354
Age : 42
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Rabech angriber besat dal fra SVPPB +- Empty Sv: Rabech angriber besat dal fra SVPPB +-

Indlæg af master zico 22/1/2008, 12:44

ja selvfølgelig skal det stoppes.....omgående...!!!
master zico
master zico

Antal indlæg : 542
Location : Glostrup
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Rabech angriber besat dal fra SVPPB +- Empty Sv: Rabech angriber besat dal fra SVPPB +-

Indlæg af Perlen 22/1/2008, 12:46

Hvad har du gang i Rabech?
Såfremt vi skal ind i en sådanne kamp, skal det være koordineret.. Og for en sølle dal.. Hmm..

Glæder mig at Fugl Fønix tog sig tid til at skrive og ikke bare gik i kødet på os andre..

Jeg er enig i at dette er upassende krigsførsel.. Uden først at diskuterer dette her på forum..
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Rabech angriber besat dal fra SVPPB +- Empty Sv: Rabech angriber besat dal fra SVPPB +-

Indlæg af Rabech 22/1/2008, 13:09

Venligst se kommunikation med fulg fønix:

Jeg antager herefter at denne sag er ude af verdenen, hvis ikke må i meget gerne lade mig det vide.

Mvh
Rabech

------------------------------------------------------

Super...det er jo hvad der sker. Tak for tilbagemeldingen.
____________
Rabech skrev:

Jeg iværksatte imorges to angreb for at tage nævnte oase. Det er så - desværre - lykkedes Esven at tage oasen imellem mine to angreb, hvorfor jeg har angrebet hans oase uden at være opmærksom på at jeg angreb Esven.

Jeg vender ikke tilbage.

Rabech
____________
Fugl Fønix ! skrev:

Hvis du gennemfører dine angreb på Esvens dal bliver der iværksat gengældelse på din alliance.

Fugl Fønix

Rabech

Antal indlæg : 9
Registration date : 06/01/08

Tilbage til toppen Go down

Rabech angriber besat dal fra SVPPB +- Empty Sv: Rabech angriber besat dal fra SVPPB +-

Indlæg af master zico 22/1/2008, 13:09

Case closed...!!!
master zico
master zico

Antal indlæg : 542
Location : Glostrup
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Rabech angriber besat dal fra SVPPB +- Empty Sv: Rabech angriber besat dal fra SVPPB +-

Indlæg af CrazySnap 22/1/2008, 13:16

Yep, case closed, tråden er hermed lukket. Jeg sender den til arkivet, når alle har fået lidt tid til at blive opdateret på emnet.
CrazySnap
CrazySnap

Antal indlæg : 354
Age : 42
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Rabech angriber besat dal fra SVPPB +- Empty Sv: Rabech angriber besat dal fra SVPPB +-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum