DIC
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Må vi have sittere uden for DIC?

+4
Weihenstephan
Hertug Jackson
Perlen
Laue
8 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Må vi have sittere uden for DIC?

Må vi have sittere uden for DIC? - Page 2 Vote_lcap36%Må vi have sittere uden for DIC? - Page 2 Vote_rcap 36% 
[ 5 ]
Må vi have sittere uden for DIC? - Page 2 Vote_lcap64%Må vi have sittere uden for DIC? - Page 2 Vote_rcap 64% 
[ 9 ]
 
Totale stemmer : 14
 
 
Poll closed

Må vi have sittere uden for DIC? - Page 2 Empty Sv: Må vi have sittere uden for DIC?

Indlæg af Perlen 6/1/2008, 14:02

Hvor har jeg udtalt det henne? - Jeg sidder og skriver til hver enkelt og spørger om jeg kan gøre noget for større aktivitet.. Ønsker ikke at folk skal stoppe.. Jeg mener bare ikke at vi kan vinde dette spil ved inaktivitet.. Gør du det brændevinsnissen???
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Må vi have sittere uden for DIC? - Page 2 Empty Sv: Må vi have sittere uden for DIC?

Indlæg af Weihenstephan 6/1/2008, 14:09

Så så, pas nu på tonen ikke bliver aggressiv eller anklagende.

DIC er i en opbrudsfase, hvor flere af de gamle stopper, og så er det op til resten at tage over. Det inkludere selvfølgelig også ændringer i hvordan alliancen køres, såsom om der er plads til passive spillere. De forum-aktive bliver jo automatisk alliancens nye ledere, så det er her diskussionen skal stå. Opret en tråd, diskuter og beslut. Eller tag en chat-session hvis det er bedre. Jeg afstår fra diskussionen, da min aktivitet er nedadgående: I andre skal blive enige om en ny ledelsesstil og vision (og tre "core values"? Det er SÅ nytænkende).
Det skal gøres snart: der er pres på MAribo, og måske snart andre. Enten skal vi tage side i krigen, eller også skal forbundet af mindre alliancer styrkles og udbygges.

Weihenstephan

Antal indlæg : 178
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Må vi have sittere uden for DIC? - Page 2 Empty Sv: Må vi have sittere uden for DIC?

Indlæg af brændevinsnisse 6/1/2008, 14:16

Vist så Perlen, men der bliver slået meget på, bl.a. af dig, at det er vigtigt med aktivitet.

Hvis det er vigtigt med aktivitet så er det, som jeg forstår det du skriver, noget man bør kræve af medlemmerne.
Det er fint, at du lægger op til, at folk er mere aktive.

Jeg tror bare ikke det kommer til at hjælpe på mere end en eller to spillere.

Derfor udleder jeg, at eneste anden mulighed for at få en alliance med mere aktive spillere, er at skaffe sig af med dem der ikke er det.

Og nej, jeg tror ikke spillet kan vindes ved inaktivitet - jeg tror ikke spillet kan vindes af DIC, uagtet Vores aktivitetsniveau.
Det tror jeg vi er startet alt for sent til.

brændevinsnisse

Antal indlæg : 195
Registration date : 07/12/07

Tilbage til toppen Go down

Må vi have sittere uden for DIC? - Page 2 Empty Sv: Må vi have sittere uden for DIC?

Indlæg af Laue 8/1/2008, 22:03

Tråden låst - konklusionen er, at det ikke er tilladt at have sittere uden for DIC! Jeg slår dekret op i Reglerne...
Laue
Laue

Antal indlæg : 160
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Må vi have sittere uden for DIC? - Page 2 Empty Sv: Må vi have sittere uden for DIC?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum