DIC
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Skal der oprettes en obligatorisk sitter-ordning i DIC?

4 deltagere

Go down

Skal der oprettes en obligatorisk Sitter-ordning i DIC?

Skal der oprettes en obligatorisk sitter-ordning i DIC? Vote_lcap50%Skal der oprettes en obligatorisk sitter-ordning i DIC? Vote_rcap 50% 
[ 7 ]
Skal der oprettes en obligatorisk sitter-ordning i DIC? Vote_lcap50%Skal der oprettes en obligatorisk sitter-ordning i DIC? Vote_rcap 50% 
[ 7 ]
 
Totale stemmer : 14
 
 
Poll closed

Skal der oprettes en obligatorisk sitter-ordning i DIC? Empty Skal der oprettes en obligatorisk sitter-ordning i DIC?

Indlæg af Laue 23/12/2007, 14:01

På baggrund af tråd om sitning oprettes hermed en afstemning om oprettelse af en sitterordning/sitter-ring internt i DIC (se under https://dic-online.danskforum.net/sitter-f18/sitter-ring-t122.htm).

Forslaget går på at vi opretter en sitterordning hvor alle stiller sig til rådighed til at sitte to andre i alliancen, og hvor alle obligatorisk skal tilføje to sittere fra alliancen til deres indstillinger. Implicit indebærer denne ordning, at det IKKE er tilladt med sittere fra andre alliancer end DIC! Hvis medlemmer i DIC allerede har sitter-aftaler internt i DIC vil disse ikke blive lavet om!

Stem "Ja" eller "Nej"
Laue
Laue

Antal indlæg : 160
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Skal der oprettes en obligatorisk sitter-ordning i DIC? Empty Sv: Skal der oprettes en obligatorisk sitter-ordning i DIC?

Indlæg af Weihenstephan 23/12/2007, 14:34

Ja
Jeg vil dog foreslå en bedstefar-klausul, så nuværende sittere udenfor DIC kan beholdes.

Weihenstephan

Antal indlæg : 178
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Skal der oprettes en obligatorisk sitter-ordning i DIC? Empty Sv: Skal der oprettes en obligatorisk sitter-ordning i DIC?

Indlæg af brændevinsnisse 23/12/2007, 15:33

Da det må forventes at vi allesammen er voksne nok til at kunne tage vare på os selv, synes jeg ikke det behøver centraliseres

brændevinsnisse

Antal indlæg : 195
Registration date : 07/12/07

Tilbage til toppen Go down

Skal der oprettes en obligatorisk sitter-ordning i DIC? Empty Sv: Skal der oprettes en obligatorisk sitter-ordning i DIC?

Indlæg af Gæst 23/12/2007, 18:03

Jeg mener også, at jeg fint kan stå inde for egne sittere. Hvorfor jeg stemmer nej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skal der oprettes en obligatorisk sitter-ordning i DIC? Empty Sv: Skal der oprettes en obligatorisk sitter-ordning i DIC?

Indlæg af Kejser Nygaard 23/12/2007, 18:49

Jeg er så meget i tvivl. Men at sittere bør (skal) være fra alliancen. Men...
Kejser Nygaard
Kejser Nygaard

Antal indlæg : 275
Age : 49
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Skal der oprettes en obligatorisk sitter-ordning i DIC? Empty Sv: Skal der oprettes en obligatorisk sitter-ordning i DIC?

Indlæg af Laue 28/12/2007, 02:13

Totalt uafgjort Very Happy

Nå, men jeg vil prøve at tolke resultatet:

1. Det er (helt) uafklaret med holdningen til om vi må have sittere uden for DIC! Jeg fornemmer ud fra diskussionen forud for dette (responsen til denne afstemning) at der er forholdsvise stejle meninger omkring dette - både for og imod. Vejen ud må være en principiel afstemning KUN vedr. dette. Den oprettes.

2. Sitter-ordningen har ikke fået opbakning nok! Vi fortsætter vist med den nuværende ordning, hvor folk kan melde ind hvis der er behov (den ser dog ikke ud til at have slået specielt godt an, men vi giver den en chance mere!).

Denne afstemning er hermed lukket Smile
Laue
Laue

Antal indlæg : 160
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Skal der oprettes en obligatorisk sitter-ordning i DIC? Empty Sv: Skal der oprettes en obligatorisk sitter-ordning i DIC?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum