Skal der oprettes en obligatorisk sitter-ordning i DIC?
4 deltagere
Side 1 af 1
Skal der oprettes en obligatorisk Sitter-ordning i DIC?
Skal der oprettes en obligatorisk sitter-ordning i DIC?
På baggrund af tråd om sitning oprettes hermed en afstemning om oprettelse af en sitterordning/sitter-ring internt i DIC (se under https://dic-online.danskforum.net/sitter-f18/sitter-ring-t122.htm).
Forslaget går på at vi opretter en sitterordning hvor alle stiller sig til rådighed til at sitte to andre i alliancen, og hvor alle obligatorisk skal tilføje to sittere fra alliancen til deres indstillinger. Implicit indebærer denne ordning, at det IKKE er tilladt med sittere fra andre alliancer end DIC! Hvis medlemmer i DIC allerede har sitter-aftaler internt i DIC vil disse ikke blive lavet om!
Stem "Ja" eller "Nej"
Forslaget går på at vi opretter en sitterordning hvor alle stiller sig til rådighed til at sitte to andre i alliancen, og hvor alle obligatorisk skal tilføje to sittere fra alliancen til deres indstillinger. Implicit indebærer denne ordning, at det IKKE er tilladt med sittere fra andre alliancer end DIC! Hvis medlemmer i DIC allerede har sitter-aftaler internt i DIC vil disse ikke blive lavet om!
Stem "Ja" eller "Nej"
Laue- Antal indlæg : 160
Registration date : 04/12/07
Sv: Skal der oprettes en obligatorisk sitter-ordning i DIC?
Ja
Jeg vil dog foreslå en bedstefar-klausul, så nuværende sittere udenfor DIC kan beholdes.
Jeg vil dog foreslå en bedstefar-klausul, så nuværende sittere udenfor DIC kan beholdes.
Weihenstephan- Antal indlæg : 178
Registration date : 05/12/07
Da det må forventes at vi allesammen er voksne nok til at kunne tage vare på os selv, synes jeg ikke det behøver centraliseres
brændevinsnisse- Antal indlæg : 195
Registration date : 07/12/07
Jeg mener også, at jeg fint kan stå inde for egne sittere. Hvorfor jeg stemmer nej.
Gæst- Gæst
Jeg er så meget i tvivl. Men at sittere bør (skal) være fra alliancen. Men...
Kejser Nygaard- Antal indlæg : 275
Registration date : 05/12/07
Totalt uafgjort
Nå, men jeg vil prøve at tolke resultatet:
1. Det er (helt) uafklaret med holdningen til om vi må have sittere uden for DIC! Jeg fornemmer ud fra diskussionen forud for dette (responsen til denne afstemning) at der er forholdsvise stejle meninger omkring dette - både for og imod. Vejen ud må være en principiel afstemning KUN vedr. dette. Den oprettes.
2. Sitter-ordningen har ikke fået opbakning nok! Vi fortsætter vist med den nuværende ordning, hvor folk kan melde ind hvis der er behov (den ser dog ikke ud til at have slået specielt godt an, men vi giver den en chance mere!).
Denne afstemning er hermed lukket
Nå, men jeg vil prøve at tolke resultatet:
1. Det er (helt) uafklaret med holdningen til om vi må have sittere uden for DIC! Jeg fornemmer ud fra diskussionen forud for dette (responsen til denne afstemning) at der er forholdsvise stejle meninger omkring dette - både for og imod. Vejen ud må være en principiel afstemning KUN vedr. dette. Den oprettes.
2. Sitter-ordningen har ikke fået opbakning nok! Vi fortsætter vist med den nuværende ordning, hvor folk kan melde ind hvis der er behov (den ser dog ikke ud til at have slået specielt godt an, men vi giver den en chance mere!).
Denne afstemning er hermed lukket
Laue- Antal indlæg : 160
Registration date : 04/12/07
Lignende emner
» Skal vi have flere poster i DIC?
» Hvor mange spioner skal man have
» Hvilken side skal vi tilknyttes.
» Hvor mange spioner skal man have
» Hvilken side skal vi tilknyttes.
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum