DIC
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tobo fra HUNTERS angriber Maribo

+9
Albus Dumbledore
Maribo
CrazySnap
Weihenstephan
master zico
brændevinsnisse
fredsenglen
Hertug Jackson
Perlen
13 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Tobo fra HUNTERS angriber Maribo - Page 2 Empty Sv: Tobo fra HUNTERS angriber Maribo

Indlæg af Hertug Jackson 6/1/2008, 18:09

Clicky - så byg korn, og overvej om der er noget i dine byer der ikke er nødvendige. Såsom våbensmedje...
Hertug Jackson
Hertug Jackson

Antal indlæg : 419
Age : 49
Location : Copenhagen
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Tobo fra HUNTERS angriber Maribo - Page 2 Empty Sv: Tobo fra HUNTERS angriber Maribo

Indlæg af CrazySnap 6/1/2008, 18:12

Jeg er enig på mange af Runners punkter. Når man bliver angrebet skal det meldes klart ud hvor, hvornår og hvor meget og om man ønsker hjælp eller ej. Dette er meget vigtigt for at kunne sætte maskinen igang, altså både opbakning og eventuel diplomatisk eller/og krigerisk aktivitet.

jeg er også enig i at diplomaterne skal melde ud når de vælger at håndtere en konflikt. jeg synes nu også det har fungeret udemærket, men det kan sagtens blive bedre. Måske skal vi overveje at have en fjerde man i rådet (f.eks. dig Runner, du har udvist gode evner her den sidste tid), for der er klart flere diplomatiske situationer end krigs-situationer.

Jeg er ligesom Jackson uening i påstanden at vi ikke gør noget. Foruden det som jackson påpeger, mener jeg også det skaber meget respekt at håndtere tingene diplomatisk i stedet for at modangribe dem som angriber os jf. ClickyNicky's indlæg (6-1-2008 15:45). (Og jackson tak for støtten nede syd på)

Og KN, du er altid velkommen til at blande dig! Wink

Hvad forbund angår, er jeg enig i at vi burde opstarte en "skab forbindelser" periode, hvor vi prøver at få gode forbund i hus. Vi har dog stadig SNI og PJ som jeg ser som stærke samarbejdspartnere.
CrazySnap
CrazySnap

Antal indlæg : 354
Age : 42
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Tobo fra HUNTERS angriber Maribo - Page 2 Empty Sv: Tobo fra HUNTERS angriber Maribo

Indlæg af Gæst 6/1/2008, 18:14

DD du har skriveret til Krigsrådet nu. USE IT WISE Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tobo fra HUNTERS angriber Maribo - Page 2 Empty Sv: Tobo fra HUNTERS angriber Maribo

Indlæg af Maribo 6/1/2008, 20:42

jeg vil bare oplyse at det næste stykke tid foholder jeg mig noget mere passiv og kun kocentere mig om at få bygget nogle nye byer op mm.
kan fanges på post.

p.s syntes bare at det er alarmerende at flere og flere forlader alliancen
Maribo
Maribo

Antal indlæg : 78
Age : 42
Location : maribo
Registration date : 07/12/07

Tilbage til toppen Go down

Tobo fra HUNTERS angriber Maribo - Page 2 Empty Sv: Tobo fra HUNTERS angriber Maribo

Indlæg af Albus Dumbledore 6/1/2008, 20:44

Mere passiv? Det lyder alarmerende i mine ører.

Albus Dumbledore

Antal indlæg : 267
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Tobo fra HUNTERS angriber Maribo - Page 2 Empty Sv: Tobo fra HUNTERS angriber Maribo

Indlæg af Hertug Jackson 6/1/2008, 21:10

Det er kun KN der har forladt alliancen, og kun fordi han havde et udestående med badehat.
Hertug Jackson
Hertug Jackson

Antal indlæg : 419
Age : 49
Location : Copenhagen
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Tobo fra HUNTERS angriber Maribo - Page 2 Empty Sv: Tobo fra HUNTERS angriber Maribo

Indlæg af fredsenglen 6/1/2008, 21:12

hmm hvad med de tidligere HTD spiller vi har stemt om har de fået en inv. sorry det er det forkerte sted Embarassed
fredsenglen
fredsenglen

Antal indlæg : 114
Registration date : 08/12/07

Tilbage til toppen Go down

Tobo fra HUNTERS angriber Maribo - Page 2 Empty Sv: Tobo fra HUNTERS angriber Maribo

Indlæg af Hertug Jackson 6/1/2008, 21:14

ja, det har de, og de er optaget ;-)
Hertug Jackson
Hertug Jackson

Antal indlæg : 419
Age : 49
Location : Copenhagen
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Tobo fra HUNTERS angriber Maribo - Page 2 Empty Sv: Tobo fra HUNTERS angriber Maribo

Indlæg af zazu 6/1/2008, 21:53

jeg han nu ikke været med så længe, men det er vel sådan at det går op og ned,og lige nu går vi lidt ned pga der er nogle der forlader alliancen, men jeg tror på at vi kan alle rejse os igen større og stærkere end før, hvis bare vi vil Very Happy

zazu

Antal indlæg : 7
Age : 43
Location : Copenhagen
Registration date : 03/01/08

Tilbage til toppen Go down

Tobo fra HUNTERS angriber Maribo - Page 2 Empty Sv: Tobo fra HUNTERS angriber Maribo

Indlæg af Laue 8/1/2008, 21:56

Flyttet fra "Oprob!" da dette er ikke er en kitisk eller akut sag!
Laue
Laue

Antal indlæg : 160
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Tobo fra HUNTERS angriber Maribo - Page 2 Empty Sv: Tobo fra HUNTERS angriber Maribo

Indlæg af Perlen 3/2/2008, 23:15

Tråden låses og flyttes til gamle nyheder.
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Tobo fra HUNTERS angriber Maribo - Page 2 Empty Sv: Tobo fra HUNTERS angriber Maribo

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum