DIC
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

øl ?

4 deltagere

Go down

øl ? Empty øl ?

Indlæg af Maribo 14/12/2007, 21:51

Kan godt være at jeg har sovet lidt i timen og stadig desværre ikke helt endnu kan finde rundt på det nye forum. men hvilken dato blev det til med at drikke en øl sammen IRL ?
jeg har et par familie fødselsdage i den månede men kommer da gerne hvis jeg kan klemme det ind. og vil overtale fugelse og clikienicki og zarzu til at tage med.
selv om zarzu ikke skulle blive optaget i alliancen så er der da vel ingen bad standing og at han ikke måtte være med....
p.s han bor i KBH så for os hernede lang vejs fra ville det være super hvis han lille kunne være vores storby guide Very Happy
Maribo
Maribo

Antal indlæg : 78
Age : 42
Location : maribo
Registration date : 07/12/07

Tilbage til toppen Go down

øl ? Empty Sv: øl ?

Indlæg af Gæst 14/12/2007, 22:27

Vi kan vel mødes i Roskilde, det er jo centrum for os alle? I hvertfald hvis man tager toget. Jeg skal jo have en fadøl eller 2 med Laue Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

øl ? Empty Sv: øl ?

Indlæg af christjo 14/12/2007, 22:58

Jeg har boet for mange år i Roskilde til at drikke øl derude... Udover hos Bjergtrolden selvfølgeligt (bedste whiskysted i DK)... Men de har kun åbent i alm. butikstid.
christjo
christjo

Antal indlæg : 62
Age : 47
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

øl ? Empty Sv: øl ?

Indlæg af Stormogul 14/12/2007, 23:24

Øl efter nytår tråden blev importeret fra det gamle forum og ligger under off-topic. Lad os fortsætte diskussionen der.
Stormogul
Stormogul

Antal indlæg : 77
Age : 52
Registration date : 07/12/07

Tilbage til toppen Go down

øl ? Empty Sv: øl ?

Indlæg af Laue 15/12/2007, 02:54

Hep - Linket er hér
https://dic-online.danskforum.net/off-topic-f17/ol-t31.htm
Denne tråd er låst.
Laue
Laue

Antal indlæg : 160
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

øl ? Empty Sv: øl ?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum