øl ?
4 deltagere
DIC :: Spørge-Jørgen
Side 1 af 1
øl ?
Kan godt være at jeg har sovet lidt i timen og stadig desværre ikke helt endnu kan finde rundt på det nye forum. men hvilken dato blev det til med at drikke en øl sammen IRL ?
jeg har et par familie fødselsdage i den månede men kommer da gerne hvis jeg kan klemme det ind. og vil overtale fugelse og clikienicki og zarzu til at tage med.
selv om zarzu ikke skulle blive optaget i alliancen så er der da vel ingen bad standing og at han ikke måtte være med....
p.s han bor i KBH så for os hernede lang vejs fra ville det være super hvis han lille kunne være vores storby guide
jeg har et par familie fødselsdage i den månede men kommer da gerne hvis jeg kan klemme det ind. og vil overtale fugelse og clikienicki og zarzu til at tage med.
selv om zarzu ikke skulle blive optaget i alliancen så er der da vel ingen bad standing og at han ikke måtte være med....
p.s han bor i KBH så for os hernede lang vejs fra ville det være super hvis han lille kunne være vores storby guide
Maribo- Antal indlæg : 78
Registration date : 07/12/07
Sv: øl ?
Vi kan vel mødes i Roskilde, det er jo centrum for os alle? I hvertfald hvis man tager toget. Jeg skal jo have en fadøl eller 2 med Laue
Gæst- Gæst
Jeg har boet for mange år i Roskilde til at drikke øl derude... Udover hos Bjergtrolden selvfølgeligt (bedste whiskysted i DK)... Men de har kun åbent i alm. butikstid.
christjo- Antal indlæg : 62
Registration date : 05/12/07
Øl efter nytår tråden blev importeret fra det gamle forum og ligger under off-topic. Lad os fortsætte diskussionen der.
Stormogul- Antal indlæg : 77
Registration date : 07/12/07
DIC :: Spørge-Jørgen
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum