Gall
2 deltagere
DIC :: Krigs-rådet!
Side 1 af 1
Gall
Hil Alle,
Der er indgået yderligere dialog med Gall. De synes vist ikke det er specielt sjovt at se flere grønne skjold end angrebssværd på deres angrebsliste. De har ligeledes sat doctor i forhør.
Indtil der er diskuteret færdig med Gall, synes jeg, at alle skal indstille angrebene på doctoren.
Ikke dermed sagt, at vi ikke håber at han smides ud - så vi kan forsætte. Men i mellemtiden kan vi jo opruste :-D
Desuden har hans store venner nok fået bakket ham godt op nu, og KN har mistet en god bid.
Håber I er enige! og ja, der løber stadigt ind - jeg har endnu 9 på vej.
/HJ
Der er indgået yderligere dialog med Gall. De synes vist ikke det er specielt sjovt at se flere grønne skjold end angrebssværd på deres angrebsliste. De har ligeledes sat doctor i forhør.
Indtil der er diskuteret færdig med Gall, synes jeg, at alle skal indstille angrebene på doctoren.
Ikke dermed sagt, at vi ikke håber at han smides ud - så vi kan forsætte. Men i mellemtiden kan vi jo opruste :-D
Desuden har hans store venner nok fået bakket ham godt op nu, og KN har mistet en god bid.
Håber I er enige! og ja, der løber stadigt ind - jeg har endnu 9 på vej.
/HJ
Hertug Jackson- Antal indlæg : 419
Registration date : 06/12/07
Sv: Gall
Jeg har fået decimeret min cleaner hær. Men min hær i Teutonic Knights er slet ikke blevet motioneret og min hær i Pax Romana har det også fint. Så det går nok.
Men han har stadig sin offensive hær, så forvent at han angriber tilbage så snart han har opbakning fra sine venner.
Men han har stadig sin offensive hær, så forvent at han angriber tilbage så snart han har opbakning fra sine venner.
Kejser Nygaard- Antal indlæg : 275
Registration date : 05/12/07
DIC :: Krigs-rådet!
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum