DIC
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Det vil ingen ende tage... Hjælp...

+2
brændevinsnisse
Perlen
6 deltagere

Go down

Det vil ingen ende tage... Hjælp... Empty Det vil ingen ende tage... Hjælp...

Indlæg af Perlen 11/12/2007, 20:29

Man burde være arbejdsløs, og få penge for at læse sig igennem en hel dags tekst her på forumet.. Jeg er helt rundforvirret og aner stadig ikke hvad status er.. Kan lige nå at læse en tråd færdig gå til den næste og der er et nyt indlæg eller 1000 på det første.. Sad
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Det vil ingen ende tage... Hjælp... Empty Sv: Det vil ingen ende tage... Hjælp...

Indlæg af brændevinsnisse 11/12/2007, 20:36

Det var netop min pointe - jeg godt nok fik postet i en afstemning KN har gang i om vi skal erklære krig eller ej - at med alt det der sker er der for mange tråde der omhandler det samme (stort set)

Det kan jo nemt være det bare er mig, men jeg mangler fuldtsændig overblikket.

Iøvrigt synes jeg det er svært at gætte hvor jeg må skrive - er der mulighed for at ændre på rettigheder til krigsrådets og diplomatrådets sider, så man ikke kan skrive i de fora man ikke har ret til at diskutere i?

brændevinsnisse

Antal indlæg : 195
Registration date : 07/12/07

Tilbage til toppen Go down

Det vil ingen ende tage... Hjælp... Empty Sv: Det vil ingen ende tage... Hjælp...

Indlæg af ClickyNicki 11/12/2007, 20:50

Der er der gjort sådan til du ikk kan skrive i diplomat og krigsrådet..
ClickyNicki
ClickyNicki

Antal indlæg : 74
Age : 33
Location : Maribo
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Det vil ingen ende tage... Hjælp... Empty Sv: Det vil ingen ende tage... Hjælp...

Indlæg af Gæst 11/12/2007, 21:39

Det er kun Laue og jeg, der kan det :-) Fordi vi er admins .. Men jeg prøver at huske at lade være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det vil ingen ende tage... Hjælp... Empty Sv: Det vil ingen ende tage... Hjælp...

Indlæg af christjo 11/12/2007, 22:37

Hæhæhæ... Pearl, taler du FOR arbejdsløshed nu? Det troede jeg vi havde diskuteret tidligere.
christjo
christjo

Antal indlæg : 62
Age : 47
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Det vil ingen ende tage... Hjælp... Empty Sv: Det vil ingen ende tage... Hjælp...

Indlæg af Perlen 11/12/2007, 23:24

christjo jamen det tager jo timer at sætte sig ind i alt det der bliver skrevet mens jeg er på job.. DU skulle prøve det Wink
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Det vil ingen ende tage... Hjælp... Empty Sv: Det vil ingen ende tage... Hjælp...

Indlæg af Stormogul 11/12/2007, 23:47

Ja, det er helt vildt. Utroligt mange ord og utrolig lidt handling....scratch

Jeg tror der skal tænkes lidt over en anden opbygning af forum så de vigtige ting træder mere frem. Som det er nu diskuteres de samme ting mange forskellige steder og det er svært at få et hurtigt overblik hvis man kun har tid til at checke det allermest nødvendige.
Stormogul
Stormogul

Antal indlæg : 77
Age : 52
Registration date : 07/12/07

Tilbage til toppen Go down

Det vil ingen ende tage... Hjælp... Empty Sv: Det vil ingen ende tage... Hjælp...

Indlæg af Laue 12/12/2007, 01:25

Præcis min bekymring. Selv dette emne er nu postet to steder Wink
Laue
Laue

Antal indlæg : 160
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Det vil ingen ende tage... Hjælp... Empty Sv: Det vil ingen ende tage... Hjælp...

Indlæg af Laue 12/12/2007, 14:55

Hermed er der forsøgt at indføre en ny struktur. Kriser (i dette tilfælde BH-krisen) oprettes som undermapper til "OPROP" - det står øverst, og er kun ét sted.

Udenrigs- og krigsministeriet vil frem over være forbeholdt ikke akutte og knap så intensive diskussioner. Derudover har jeg oprettet et "Forum-forum" under indenrigsministeriet, hvor man kan poste klager, rettelser, forbedringsforslag etc. Jeg vil prøve at udarbejde et "charter" til beskrivelse af hvordan vi bruger forum - for vi kan organisere nok så meget, men hvis vi insisterer på at oprette 20-30 tråde når lokummet brænder, så er det altså ikke strukturen der halter, men derimod brugen Wink
Laue
Laue

Antal indlæg : 160
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Det vil ingen ende tage... Hjælp... Empty Sv: Det vil ingen ende tage... Hjælp...

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum