BH
4 deltagere
DIC :: Krigs-rådet!
Side 1 af 1
BH
Vi har noget incoming mod Kejseren som rammer henad kl. 18. Er der andet på vej?
Hvad med at starte med at organisere noget fornuftigt forsvar. Dvs. nogle tusinder tropper i hver af M.A.s udsatte byer. Nogen af os har meget langt derhen så jo før, des bedre. M.A.s egne tropper, Kejsererens og andre der ligger tæt på har meget større mobilitet og kan koncentreres i en enkelt by kort før et angreb, hvis det skulle være. Os andre må dække bredt op, på koordineret vis.
Selvom der skulle komme en cleaner på 12.000 mand som vi ikke umiddelbart kan smadre, så vil det ærgre hjælperen noget at miste et par tusinde tropper. Faktisk ville det give en fin anledning til at tage kontakt til NL eller Hunters og høre om det kan være rigtigt at specifikke spillere bruger tropper på "ligegyldige småspillere" når de selv er i krig. Det kunne godt sætte en stopper for deres indblanding.
Det er også på tide at M.A. tager sin oase tilbage efter min mening.
Jeg holder min nabo som gidsel indtil videre. Han ved godt at hans liv ikke er mange potter pis værd hvis det eksalerer, men han er mere værd i live end død, lige nu. Jeg scouter ham måske lige for at sende et signal.
Hvad med at starte med at organisere noget fornuftigt forsvar. Dvs. nogle tusinder tropper i hver af M.A.s udsatte byer. Nogen af os har meget langt derhen så jo før, des bedre. M.A.s egne tropper, Kejsererens og andre der ligger tæt på har meget større mobilitet og kan koncentreres i en enkelt by kort før et angreb, hvis det skulle være. Os andre må dække bredt op, på koordineret vis.
Selvom der skulle komme en cleaner på 12.000 mand som vi ikke umiddelbart kan smadre, så vil det ærgre hjælperen noget at miste et par tusinde tropper. Faktisk ville det give en fin anledning til at tage kontakt til NL eller Hunters og høre om det kan være rigtigt at specifikke spillere bruger tropper på "ligegyldige småspillere" når de selv er i krig. Det kunne godt sætte en stopper for deres indblanding.
Det er også på tide at M.A. tager sin oase tilbage efter min mening.
Jeg holder min nabo som gidsel indtil videre. Han ved godt at hans liv ikke er mange potter pis værd hvis det eksalerer, men han er mere værd i live end død, lige nu. Jeg scouter ham måske lige for at sende et signal.
Stormogul- Antal indlæg : 77
Registration date : 07/12/07
Sv: BH
Jeg vil helts ikke spilde mine defensive tropper på Huntes spillere, da jeg tager en krig med BH, om DIC er med eller ej (=jeg melder mig ud og starter den selv hvis ikke DIC er med).
Jeg har kedet mig bravt i spillet her i december måned og har flere gange talt for krig og er super træt af at lege byggemand Bob. Der skal ske noget ellers ender det bare med at jeg lukker min konto af bar kedsomhed. Dette er en fin anledning for mig for, enten at få lidt spænding ind i spillet eller træde ud af det med et brav...
Jeg har kedet mig bravt i spillet her i december måned og har flere gange talt for krig og er super træt af at lege byggemand Bob. Der skal ske noget ellers ender det bare med at jeg lukker min konto af bar kedsomhed. Dette er en fin anledning for mig for, enten at få lidt spænding ind i spillet eller træde ud af det med et brav...
Kejser Nygaard- Antal indlæg : 275
Registration date : 05/12/07
M.A. oplyser:
Der er p.t. fire angreb på vej mod Moulin Rouge: 13:22:12, 13:22:24, 13:22:32, 13:22:46
Samt et angreb mod Liberté kommer kl 14:39.
Det er nok primært Moulin Rouge og Le Hameau de går efter, måske for overtagelse, selv om deres omgang med høvdinger er noget lemfældig (hvis ikke direkte idiotisk).
Der er p.t. fire angreb på vej mod Moulin Rouge: 13:22:12, 13:22:24, 13:22:32, 13:22:46
Samt et angreb mod Liberté kommer kl 14:39.
Det er nok primært Moulin Rouge og Le Hameau de går efter, måske for overtagelse, selv om deres omgang med høvdinger er noget lemfældig (hvis ikke direkte idiotisk).
så, så du skal nok få lov (i hvert fald af mig). Hvem og hvilken by vil du specifikt gå efter?
Jeg synes at det er på høje tid med modangreb.
Jeg synes at det er på høje tid med modangreb.
Enig, er med på modangreb. Synes de skal rettes direkte mod SimonP og Doctor. Så kan vi holde resten af BH udenfor. Det lader til at de ikke er helt så vellidte i deres egen alliance.
Jeg har små 1.400 impreianer og bygger flere hver dag. Pulterne sprøjter også ud, så hvis vi kan koordinere et modangreb er jeg helt med på den.
Har yderligere 4.000 defensive tropper som vi kan sætte ind efter behov.
Jeg har små 1.400 impreianer og bygger flere hver dag. Pulterne sprøjter også ud, så hvis vi kan koordinere et modangreb er jeg helt med på den.
Har yderligere 4.000 defensive tropper som vi kan sætte ind efter behov.
Gæst- Gæst
Jeg havde tænkt mig at angibe Candon, måske Min nabo i 15 korne og/eller Kong David. Det vil komme til at gøre ondt at angribe Doctor, da han har Hunter beskyttere. Hellere gøre dem upopulære i BH...
For øvrigt skulle det ikke ses som galle, indlæget ovenfor. Men jeg har gået og kedet mig med spillet. Der sker lidt for lidt når man bare bygger.
For øvrigt skulle det ikke ses som galle, indlæget ovenfor. Men jeg har gået og kedet mig med spillet. Der sker lidt for lidt når man bare bygger.
Så hellere Candon. Kong David kan jeg meget nemt klemme heroppe. Vi skal hellere sprede skaden lidt ud.
Du går bare i gang, grønt lys herfra. Koordiner selv med runner og andre.
Du går bare i gang, grønt lys herfra. Koordiner selv med runner og andre.
Ja, synes også de mindste i BH, for at skabe splid - ligesom hos os i Itrio dagene.
Det lader til at vi kan få nogle af vores forbund med, det skulle forhåbentligt hjælpe os.
Skal vi også kontakte Daniel_san?
Det lader til at vi kan få nogle af vores forbund med, det skulle forhåbentligt hjælpe os.
Skal vi også kontakte Daniel_san?
Hertug Jackson- Antal indlæg : 419
Registration date : 06/12/07
Ellers vil jeg sige at EAK er et oplagt bud. Den 15-cropper som Runner har sukket sådan efter. Det er da i denne forbindelse at den skal indtages!
Hvis M.A. mister byer så er det den oplagte mod-overtagelse. Er din senator klar, Runner?
Hvis M.A. mister byer så er det den oplagte mod-overtagelse. Er din senator klar, Runner?
Der er blevet spioneret tilbage på min hovedby og EAK truer med krig hvis jeg spejder på ham igen, da det er en krigshandling. Hvad fanden er pulter og senator angreb så?
Jeg mangler lidt endnu med den senator. Et lvl residens, og 3 lvl på Akedemi.
Men Daniel_San er klar til at hjælpe os, som det fremgår af tråd om dette.
EAK plejer at skrige mere end han bider.
Men Daniel_San er klar til at hjælpe os, som det fremgår af tråd om dette.
EAK plejer at skrige mere end han bider.
Gæst- Gæst
Til diplomat rådet. Han vil ikke tage ansvaret for hvad ankelte BH'er laver. Men når de hiver deres Hunters venner ind... Jeg siger stadig krig. Hvad fanden er det for en omgang violiner. Og har de stadig ikke fattet at det var dem der blev bakket op eller vælger de bevidst at bytte om på det?
Hvid mand snakke med to tunge = falske slange...
Hvid mand snakke med to tunge = falske slange...
Jeg beklager min tilstedeværelse her i forum, det er blot for at sige: FY RUNNER!
Det her forum er forbeholdt de tre krigs-rødder... Ingen andre end de tre har ret til at skrive i denne tråd - du har ret fordi du admin-rettigheder
Nu går du med ud, og lader de voksne snakke i fred
Det her forum er forbeholdt de tre krigs-rødder... Ingen andre end de tre har ret til at skrive i denne tråd - du har ret fordi du admin-rettigheder
Nu går du med ud, og lader de voksne snakke i fred
Laue- Antal indlæg : 160
Registration date : 04/12/07
DIC :: Krigs-rådet!
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum