DIC
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Julefred

3 deltagere

Go down

Julefred Empty Julefred

Indlæg af Glaniator 10/12/2007, 16:21

Nu da det snart er jul har adminstratorene indskudt julefred ved ikke om nogen har læst om det men vi kan i hvert fald ikke angribe mellem d. 24/12 kl 12.00 til D. 26/12 klokken 23.59 og nytårsfred d. 31/12 klokken 12.00 til d. 01/01 klokken 12.00
Admin skriver:
Specielle forhold under freden.

man kan ikke sende angreb afsted, og tropper kan ikke sulte. Dog har det ikke været muligt at forhindre dem i at spise Korn.
Så derfor har vi gjort sådan at efter at freden ophører, f. eks den 26. klokken 23:59 - går der yderligere 24 timer før at tropperne kan begynde at sulte. - så de spillere der er nød til at farme for at skaffe korn nok, skulle også have en chance.

Yderligere bliver +offensiv / defensiv bonus samt Plus selvfølgelig forlænget i løbet af de dage, da man jo intet får ud af det


Håber alle får en god jul og godt nytår!

mvh Miel

synes lige at i skulle vide det hvis i ikke allerede gjorde det i forevejen Wink
glædelig jul og godt nytår farao
Glaniator
Glaniator

Antal indlæg : 55
Age : 28
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Julefred Empty Sv: Julefred

Indlæg af christjo 10/12/2007, 19:26

Jup, har set det. Så er der ikke nogen undskyldning for ikke at holde jul... Bugger!
christjo
christjo

Antal indlæg : 62
Age : 47
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Julefred Empty Sv: Julefred

Indlæg af Gæst 24/12/2007, 15:33

Der er lige en lille detalje her. Angebet bliver gennemført som et besøg, men det betyder, at man kan stadig kan starte det og time et angreb, så det lander lige efter julefreden. Twisted Evil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Julefred Empty Sv: Julefred

Indlæg af brændevinsnisse 24/12/2007, 15:38

Jeg prøvede faktisk at sende et angreb afsted ca. 12:15 - og det gik derudaf.
(jeg har trukket det tilbage igen)

Jeg er lidt i tvivl om hvad der var sket hvis de var kommet frem.

Men det er rigtig som Runner skriver, at man kan sende afsted helt op til freden - jeg lavede et farming raid på S4 der ramte ca. 12:05 - det virkede ret godt.

brændevinsnisse

Antal indlæg : 195
Registration date : 07/12/07

Tilbage til toppen Go down

Julefred Empty Sv: Julefred

Indlæg af Gæst 24/12/2007, 15:42

Du får bare besked om at du har været på besøg, hvis du sender et angreb - ikke andet. Ingen kamp / ressourcer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Julefred Empty Sv: Julefred

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum