Takker af for denne gang
5 deltagere
Side 1 af 1
Takker af for denne gang
Jeg beklager at måtte meddele, at jeg lukker min konto på denne server. Kan mærke, at spillet ikke fanger mere, og at det bare er blevet en pligt at skulle ind og bygge tropper og rustninger mv. (I har sikert hørt den sang før fra andre). Kunne lige genfange gejsten, da vi blev til V DIC, og vi havde en lille chance i spillet. Men jeg tror ikke rigtigt på det mere, og ser derfor dette tidspunkt som værende oplagt til at lukke og slukke. (Hvis jeg få lov, vil jeg dog nok fortsætte med at kigge lidt med herinde).
Det har været fornøjeligt i lang tid, og det har været spændende flere gange - nogen gange mere, end jeg brød mig om Og jeg synes, det har været en cool alliance at være med i
Til det helt praktiske: Er der nogle, der er interesseret i nogle af mine byer, som de står i dag? I så fald vil jeg melde mig ud af alliancen og flytte størstedelen af hæren ud, så der kun er lille modstand for dem, som måtte ønske at overtage. Husk to-dages-reglen. Hvis der ikke er nogen, der melder sig i morgen, vil jeg lukke for min konto, og byerne dør ud, og felterne bliver frie for alle.
Held og lykke til de sidste standhaftige i V DIC
Det har været fornøjeligt i lang tid, og det har været spændende flere gange - nogen gange mere, end jeg brød mig om Og jeg synes, det har været en cool alliance at være med i
Til det helt praktiske: Er der nogle, der er interesseret i nogle af mine byer, som de står i dag? I så fald vil jeg melde mig ud af alliancen og flytte størstedelen af hæren ud, så der kun er lille modstand for dem, som måtte ønske at overtage. Husk to-dages-reglen. Hvis der ikke er nogen, der melder sig i morgen, vil jeg lukke for min konto, og byerne dør ud, og felterne bliver frie for alle.
Held og lykke til de sidste standhaftige i V DIC
M. Antoinette- Antal indlæg : 195
Registration date : 06/12/07
Sv: Takker af for denne gang
Min besked jeg sendte til Jackson er også gældende for dig M.A. Jeg tror ikke vi kan gøre meget mere i dette slutspil end vi har gjort, så at du melder dig ud nu, er helt forståeligt. Jeg vil dog kæmpe til det sidste her og sende alt hvad jeg har afsted i morgen for et sidste forsøg på overtagelse af tegningerne.
Tak for alt M.A og alt held og lykke fremover!
Mvh.
CS
Tak for alt M.A og alt held og lykke fremover!
Mvh.
CS
CrazySnap- Antal indlæg : 354
Registration date : 05/12/07
Kan godt forstå dig MA.. Tak for hjælpen flere gange.. :O) Hygsomt at hilse på dig :O)
Vil lige advare at jeg selv går med disse tanker.. Vil dog som sidste bemærkning gå efter Badehat..
Vil lige advare at jeg selv går med disse tanker.. Vil dog som sidste bemærkning gå efter Badehat..
Perlen- Admin
- Antal indlæg : 574
Registration date : 05/12/07
He, he, ja det er helt mærkeligt at skulle stoppe…
Der er nogle, der har vist interesse for mine byer (Versailles), hvorfor jeg melder mig ud af DIC i aften, således at der er mulighed for om to døgn efter udmeldingen at overtage mine byer. Jeg rykker størstedelen af mit forsvar op i hovedbyen, således at der er lidt at slås med i de andre byer – bare så det ikke ligner en frivillig overtagelse.
Hvis der ikke er andre, der ønsker at overtage mine byer, vil jeg lukke min konto om nogle dage efter ’frigivelsen’ af mine byer. Kan ikke have, at de skulle falde i de forkerte hænder (eks. doctor eller lignende).
Jeg har i øvrigt - ukoordineret - sendt alt, hvad der kunne nå at angribe af imperianere og legionærer inden i morgen aften kl. 23 afsted til Skvatbens by (eller hvad han nu hedder).
Jeg er i øvrigt forsat at finde på den internationale server 1 (lidt endnu i hvert fald – har ikke besluttet mig for denne kontos skæbne endnu) som Jewel.
Der er nogle, der har vist interesse for mine byer (Versailles), hvorfor jeg melder mig ud af DIC i aften, således at der er mulighed for om to døgn efter udmeldingen at overtage mine byer. Jeg rykker størstedelen af mit forsvar op i hovedbyen, således at der er lidt at slås med i de andre byer – bare så det ikke ligner en frivillig overtagelse.
Hvis der ikke er andre, der ønsker at overtage mine byer, vil jeg lukke min konto om nogle dage efter ’frigivelsen’ af mine byer. Kan ikke have, at de skulle falde i de forkerte hænder (eks. doctor eller lignende).
Jeg har i øvrigt - ukoordineret - sendt alt, hvad der kunne nå at angribe af imperianere og legionærer inden i morgen aften kl. 23 afsted til Skvatbens by (eller hvad han nu hedder).
Jeg er i øvrigt forsat at finde på den internationale server 1 (lidt endnu i hvert fald – har ikke besluttet mig for denne kontos skæbne endnu) som Jewel.
Sidst rettet af M. Antoinette 3/3/2008, 16:24, rettet 1 gang
Held og lykke og tak for den gode tid
Doom- Antal indlæg : 180
Registration date : 29/12/07
Så har jeg forladt alliancen (det er godt nok mærkeligt at trykke 'ok' til det...). Det betyder, at mine byer lovligt kan overtages onsdag kl. ca. 19, hvis nogen skulle være interesseret. Der står kun minimalt forsvar i byerne, undtagen i hovedbyen som jo ikke kan overtages.
Ja, tak for denne gang MA
janne- Antal indlæg : 43
Registration date : 07/01/08
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum