Besked fra Artemis2 fra KoG
+2
Hertug Jackson
Rhayn
6 deltagere
Side 1 af 1
Besked fra Artemis2 fra KoG
Artemis2 skrev:
hey
Jeg tænkte på om du kunne svare mig på om i har forbund med esven fra svppb siden i har bakket ham op gentagende gange?
Da i ikke har det nedskrevet i jeres profil stiller det jo tvivl om jeres neutralitet i krigen.
vh. Artemis2
-----------------------------------
Går ud fra at en af jer svarer ham? Jeg skriver i hvert fald til ham at nogen fra vores Diplomati råd kontakter ham.
hey
Jeg tænkte på om du kunne svare mig på om i har forbund med esven fra svppb siden i har bakket ham op gentagende gange?
Da i ikke har det nedskrevet i jeres profil stiller det jo tvivl om jeres neutralitet i krigen.
vh. Artemis2
-----------------------------------
Går ud fra at en af jer svarer ham? Jeg skriver i hvert fald til ham at nogen fra vores Diplomati råd kontakter ham.
Rhayn- Antal indlæg : 39
Registration date : 07/12/07
Sv: Besked fra Artemis2 fra KoG
MZ, CS tager I den.
Så vidt jeg ved, har vi intet med SVPPB at gøre!
Så vidt jeg ved, har vi intet med SVPPB at gøre!
Hertug Jackson- Antal indlæg : 419
Registration date : 06/12/07
jeg skriver til ham at vi intet har med dem at gøre.....
master zico- Antal indlæg : 542
Registration date : 05/12/07
Nej hvad foregår der? Vi har da ikke bakket dem op (ihvertfald ikke noget jeg ved om).
CrazySnap- Antal indlæg : 354
jeg skrev at det kendte jeg ikke noget til...og at det i hvert fald ikke var noget officielt....
master zico- Antal indlæg : 542
Rabech har en IAP med Esven, men det er vist kun fordi, de var ude efter de samme dale. Men har ikke hørt om nogen decideret opbakning
janne- Antal indlæg : 43
Registration date : 07/01/08
Vi har ikke bakket hinanden op, men efter en del diskussion frem og tilbage ang. dale i området omkring min 15 crop, blev vi enige om en personlig IAP. Denne er indgået ene og alene for ikke at spilde ressourcer på at slås med Esven, medmindre DIC ønsker dette.
Jeg kan ved samme lejlighed oplyse at omtalte IAP blev indgået kort efter, at jeg var involveret i en mindre diplomatisk episode, da både Esven og jeg forsøgte at tage samme dal. Han var desværre hurtigst, hvilket resulterede i at jeg angreb hans dal. Dette issue er løst, men tjener som baggrund for omtalte IAP.
Jeg kan ved samme lejlighed oplyse at omtalte IAP blev indgået kort efter, at jeg var involveret i en mindre diplomatisk episode, da både Esven og jeg forsøgte at tage samme dal. Han var desværre hurtigst, hvilket resulterede i at jeg angreb hans dal. Dette issue er løst, men tjener som baggrund for omtalte IAP.
Rabech- Antal indlæg : 9
Registration date : 06/01/08
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum