DIC
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvordan går det?

2 deltagere

Go down

Hvordan går det? Empty Hvordan går det?

Indlæg af Weihenstephan 17/2/2008, 22:00

Hej allesammen
Jeg kiggede lige ind for at se hvordan det går med jer. Jeg kan se at natarerne r kommet, og at I prøver sammen at erobre en f deres byer og starte WW-opbygningen. Meget ambitiøst!
Er der en der gider skrive et kort sammendrag af jeres sidste måneds oplevelser?
Fik I taget de fleste af mine og SM's croppere, eller hvem tilfaldt de. Står I stadig alene mellem de to store allianceforbund. Er der nabostridigheder og krig, og er der nogen der har bonket doctoren i hovedet. Al den slags ville være interessant at høre om. Og øl-aftalen, den løb vist ud i sandet, ikke?

Held og lykke
Weihenstephan

Weihenstephan

Antal indlæg : 178
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Hvordan går det? Empty Sv: Hvordan går det?

Indlæg af master zico 18/2/2008, 00:29

hey WS

der har egenligt været lidt stille den sidste tid.......det er ligesom om slutspillet har lagt en dæmper på stridigheder og nabofejder.....

pånær en enkelt tror jeg vi fik indlemmet alle jeres croppere......

vi var meget tæt påat nuppe en natarby tidligere i dag....men lidt mistiming i senator/høv........ gjorde at vi kun fik byen ned i 33 %....mens vi har gjort klar til en ny bølge...er byen blevet taget....
og nu er der vist enighed (så meget der nu kan blive det i DIC) om at vi vil prøve at tage den tilbage..........efter vi har gjort et stort forarbejde........

ja vi er stadig neutrale......og vi forsøger at forblive dette...og sætte bare et lile DIC aftryk i "historiebogen" på server 2.....(læs indtage en natarby)

og der er ingen der har bonket doctoren i hovedet...!!! men omvendt så har vi heller ikke hørt fra ham.....

ølaftalen......tjaa....det er længe siden at det har værte oppe og vende...!
master zico
master zico

Antal indlæg : 542
Location : Glostrup
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Hvordan går det? Empty Sv: Hvordan går det?

Indlæg af Weihenstephan 18/2/2008, 23:09

Tak for det, Zico.
Lyder som om der sker lidt, men at jeg på den anden side ikke ville bytte det for min lille krig.

Weihenstephan

Antal indlæg : 178
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Hvordan går det? Empty Sv: Hvordan går det?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum