DIC
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Travian på PocketPC

Go down

Travian på PocketPC Empty Travian på PocketPC

Indlæg af brændevinsnisse 8/12/2007, 22:07

Jeg har et prob. med at finde en browser der kan køre Travian fornuftigt på PocketPC.
Har prøvet Nighthawk, der egentlig er god, men ikke kan forstå de applets der gør at man kan vælge felter på skærmen.

Den der ligger i Nokias S60 Symbian telefoner synes jeg er helt fantastisk, men da jeg ikke har WLAN i min telefon, kommer det til at koste en arm at bruge den i udlandet...

Er der nogen der har et link til en browser der kan køre Travian uden probs.?

brændevinsnisse

Antal indlæg : 195
Registration date : 07/12/07

Tilbage til toppen Go down

Travian på PocketPC Empty Sv: Travian på PocketPC

Indlæg af Gæst 9/12/2007, 01:12

Jeg har forsøgt på en Qtec 9100 med Windoes Mobile 5, og der er også problemer. Men jeg kan trykke på kortet og være heldig af finde den rigtige bygning :-) Eller kan du skrive url'en ned og bruge dem til dine vigtigste ting. Selv om man ikke kan se garfikken i browseren, virker linket stadig. Så du kan spille på den, men det er lidt i blinde.

Jeg tjekker ind i mellem ind, hvis jeg er til kundemøder hele dagen. Så kan jeg lige se om der er noget kedeligt på vej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Travian på PocketPC Empty Sv: Travian på PocketPC

Indlæg af brændevinsnisse 10/12/2007, 02:20

Jeg har (efter at have prøvet de første 10-15 shareware/freeware browsers) fundet frem til, at Opera 8.65 på PocketPC 2003 har fuld funktionalitet, og kan zoome så man har overblik over hele skærmen.

Der er stadig nogle ting der er lidt skumle at bruge - eks. skal man af en eller anden årsag være zoomet ind på 50% for at kunne trykke på oversigten over byer.
Men den ser ud til at kunne køre Travian 100% hvis man finder ud af de sidste småting.

brændevinsnisse

Antal indlæg : 195
Registration date : 07/12/07

Tilbage til toppen Go down

Travian på PocketPC Empty Sv: Travian på PocketPC

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum