DIC
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Oprydning i alliancen

4 deltagere

Go down

Oprydning i alliancen Empty Oprydning i alliancen

Indlæg af Hertug Jackson 27/1/2008, 16:15

Hej Alle,

Der er et utal af spillere som intet gør for alliancen, som kun hjælper os i størrelse.
Ligeledes ser vi grovfarmning uden konsekvens.

Derfor synes jeg vi skal rydde op, og smide de mere inaktive spillere ud. Jeg vil hellere ligge nr 30 og det viser vores mere reelle styrke.

Derudover er Pinkey1 blev farmet igen og igen, og er tæt på at være den bedste farm jeg har set i spillets historie. Det er ikke godt nok. Hvis der ikke bliver gjort noget ved det, vil jeg anbefale at vi kicker hende...
Hvad siger I?

Undskylder at jeg hiver enkeltpersoner frem.
Hertug Jackson
Hertug Jackson

Antal indlæg : 419
Age : 49
Location : Copenhagen
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Oprydning i alliancen Empty Sv: Oprydning i alliancen

Indlæg af Perlen 27/1/2008, 16:27

Desværre må jeg give dig ret. Der er som jeg ser det ca. 1/3 der inaktive, som jeg ser det.

Vil klart også hellere ligge på en 30 eller lavere plads, og reelt kunne vise den styrke som det "giver billede" af når man ligger i 20´erne.

Med hensyn til farmingen, så har jeg tidligere forsøgt at rejse dette problem, som jeg reelt ser det er. Min mening er gør noget ved det, bed om opbakning hjælp et eller andet, eller desværre DIC kan ikke hjælpe, og du kan ikke hjælpe DIC.

At du hiver enkeltpersoner frem HJ gør ikke noget efter min mening, da man jo kan se det i alle kamprapporterne.. Så burde ikke komme som nogen overraskelse for nogen.
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Oprydning i alliancen Empty Sv: Oprydning i alliancen

Indlæg af CrazySnap 27/1/2008, 16:58

Jeg er også enig, med slutspillet og vores "store" beslutning lige om hjørnet, mener jeg også det er vigtigt at få rydet ud i dem som ikke opfylder vores krav. Jeg har skrevet til Pinkey1 at hun skal til at lukke for det farmeri, for vi kan ikke have en alliance hvor vi accepterer farming af en eller flere medlemmer. Hvis hun ikke kan magte dette ser jeg heller ingen anden udvej end at løslade hende fra DIC. :/
CrazySnap
CrazySnap

Antal indlæg : 354
Age : 42
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Oprydning i alliancen Empty Sv: Oprydning i alliancen

Indlæg af Doom 27/1/2008, 20:40

Jeg er fuld støtter af oprydningen... synes der var for mange der sov i timen.

Doom

Antal indlæg : 180
Age : 37
Location : DK!
Registration date : 29/12/07

Tilbage til toppen Go down

Oprydning i alliancen Empty Sv: Oprydning i alliancen

Indlæg af Gæst 27/1/2008, 20:46

Enig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Oprydning i alliancen Empty Sv: Oprydning i alliancen

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum