DIC
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen - Neutrale

+6
CrazySnap
master zico
dunston
ClickyNicki
Dumbledore
Perlen
10 deltagere

Go down

Hvilken side mener du at DIC skal stå på?

DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen -  Neutrale Vote_lcap56%DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen -  Neutrale Vote_rcap 56% 
[ 14 ]
DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen -  Neutrale Vote_lcap32%DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen -  Neutrale Vote_rcap 32% 
[ 8 ]
DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen -  Neutrale Vote_lcap12%DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen -  Neutrale Vote_rcap 12% 
[ 3 ]
 
Totale stemmer : 25
 
 

DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen -  Neutrale Empty DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen - Neutrale

Indlæg af Perlen 20/1/2008, 22:43

Flere af os bliver bedt om at vælge side.. Hvorfor vi nu laver denne afstemning..

Som før diskuteret, er slut spillet på vej.
Og vi skal derfor have en afstemning om hvad vi i DIC vil med fremtiden.
Der er 3 forskellige muligheder, som ser således ud;

Kløveret:

T-R
HOVSA
KoG
NL.
Ulvene
MN
Tyr.
5Bots

Koalitionen:

SVPPB +-
SVPPB ++
Angel
WK
FFF-RoC
[X]
Nestor 2
Nestor
NE2
NE3
NE
Udgaard
Tyr
UNITED Y
UNITED X
FFF-UN
FFF

Neutrale:


Afsteming vare 48 timer.
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen -  Neutrale Empty Sv: DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen - Neutrale

Indlæg af Gæst 20/1/2008, 22:48

Min stemme er faldet på kløveret, grundet;
Jeg ser ikke min overlevelse i dette spil, specielt længe hvis vi går mod dem.
Da jeg (perlen etc) ligger klods op af spillere som geffi, cjmdk, badehat, og emanntc3.
De ville kunne udslette os, så hurtigt som vi kom ind i krigen. Og da jeg gerne vil have lidt udfordringer, og prøve lidt action. Ville det være utrolig dumt af mig, at gå imod dem.
Hvis udfaldet skulle blive det modsatte, eller neutrale. Må jeg desværre se mig nødsaget til at hoppe på deres side på egen hånd. Da jeg bliver presset af diverse mennesker fra deres side lige nu.
Hvis dette sker, vil jeg dog som Runner, nægte et hvert angreb på en DIC'er.
Da jeg har haft det utrolig godt her, og folk har været utrolig hjælpsomme med diverse ting. :-)


Jeg håber selvfølgelig på jeres forståelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen -  Neutrale Empty Sv: DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen - Neutrale

Indlæg af Dumbledore 21/1/2008, 02:22

Hvorfor står Tyr 2 steder....
Dumbledore
Dumbledore

Antal indlæg : 215
Registration date : 10/01/08

Tilbage til toppen Go down

DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen -  Neutrale Empty Sv: DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen - Neutrale

Indlæg af ClickyNicki 21/1/2008, 02:54

det er 2 forskellige Tyr.. Tyr og Tyr.
ClickyNicki
ClickyNicki

Antal indlæg : 74
Age : 33
Location : Maribo
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen -  Neutrale Empty Sv: DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen - Neutrale

Indlæg af dunston 21/1/2008, 12:51

Hvis der skulle være mest spændende at spille dette spil, burde man jo sætte sig på den part som har de laveste odds for at vinde, dvs koalitionen.

Det er egentlig mest det jeg vil have ud af spillet, men da jeg ikke ved hvordan og hvorledes de har planlagt det, da det kræver en ordenlig strategi, og en leder for det hele. Må det jo være kløveret.

Hvad regner de forskellige med at få ud af spillet, spænding, eller være næsten 100% sikre på at vinde hehe

dunston

Antal indlæg : 87
Registration date : 08/01/08

Tilbage til toppen Go down

DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen -  Neutrale Empty Sv: DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen - Neutrale

Indlæg af master zico 21/1/2008, 17:48

lad os lige slå en ting fast......

det er kun EN alliance der vinder......ikke et forbund.....
4kløveret kommer også til at slå på hinanden...
master zico
master zico

Antal indlæg : 542
Location : Glostrup
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen -  Neutrale Empty Sv: DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen - Neutrale

Indlæg af dunston 21/1/2008, 18:02

master zico skrev:lad os lige slå en ting fast......

det er kun EN alliance der vinder......ikke et forbund.....
4kløveret kommer også til at slå på hinanden...

Der er klart, men derfor kan alliancer sagtens samarbejde, om at lade den ene vinde.

dunston

Antal indlæg : 87
Registration date : 08/01/08

Tilbage til toppen Go down

DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen -  Neutrale Empty Sv: DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen - Neutrale

Indlæg af CrazySnap 21/1/2008, 18:20

Diplomatrådet har fået denne af ubero fra VIP 1.

------------------------------------------
goddag.
CrazySnap
weihenstephan
Master Zico

Jeg er har fået tilladelse af VIP's ledelse til at kontakte jer diplomatrådet fra DIC og indlede forhandlinger om mulighederne for indgåelse af en forbundsaftale.
VIP er interreseret i at forbedre forholdet til S.N.I's andre forbundsfæller nu hvor S.N.I er gået i krig, hvilket er en af grundene til at jeg henvender mig til jer.

Som sagt er vi interreseret i at høre om vores forslag har jeres interrese og om forhandlingerne kan indledes eller egentlige aftaler kan indgås.
MVH.
Ubero (Diplomat VIP 1)

P.s eventuelle aftaler med VIP omfatter begge vores Wings (VIP 1 & VIP 2)
--------------------------------------


VIP er i forbund med VIKINGS og SNI, men ikke i krig med nogen (som SNI er). Som afstemningen ser ud nu bevæger vi os væk fra dette og vil i stedet ophæve forbundet med SNI (og ikke oprette et med VIKINGS og VIP). Vi skal så i stedet prøve at kontakte kløveret og høre om de er interesseret i at vi joiner dem?

Jeg har det lidt svært med dette da jeg mest er på koalitionens og de neutrales side. Men jeg følger selvfølgelig DIC's beslutning, jeg føler bare lidt vi stabber et par i ryggen og går over til fjenden. Smile
Vores samarbejde med SNI og VIKINGS vil ihvertfald stoppe brat, så vi skal prøve ikke at brænde for mange broer i denne proces, for accepterer kløveret os ikke, kommer vi til at stå rigtig skidt.

I jeres afstemning skal i huske også at overveje om de kommende k4 forbund kommer til at kunne hjælpe os mere i forhold til vores forbund og kontakter (som ligger på koalitions og de neutrales side) vi har fået bygget op gennem de sidste mange måneder. Vi kommer stort set til at lave ret bord hvad eksisterende forbund angår og stole på at kløveret er interesseret i at hjælpe os. Smile
CrazySnap
CrazySnap

Antal indlæg : 354
Age : 42
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen -  Neutrale Empty Sv: DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen - Neutrale

Indlæg af master zico 21/1/2008, 19:17

jeg er vildt meget i vildrede......

jeg føler lidt vores(mit) valg er:

1) skal jeg vælge at pisse mod vinden.....eller
2) skal jeg vælge at pisse direkte i bukserne........?!?

Vi som alliance er, som det ser ud nu, IKKE rustet til væbnet kamp at ret lang tids varrighed......nogle af os(jer) bliver blæst ud af serveren med et brag pga manglende militær.......

det ved NL. Tyr, og Hunters da alt om...de har gang på gang set, at vi ikke gør modstand...........

jeg bor selv i et (fredligt) område med lidt 5Bots, og en del Kog´er...det ville jo så være naturligt at pege i den retning....?!? ja jeg ved det sgu ikke!!!

her følger en gennemgang af trusselsbilledet/muligheden for hjælp....alt efter om det er den ene eller anden vej vi vender os.....

jeg personligt vil intet få ud af Vikings...tror jeg ligger små 100 felter til den nærmeste.....det samme med Vikings2...de er begge er stortset SV-alliancer
de kan ikke hjælpe ret meget rent militært
http://travianmap.nl/index.php?ser=147&a=dic%2Cvikings%2Cvikings2&g=1

VIP 1 er stort set heller ikke repræsenteret hvor jeg bor....det samme gælder for 2´erne.....og er generelt ret spredt......(er dog lidt mere gunstigt placeret for flere DIC´ ere.....
http://travianmap.nl/index.php?ser=147&a=dic%2Cvip%201%2Cvip%202&g=1

S.N.I og 2´erne.....det er kun mindre spilere der bor her, men er dog generelt bedre repræsenteret hos en del DIC´ere....de er dog i krig.......!!!
(gælder også hvis man tager PJ´erne med...!!!)
http://travianmap.nl/index.php?ser=147&a=dic%2Cs.n.i.%2Cs.n.i.%202%2Cpj&g=1

kigger vi på GALL......
tjaa...er delt mellem SVog SØ.....og vil kun delvist være en hjælp......
http://travianmap.nl/index.php?ser=147&a=dic%2Cgall&g=1

kigger vi på Itrio Ø og V
http://travianmap.nl/index.php?ser=147&a=dic%2Citrio%20%F8%2Citrio%20v&g=1
så kan man jo konstatere at V....jo er en udpræget SV alliance...og Ø´erne er spredt godt ud..dog er der flere af os der bor i nærheden af nogle af dem..........men de er spredt lidt rundt i klumper........jeg ved ikke hvor meget gavn de reelt vil være.....?!?.....

jeg gider ikke kigge på TNA -R- og S.T.A da de ikke er seriøse nok i størrelse til at være en hjælp...(det samme gælder PJs Wing: SJ)
TNA kan dog være en lokal støtte til Hobbes, MZ (og DD)....

hvis vi så laver et kort og ser på os selv og kløveret plus kog.....
ser det således ud
DIC-KOG : http://travianmap.nl/index.php?ser=147&a=dic%2Ckog&g=1 (dem er der mange der bor dør om dør med.....)
DIC-NL. : http://travianmap.nl/index.php?ser=147&a=dic%2Cnl.&g=1 (er den største SØ-alliance...og reelt samlet set vel også den største trussel fra kløveret (sammen med KOG) mod os...ud fra et beliggenhedsmæssigt syn)
DIC-Hunters : http://travianmap.nl/index.php?ser=147&a=dic%2Chunters&g=1 (hmm....er vel stort set på linie med nl. i trussel.......)
DIC-5Bots : http://travianmap.nl/index.php?ser=147&a=dic%2C5bots&g=1 (er kun lokalt et problem/hjælp...alt efter hvordan kagen skæres NV OG SV alliance)
DIC-Tyr. : http://travianmap.nl/index.php?ser=147&a=dic%2Ctyr.&g=1 (er kun lokalt et problem/hjælp...alt efter hvordan kagen skæres)
DIC-Ulvene (wing til tyr.) http://travianmap.nl/index.php?ser=147&a=dic%2Culvene&g=1 ....umiddelbart en af de eneste af de store alliancer..der ikke ufgør en trussel.....)


kigger vi deri mod mod nord...er det der jeg personligt ser "mit" fjende billede....i tilfælde af at vi vælger kløveret.....
her bor en del af Koalitionen
FFF-UN og FFF-RoC udgør en potientiel fare for mig og de øvrige "Nordboer" i DIC....og CS og Doom...ligger helt ad helvede til hvad det angår......
http://travianmap.nl/index.php?ser=147&a=dic%2Cfff-un%2CFFF-RoC&g=1
MN og NE ligger som følger...med MN som det største trusselsbillede.....
http://travianmap.nl/index.php?ser=147&a=dic%2Cmn%2Cne&g=1
men medtager vi NE2 og NE3...ser det sgi heller ikke for godt ud for os nordboer
http://travianmap.nl/index.php?ser=147&a=dic%2Cfff-un%2CFFF-RoC&g=1

Udgaard....er ingen trussel: http://travianmap.nl/index.php?ser=147&a=dic%2Cudgaard&g=1
T.L 1 og 2....heller ingen trussel for os: http://travianmap.nl/index.php?ser=147&a=dic%2Ct.l.%20I%2Ct.l.%20II&g=1
og det samme må man sige om United X og Y: http://travianmap.nl/index.php?ser=147&a=dic%2Cunited%20x%2Cunited%20y&g=1
de vil samtidig heller ikke være nogen hjælp i tilfælde af det er dem vi satser på.....

og for sjov skyld så kan man her lige ser hvordan vi ligger i forhold til hunters, nl. og MN, NE (2 og 3)på den anden side.........
http://travianmap.nl/index.php?ser=147&a=dic%2Cne%2Cne2%2Cne3%2Cmn%2Chunters%2Cnl.&g=1

jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal konkludere ud fra alt dette.....det er meget forskelligt (og lokalt) om man er truet af den ene eller anden part i spillet...og det kommer selvfølgelig også til at præge afstemningen......
vi har et problem hvis vi gør os til nærmelser mod 4 kløveret...i forhold til vores nuværende forbund og iap´ere...da vi bryder langt samarbejde

nogle af de alliancer der ønsker at indgå i forbund med os...får vi (og jeg selv i særdeleshed ikke gavn af....)......

omvendt er der da stor fare for at vi bliver afvist af 4kløvert pga vores seneste spilehistorik....(læs: mange nederlag uden modstand.......)


jeg har endnu ikke afgivet min stemme...og jeg er stadig meget i tvivl.....

venligst Master Zico

og nu skal jeg dælme ud og lave noget mad......
master zico
master zico

Antal indlæg : 542
Location : Glostrup
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen -  Neutrale Empty Sv: DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen - Neutrale

Indlæg af master zico 21/1/2008, 22:31

og nu skulle alle linkene være rettet......

"#@@*#¤%&...da også....!!!

MZ
master zico
master zico

Antal indlæg : 542
Location : Glostrup
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen -  Neutrale Empty Sv: DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen - Neutrale

Indlæg af Perlen 21/1/2008, 22:40

master zico skrev:og nu skulle alle linkene være rettet......

"#@@*#¤%&...da også....!!!


Tak for dit store arbejde Smile
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen -  Neutrale Empty Sv: DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen - Neutrale

Indlæg af Dumbledore 21/1/2008, 22:48

Fedt nok. det har taget en del arbejde at lave..
Virkelig flot gjort.
Dumbledore
Dumbledore

Antal indlæg : 215
Registration date : 10/01/08

Tilbage til toppen Go down

DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen -  Neutrale Empty Sv: DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen - Neutrale

Indlæg af Hertug Jackson 21/1/2008, 23:57

Jeg er uenig CS. Du har magten til det ;-)
Som jeg også har skrevet tidligere synes jeg at denne afstemning skal være meningsmåling.
4K har været meget mere onde mod os end K.
De neutrale har kun været gode, men vi er sgu svage...

Hvad vil de to store os? Hvis de vil os noget, så er jeg også på K's side ellers de Neutrale. Har ligeledes undladt at stemme indtil videre
Hertug Jackson
Hertug Jackson

Antal indlæg : 419
Age : 49
Location : Copenhagen
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen -  Neutrale Empty Sv: DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen - Neutrale

Indlæg af Weihenstephan 22/1/2008, 00:29

Ja, tak til MZ for de fine kort, der hjælper lidt på overblikket.
Det ER et svært valg, men vi kan nok ikke trække den så meget længere. Hvis vi vælger side, skal vi naturligvis være kampklar til at tage den første bølge eller to. Kan vi det, undgår vi at blive "nemme pont" for nogen, og så bliver det nok ikke så hidsigt. Falder vi for det første angreb, så ruller lavinen nok, og så er det farvel og tak til at ligge i top 30.

Weihenstephan

Antal indlæg : 178
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen -  Neutrale Empty Sv: DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen - Neutrale

Indlæg af Gæst 23/1/2008, 20:45

Hvad munder det her ud i, nu da afstemningen er slut?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen -  Neutrale Empty Sv: DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen - Neutrale

Indlæg af Dumbledore 24/1/2008, 01:05

Iflg dem jeg snakker med fra NL "en del af 4K"
Så giver 4K, Koalitionen tæsk lige pt.
Om det er rigtigt, har jeg ikke lavet nogen opfølgning på.
Men hvis det er sandt hvad de siger, så har jeg hørt tale om at 4K
kan vælte Koalitionen.
Kommer ikke fra mig, og om man kan stole på rygterne ved jeg ikke..
Dumbledore
Dumbledore

Antal indlæg : 215
Registration date : 10/01/08

Tilbage til toppen Go down

DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen -  Neutrale Empty Sv: DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen - Neutrale

Indlæg af ClickyNicki 24/1/2008, 15:17

Ville ikk ha noget mod hvis de nakkede Koalitionen, specielt ikk SVPPB +-
de har været en plage fra da jeg startede med at spille Smile
ClickyNicki
ClickyNicki

Antal indlæg : 74
Age : 33
Location : Maribo
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen -  Neutrale Empty Sv: DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen - Neutrale

Indlæg af Gæst 24/1/2008, 22:31

totalt nice lavet MZ - tak for det!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen -  Neutrale Empty Sv: DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen - Neutrale

Indlæg af Doom 25/1/2008, 15:54

Det her førte aldrig til noget oder was ? confused

Doom

Antal indlæg : 180
Age : 37
Location : DK!
Registration date : 29/12/07

Tilbage til toppen Go down

DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen -  Neutrale Empty Sv: DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen - Neutrale

Indlæg af CrazySnap 25/1/2008, 15:56

Rådene diskuterer sagen videre internt over weekenden (dette var kun en "meningsmåling"). Rådene diskuterer derfor sagen godt i gennem med henblik på meningsmålingerne og kommer forhåbenligt frem til en beslutning. Smile
CrazySnap
CrazySnap

Antal indlæg : 354
Age : 42
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen -  Neutrale Empty Sv: DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen - Neutrale

Indlæg af Perlen 25/1/2008, 15:57

Der er en debat i gang i de to råd, som er startet udfra denne afstemning, så jo det førte noget med sig. Men hold op det er slapt at kun 22 har stemt.. Er resten bare ligeglade eller?
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen -  Neutrale Empty Sv: DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen - Neutrale

Indlæg af brændevinsnisse 27/1/2008, 00:57

Jeg spiller ikke hvad jeg vil kalde aktivt mere, og har derfor undladt at stemme - da jeg ikke synes det ville være rimeligt at stemme om DICs fremtid når jeg ikke er mere aktiv end jeg er.

brændevinsnisse

Antal indlæg : 195
Registration date : 07/12/07

Tilbage til toppen Go down

DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen -  Neutrale Empty Sv: DIC fremtid.... Kløveret - Koalitionen - Neutrale

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum