DIC
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Adieu...

+2
master zico
Laue
6 deltagere

Go down

Adieu... Empty Adieu...

Indlæg af Laue 16/1/2008, 00:38

Jeg er ked af hvis jeg gør det til en stime: Men jeg har også besluttet at stoppe Travian...

JA, JA, JA Very Happy ... Jeg ved det - det har jeg jo sagt før... Men den her gang har jeg valgt ikke at vende tilbage til "bare lige lidt mere" og blive hooked igen, igen ... Very Happy

Det er den samme gamle sang: Jeg bruger alt for meget tid på det, og jeg synes i højere og højere grad, at jeg mere sidder og surmuler over det der ikke fungerer i alliancen frem for det der gør. Og da jeg egentlig ikke gider sådan en sur-gammel-mand-rutine, så tror jeg sgu det er klogest at stoppe... Og så bruge al tiden på lidt andre ting her i livet Smile

Én af grundene til at jeg har blevet ved så længe er, at jeg har haft det skide skægt med det, og fordi DIC har været en fed alliance at spille med i... Keep it up. Det kunne da være cool hvis I fik kørt DIC godt med i slutspillet - og helst med højt humør Smile

Håber øllene bliver til noget - jeg kender jo Stormogulen og Weihenstephan IRL så I kan bare praje mig igennem dem hvis det bliver til noget.



Så derfor: ... Jeg har en account til salg, 7 byer, KP til to nye byer, rimelig hær, og sågar lidt guld på kontoen. Hvis nogen af jer "små" spillere i alliancen ønsker at overtage den, så sig endelig til - og inden alt for længe - ellers sletter jeg den nok bare.
Laue
Laue

Antal indlæg : 160
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Adieu... Empty Sv: Adieu...

Indlæg af master zico 16/1/2008, 00:51

hmm... Laue.....det lyder sgu da lidt trist.....omend jeg ganske levende kan sætte mig ind i det med tidsforbruget..... ;-/ ........
men når det nu er dig...så er jeg sikker på, at når du har sovet på det natten over så er du klar igen hehe ;o)
mvh Master Zico
master zico
master zico

Antal indlæg : 542
Location : Glostrup
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Adieu... Empty Sv: Adieu...

Indlæg af Laue 18/1/2008, 01:34

Skal jeg trække stikket på denne account eller hvad?
Muligheden er også at der er nogen der sitter den i en periode?? Kuk-kuk...
Laue
Laue

Antal indlæg : 160
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Adieu... Empty Sv: Adieu...

Indlæg af Perlen 18/1/2008, 01:49

Jeg vil gerne passe den frem for at du lukker din konto..

Jeg er rigtig ked af at du stopper.. Hvad mon det næste bliver Sad

God vind
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Adieu... Empty Sv: Adieu...

Indlæg af CrazySnap 18/1/2008, 11:48

Ja Laue, det er sgu ærgeligt hvordan "de gamle" hopper fra stille og roligt. Og lige som de andre, forstår jeg godt din beslutning!

Men tak for din tid i DIC og dit store bidrag!! Og vi må se om vi kan få den øl-dato sat, så vi kan få proppet nogen ansigter på de forskellige brugere. Smile

Det ville være ærgeligt at miste din konto hvis en mindre DIC'er gerne ville overtage den, så jeg synes det lyder fint hvis Perlen sitter den i en periode (jeg sitter også fredsenglen i håb om der er en mindre DIC'er der vil overtage den).

Alt held fremover!
CrazySnap
CrazySnap

Antal indlæg : 354
Age : 42
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Adieu... Empty Sv: Adieu...

Indlæg af Doom 18/1/2008, 15:13

Hmm.. Kunne egentlig godt tage den og så bare sætte den her på som sitter hvis det var...

Doom

Antal indlæg : 180
Age : 37
Location : DK!
Registration date : 29/12/07

Tilbage til toppen Go down

Adieu... Empty Sv: Adieu...

Indlæg af Laue 19/1/2008, 14:57

Rent spilmæssigt ville det være fjollet ikke at bruge min account i DIC...: Slutspillet indfinder sig formentlig inden for de næste 4-5 måneder, og hvis vi skal være heeeeelt ærlige og realistiske, så vil de af jer der har <2000 i pop på nuværende tidspunkt få svært ved at komme op og spille den helt store rolle i slutspillet inden da (med mindre i hælder seriøst med guld i jeres account). Sorry - men blot en nøgtern betragtning.

Men Perlen ville gerne sitte til der findes en aftager - lyder som en god idé!!Og Doom, du ville gerne aftage eller blot sitte? (Husk der er rimelig strikse regler omkring dobbelt-accounts)

På S3 har jeg overladt min account til en fra alliancen, som så sitter den på ubestemt tid. Der er lige 14 dages reglen, der dikterer at man ikke må sitte i mere end 14 dage ad gangen uden at spilleren selv har været logget på. Derfor har jeg også overladt password til accounten, således kan de sitte den 14 dage - logge på en enkelt gang - sitte 14 dage - logge på... Og på den måde kan man i princippet holde den i live i lang tid uden at bryde reglerne (vedkommende skal bare lige huske at markere, at både "Laue" og "den anden" spiller fra samme PC på begge accounts under profilindstillinger). Så kan MH ikke rigtig komme efter en Wink


Any ways - det er op til jer. Jeg ville bare gerne øge DIC'ernes chance for at gøre væsen af sig i slutspillet Very Happy

Perle, jeg sætter foreløbig dig på som Sitter og sender mit PW til dig med en intern besked her på Forum (der er en mailfunktionalitet her... Det er nok ikke så klogt at bruge IGM Wink). Hvis I på et tidspunkt finder en der kan overtage accounten, så kan I bare smide en mail til mig (den står her i forummet), så kan jeg efterfølgende skrive til MH/admin om at accounten skal overtages af den nye spiller. Take care! Jeg logger af.


P.S. Husk også at passe godt på "mit" forum Wink
Laue
Laue

Antal indlæg : 160
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Adieu... Empty Sv: Adieu...

Indlæg af Gæst 19/1/2008, 15:15

Man er sku fristet til at overtage den :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Adieu... Empty Sv: Adieu...

Indlæg af Hertug Jackson 19/1/2008, 16:20

så gør det...
mindre snak - mere action Wink
Hertug Jackson
Hertug Jackson

Antal indlæg : 419
Age : 49
Location : Copenhagen
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Adieu... Empty Sv: Adieu...

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum