DIC
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Fælles forbund i syd.

+4
M. Antoinette
Doom
master zico
CrazySnap
8 deltagere

Go down

Fælles forbund i syd. Empty Fælles forbund i syd.

Indlæg af CrazySnap 15/1/2008, 17:12

Jeg har fået følgende besked af Woking fra VIKINGS


-------------------------------------
Tilbud sendt til ITRIO, TH, SNI, DIC, VIP, TWR.

For at samle de fælles Neutrale TOP 30 krafter i Syd, har jeg taget initiativ til at vi laver et fælles forbund, så vi kan modstå, angrebene fra krigens parter.

Der er en god chance for vi kan få en fælles IAP med koalitionen, så vi vi kan koncentrere os om en fælles forsvar indsats mod kløveret.

Så må jo se om kløveret vælger at lade os forblive neutrale, ved også at give os alle IAP, eller de presser os med i krigen, men alt andet lige, vil vi stå meget stærkere sammen.

Forventer vi begynder at lave forbundet Torsdag, så har i lige lidt tid til at vende forslaget med jeres alliance.

Håber på positiv tilbage melding snarest

Woking, leder af Vikings
---------------------------------------


Fredelige finn fra SNI kontaktede mig også og meddelte at Woking ville kontakte mig angående dette. Fredelige finn har haft kontakt til VIKINGS i noget tid og sagt at SNI gerne vil have os med i dette samarbejde (så vi fremstår positivt i SNI's øjne). SNI har i sinde at samarbejde med VIKINGS og dermed få samlet alle neutrale alliancer og stå stærkere med forbund og IAP'er (strategien er selvfølgelig lagt med slutspillet i tankerne).

Denne her udmelding ser jeg yderst positiv og føler lidt det er det vi har gået og ventet på. Vi har derfor resten af dagen i dag til at diskutere det herinde, hvorefter jeg opretter en afstemning under høringer, der kører indtil på torsdag hvor forbunds-kredsen etableres.

Så kom endelig med jeres holderninger nu som kan præge afstemningen, der begynder i morgen....


Sidst rettet af 15/1/2008, 17:37, rettet 1 gang
CrazySnap
CrazySnap

Antal indlæg : 354
Age : 42
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Fælles forbund i syd. Empty Sv: Fælles forbund i syd.

Indlæg af master zico 15/1/2008, 17:30

det lyder da interessant.......måske det kan holde kedsomheden lidt fra døren ;o)....med et lidt større og forpligtende samarbejde......
og ærlig talt....lidt en fjer i hatten om vi skulle komme til at stå side om side med vores gamle hade opjekter nr 1.....som "ligemænd" ;o)

men at deltage i et sådan forbund forpligter jo....læs....TROPPER.....
hvis vi skal gøre os gældnde i denne sammenhæng er det altså vigtigt at der bliver skruet op for troppebygnings blusset.......

og i samme åndedrag er det væsentligt, at vi gør meget ud af, at evt. optagne fra KoG II kan honorere dette....


Sidst rettet af 15/1/2008, 19:36, rettet 1 gang
master zico
master zico

Antal indlæg : 542
Location : Glostrup
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Fælles forbund i syd. Empty Sv: Fælles forbund i syd.

Indlæg af Doom 15/1/2008, 18:34

Synes det lyder spænende og ligesom tage alliancen og det hele et niveau eller 2 opad Razz

Doom

Antal indlæg : 180
Age : 37
Location : DK!
Registration date : 29/12/07

Tilbage til toppen Go down

Fælles forbund i syd. Empty Sv: Fælles forbund i syd.

Indlæg af M. Antoinette 15/1/2008, 19:48

Synes det lyder spændende og er umiddelbart for et sådan forbund.

Og ja, vi bør vel også være beærede over at være blandt de udvalgte. GALL er blandt andet ikke blevet spurgt (ved ikke, om det er fordi, de ikke er neutrale?) på trods af, at de også er i top 30. (Gad nu heller ikke være i nogen form for forbund med doctor, min ærkefjende Evil or Very Mad ).

Men det kræver selvfølgelig en del mere af os, blandt andet som MZ siger, en del flere tropper.
M. Antoinette
M. Antoinette

Antal indlæg : 195
Age : 47
Location : Brønshøj
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Fælles forbund i syd. Empty Sv: Fælles forbund i syd.

Indlæg af master zico 15/1/2008, 19:56

jeg må sige, at jeg er klart foret sådan samarbejde..........men vi skal kridte skoene.......TROPPER....
at vi indgår i et sådan forbund er ikke nødvendigvis lig med at vi kommer mere i krig........men det er klart at vi får mange flere strenge at trække på i tilfælde af krig......(opbakning fra andre)..........men det går selvfølgelig begge veje.....vi skal også kunne bidrage.....!!!

men det lyder meget spændende.....

prøv at se her..... ;o)

http://www.travianmap.nl/index.php
master zico
master zico

Antal indlæg : 542
Location : Glostrup
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Fælles forbund i syd. Empty Sv: Fælles forbund i syd.

Indlæg af Gæst 15/1/2008, 20:42

Synes også det hele lyder ret spændene!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fælles forbund i syd. Empty Sv: Fælles forbund i syd.

Indlæg af Perlen 15/1/2008, 20:53

Er klart for et sådanne forbud. Og klart vi skal kunne stille tropper, vi arbejder jo allerede kraftigt på sagen..
Har en god ven i Vikings, og oplever klart at det er en rigtig god ally.. Næsten ligeså god som DIC Wink
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Fælles forbund i syd. Empty Sv: Fælles forbund i syd.

Indlæg af Hertug Jackson 15/1/2008, 22:49

jeg er næsten ubetinget på!
Go CS
Hertug Jackson
Hertug Jackson

Antal indlæg : 419
Age : 49
Location : Copenhagen
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Fælles forbund i syd. Empty Sv: Fælles forbund i syd.

Indlæg af Weihenstephan 15/1/2008, 23:05

Lets go: den "tredje vej" er vejen frem.
(Dvs undgå alliance med NE og firkløver)

Weihenstephan

Antal indlæg : 178
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Fælles forbund i syd. Empty Sv: Fælles forbund i syd.

Indlæg af Gæst 15/1/2008, 23:11

Jeg er ikke sikker på at det er vejen frem, det er sjældent der plads til 3 parter i en krig. Så vi kan også riskerer at vi er der der bliver pryglet på af de andre 2.

Det er vel ikke meget anderledes end det som VIP foreslog med en meta alliance.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fælles forbund i syd. Empty Sv: Fælles forbund i syd.

Indlæg af Albus Dumbledore 15/1/2008, 23:21

De vil have stort forbund, men jeg må indrømme, at jeg ser langt mere potentiale i en kæmpefusion i stedet.

Albus Dumbledore

Antal indlæg : 267
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Fælles forbund i syd. Empty Sv: Fælles forbund i syd.

Indlæg af CrazySnap 18/1/2008, 13:59

Så er der noget mere at tænke over! :/

Woking fra VIKINGS skriver
-----------------------------------------------
Denne besked er sendt til ITRIO, TH, DIC, SNI, VIP og TWR

Vi bliver nød til at droppe den gamle plan, med fælles forbund for de neutrale.

Citat (Nemo Hunters)

Problemet ligger i at en IAP med en neutral alliance i slutspillet ikke giver mening. Man kan simpelt hen ikke være neutral - det er alle mod alle - Bygger I et konkurerende WW må vi selvfølgelig kunne forsøge at bremse jer.. Jeg antager det også vil gælde Koalitionen.


DERFOR er vi nød til at tage et valg, for eller imod kløveret, der findes ikke noget der imellem for dem længere.

Kløveret har taget valget for os, da Hunters, Ulvene og KOG har op sagt vores IAP. Forventer de tager de neutrale alliancer en for en, hvis vi ikke står sammen imod dem.

Så vi laver stadig gerne forbund med dem, der vil være med til at tage kampen op.

Og vi har sikkert gode muligheder for at komme med i Koalitionen, hvis vi melder ud snarest

Håber at høre fra jer alle, før eller siden bliver I nød til at træffe et valg, og det er dog sjovest selv at tage beslutningen.

Woking
-------------------------------------------------
CrazySnap
CrazySnap

Antal indlæg : 354
Age : 42
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Fælles forbund i syd. Empty Sv: Fælles forbund i syd.

Indlæg af Doom 18/1/2008, 15:09

Lav en afstemning om hvilken side vi skal vælge...?

Doom

Antal indlæg : 180
Age : 37
Location : DK!
Registration date : 29/12/07

Tilbage til toppen Go down

Fælles forbund i syd. Empty Sv: Fælles forbund i syd.

Indlæg af CrazySnap 18/1/2008, 22:13

Har lige fået denne besked af Woking fra VIKINGS:

--------------------
Tl og Itrio kommer nok med et udspil, så det ender måske med vi vil forsøge at holde os neutrale, og lave forbund,
--------------------

Så hvem ved, måske kan vi holde os til den oprindelig plan alligevel. Jeg holder jer underrettet...
CrazySnap
CrazySnap

Antal indlæg : 354
Age : 42
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Fælles forbund i syd. Empty Sv: Fælles forbund i syd.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum