DIC
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Jeg bliver angrebet om 5 timer af Lamsie fra HUNTERS. Backup

5 deltagere

Go down

Jeg bliver angrebet om 5 timer af Lamsie fra HUNTERS. Backup Empty Jeg bliver angrebet om 5 timer af Lamsie fra HUNTERS. Backup

Indlæg af R.Berglund 8/1/2008, 18:04

Hvad skal jeg gøre og er der nogle som gider at hjælpe?
Ved godt at i mister jeres mænd, men alligevel....... Very Happy

R.Berglund

Antal indlæg : 14
Registration date : 08/12/07

Tilbage til toppen Go down

Jeg bliver angrebet om 5 timer af Lamsie fra HUNTERS. Backup Empty Sv: Jeg bliver angrebet om 5 timer af Lamsie fra HUNTERS. Backup

Indlæg af M. Antoinette 8/1/2008, 18:20

Jeg kan godt nå frem med opbakning, men er det måske ikke bedre at gemme sig, da det er begrænset, hvad vi kan nå at stille op. Så må vi ses, hvad han kommer med og på den baggrund overveje, om der er grundlag for at bakke op, inden han evt. angriber igen.

Du kan godt sende din hær til opmagasinering i mine byer Liberté og/eller Fraternité - der er korn, hvis du ikke kan huse dem selv i dine små byer.
M. Antoinette
M. Antoinette

Antal indlæg : 195
Registration date : 06/12/07

Jeg bliver angrebet om 5 timer af Lamsie fra HUNTERS. Backup Empty Sv: Jeg bliver angrebet om 5 timer af Lamsie fra HUNTERS. Backup

Indlæg af master zico 8/1/2008, 18:24

tror også det er den bedste løsning hvis vi ikke kan nå at stille emd 12-15000+ mænd
master zico
master zico

Antal indlæg : 542
Registration date : 05/12/07

Indlæg af R.Berglund 8/1/2008, 18:31

Det lyder fremragende. Jeg sender mine mænd op til dig. Smile
Hans ven siger at jeg skal dø. Så mine byer bliver højst sandsynligt nakket rimelig meget. Det går ikke udover jer. Kun mig han vil have fat på.

R.Berglund

Indlæg af CrazySnap 8/1/2008, 18:37

Du skal dø? Hvem er hans ven? Og hvorfor skal du dø?

Og det lyder som den eneste løsning lige pt. ja, altså at sende dine tropper ud af byen og bruge så mange af dine ressourcer som du kan. Smile
CrazySnap
CrazySnap

Antal indlæg : 354

Indlæg af M. Antoinette 8/1/2008, 18:45

Lad os se, hvad han kommer med og om der er noget, vi kan stille op efterfølgende. Du kan under alle omstændigheder ikke blive smadret til ukendelighed på én gang - og det er set før, at der er nogen, der tager munden for fuld og ikke rigtigt kan følge op på deres ord

(Hov, hvad er det der hviskes i mit øre? Er der nogen, der siger Badehatten? Wink )
M. Antoinette
M. Antoinette

Indlæg af R.Berglund 8/1/2008, 19:02

Haha. Badehat Smile

Hans ven er warmonger. Fordi jeg har angrebet ham 2 gange max.
Har ikke engang nakket nogle råstoffer fra ham. De var brugt.
Jeg nakkede nogle af Lamsie's tropper. Men det kunne jeg jo ikke vide. Der står intet i warmonger's beskrivelse om at han er venner med Lamsie.

R.Berglund

Indlæg af M. Antoinette 8/1/2008, 19:24

Han lyder da heller ikke for rar, ham Lamsie... Hmm, hvis han er alt for hård og ikke vil tage imod fornuft med ord, så har vi jo muligheden for at ramme ham indirekte ved at knuse hans lille ven... Det har været praktiseret før.

Men lad os nu se, om det skulle blive relevant.
M. Antoinette
M. Antoinette

Indlæg af Perlen 8/1/2008, 20:43

Pyha han er stor.. Der er også plads til mænd i Pearl Town hvis behov derfor.. Duk dig finten er vist den rigtige at bruge her.. Crying or Very sad
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574

Indlæg af CrazySnap 8/1/2008, 21:19

Yep og vi skal helt sikkert heller ikke gå efter hans ven mere. Men Berglund, ud fra din anden tråd, går jeg ud fra dette er det eneste fra ham ik? Altså som hævn på at du angreb hans ven?

Så når dette angreb er overstået, ser vi forhåbenligt ikke mere til ham, eller hvordan ligger landet?
CrazySnap
CrazySnap

Antal indlæg : 354

Indlæg af Perlen 3/2/2008, 21:42

Tråden låses og flyttes til gamle nyheder.
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum