DIC
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Stor kaserne

2 deltagere

Go down

Stor kaserne Empty Stor kaserne

Indlæg af Gæst 6/1/2008, 20:29

Jeg har netop bygget et sor kaserne, men er lidt skuffet. Troede at man kunne bygge dobbelt så hurtigt her i forhold til en alm. kaserne, men åbenbart kan man bare bygge samtidig, men til det tredobbelt i pris

Nogle der har erfaringer med dette?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stor kaserne Empty Sv: Stor kaserne

Indlæg af Gæst 6/1/2008, 20:35

hvad er stor kaserne for noget? Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stor kaserne Empty Sv: Stor kaserne

Indlæg af Gæst 6/1/2008, 20:47

Se i brugsanvisningen. Det er kaserne nr. 2, men den er dyr at bruge. Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stor kaserne Empty Sv: Stor kaserne

Indlæg af Doom 6/1/2008, 20:47

Står i brugsanvisning Smile

Stor kaserne
Den store kaserne muliggør uddannelsen af ekstra tropper. Dette medfører 3 gange så mange omkostninger. Sammen med den normale kaserne kan man dermed på den samme tid uddanne dobbelt så mange enheder.
Kan ikke bygges i Hovedlandsbyen.

Omkostninger og byggetid ved trin 1:
630 | 420 | 780 | 360 | 4 | 0:33:20

Forudsætninger:
Kaserne Trin 20

Doom

Antal indlæg : 180
Age : 37
Location : DK!
Registration date : 29/12/07

Tilbage til toppen Go down

Stor kaserne Empty Sv: Stor kaserne

Indlæg af Gæst 6/1/2008, 20:49

Ja, det har jeg også læst op på Smile Hmm. så er det spørgsmålet om det kan betale sig. Nu ser vi. Men det betyder at jeg kan producerer 534 Legionærer per døgn i den by, når jeg har den i lvl 20. Lige nu er den i lvl 10.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stor kaserne Empty Sv: Stor kaserne

Indlæg af Hertug Jackson 6/1/2008, 21:08

med mindre du SKAL bruge hær lige her og nu, så vil jeg sige nej.
Specielt når den samtidigt tager en plads i byen...
Hertug Jackson
Hertug Jackson

Antal indlæg : 419
Age : 49
Location : Copenhagen
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Stor kaserne Empty Sv: Stor kaserne

Indlæg af Gæst 6/1/2008, 21:12

Nu har jeg bygget den, så kan jeg lig så godt bruge den Smile Man ved aldrig. Der skal en del folk til for at modstå et angreb på eks. 23000.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stor kaserne Empty Sv: Stor kaserne

Indlæg af Hertug Jackson 6/1/2008, 21:13

ja - og en del korn...
dem jeg kender på speedserveren bruger den heller ikke, da det ikke kan betale sig. Og det er til trods for hære som vi så idag.
Hertug Jackson
Hertug Jackson

Antal indlæg : 419
Age : 49
Location : Copenhagen
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Stor kaserne Empty Sv: Stor kaserne

Indlæg af Gæst 6/1/2008, 21:18

Det kommer an på ambitionerne. Det tager immervæk noget tid at bygge en hær op. På 10 dage kan du - med stor kaserne - bygge 5.340 mand (Begge lvl 20) Samtidig skal du kun opgraderer våben et sted.

Men det er dobbelt så dyrt som med en alm. kaserne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stor kaserne Empty Sv: Stor kaserne

Indlæg af Hertug Jackson 6/1/2008, 21:27

Ja, har du råstofferne til det?
Hertug Jackson
Hertug Jackson

Antal indlæg : 419
Age : 49
Location : Copenhagen
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Stor kaserne Empty Sv: Stor kaserne

Indlæg af Gæst 6/1/2008, 22:34

Nu bruger jeg dem anderledes, og har 3 snart 4 byer der producerer tropper, så lige er det ikke aktuelt, men ind i mellem, er der lidt stilstand i byggmand bob delen, og så kunne jeg godt finde på det. Eller hvis man lige har mistet en hel del, p.g.a. et angreb. Eller bakcup, der skal boostes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stor kaserne Empty Sv: Stor kaserne

Indlæg af Gæst 7/1/2008, 16:09

Jeg har en rettelse til mine beregninger. Det var Imperianere man kunne producere 267 af per døgn.
Legionærer kan man producerer 320 af per døgn. Baseret på tiden det tager at bygge.
En almindelig by, har med alt opbygget og en plus konto har en produktion på 1250 af hver råstof per time, det giver 272 per døgn, med lidt NPC handel. Har du en 25% oase kan du komme op på 289 per døgn.

Så hvis man skal holde produktionene skal der ekstra ressourcer til, farming / andre byer.

Men med 2 byer ekstra kan du på 4 byer producerer 2 gange 320 = 640 legionærer i døgnet. Har du en Stald kan du samtidig bygge heste (har ikke regnet på dette), men det betyder at du skal bruge 78 dage for at lave en hær på 25.000 legionærer Smile

Hvor du med eks. 6 byer, med hær producering i 3 byer, kan producerer dette antal på 26 dage. Og så er der stadig lidt til at bygge andre ting for Smile

Så det er hurtigt at bygge et forsvar op, men langsommeligt at bygge angreb op. Dog kan du med en stor kaserne bygge 25.000 leg. på 39 dage. men til den dobbelt pris.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Stor kaserne Empty Sv: Stor kaserne

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum