Indførelse af TruppenTool
+11
Dumbledore
vonloop
Laue
Breining
Perlen
ClickyNicki
Doom
fredsenglen
Hertug Jackson
M. Antoinette
Albus Dumbledore
15 deltagere
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Indførelse af TruppenTool
CS, det er jo ligesom den deadline de har fået nu. Hvorfor skal der gives en mere? Der er skrevet til alle, og alle har samme tid til at reagere på.. Enten at skrive til en af os eller bare få sig reg.
Perlen- Admin
- Antal indlæg : 574
Registration date : 05/12/07
I har fuldstændig ret, men som den person jeg er, føler jeg altid lige man skal prikke til folk og få en begrundelse. Jeg kunne ikke forstille mig de kunne skrive noget tilbage som gjorde de ikke blev løsladt, men det kunne jo være deres farmor lige var død og de derfor kun lige havde tid til at logge ind og ordne ressourcerne.
Så sagt på en anden måde, jo som udgangspunkt bliver de smidt ud, af nysgerrighed vil jeg bare lige høre hvorfor de har taget denne beslutning (ikke at registrere sig).
Så sagt på en anden måde, jo som udgangspunkt bliver de smidt ud, af nysgerrighed vil jeg bare lige høre hvorfor de har taget denne beslutning (ikke at registrere sig).
CrazySnap- Antal indlæg : 354
Jeg har inden alt dette startede skrevet til mange af dem som ikke er reg. Ud af 5 fik jeg svar fra 1 som sagde at personen straks ville reg. sig og gjorde også, resten har jeg ikke hørt fra.. Dvs. dette reelt er en ekstra omgang, og mulighed for at bede om hjælp.. Jeg er uenig med Doom, her er plads til folk som ikke lige umiddelbart kan finde ud af at reg. sine tropper i TT.. Jeg var jo selv en af slagsen.. Og googler man en brugsanvisning får man en brugsanvisning som kan nogle ting som TT reelt ikke kan.. (Automatisk indsættelse af tropper).. Dette kan forvirre.. Så kom frit frem alle jer der ikke har reg. jer.. Hjælper gerne..
SÅ den med farmor holder ikke CS
SÅ den med farmor holder ikke CS
Perlen- Admin
Bruger lavet, afventer aktivering
Rhayn- Antal indlæg : 39
Registration date : 07/12/07
Og undskyld jeg ikke fik gjort det før.. forstår ikke hvorfor jeg ikke havde set denne tråd før i dag...
Rhayn- Antal indlæg : 39
Registration date : 07/12/07
Kan se du er aktiveret Rhyan..
Perlen- Admin
Hmm det kan man faktisk godt Perlen, eller semiautomatisk.
Jeg kan lave copy/paste, så det tager ikke lang tid. Bare gør som der står under spørgsmåltegnet... (virker i Firefox).
Jeg kan lave copy/paste, så det tager ikke lang tid. Bare gør som der står under spørgsmåltegnet... (virker i Firefox).
Hertug Jackson- Antal indlæg : 419
Registration date : 06/12/07
Jeg forsøgte gentagende gange (explorer) og det lykkedes ikke for mig.. SÅ jeg taster alt ind selv..
Perlen- Admin
Hey..
Er det ikke muligt at få et password til DD´s Troppentool så jeg kan opdatér tropper for min ny overtaget konti..
Samt skal jeg vel også have et login hertil.
Sådan så når den nye mand overtager min angeldk konti så kan overtaget mine login..
Er det ikke muligt at få et password til DD´s Troppentool så jeg kan opdatér tropper for min ny overtaget konti..
Samt skal jeg vel også have et login hertil.
Sådan så når den nye mand overtager min angeldk konti så kan overtaget mine login..
Dumbledore- Antal indlæg : 215
Registration date : 10/01/08
AngelDK, du kan nu logge ind som Dumbledore på TruppenTool.
Jeg har rokeret rundt på tingene, så det skulle passe.
Dumbledore hedder nu Old Dumbledore, og AngelDK hedder nu Dumbledore.
Tropper fra Dumbledore er flyttet over til at være AngelDKs tropper og AngelDK er omdøbt til Dumbledore og racen lavet om til galler.
AngelDKs tropper er lavet om til en ikke-eksisterende brugers tropper.
Så snart der kommer en ny bruger på AngelDK, så kan jeg overføre tropperne til at tilhøre denne.
Jeg har rokeret rundt på tingene, så det skulle passe.
Dumbledore hedder nu Old Dumbledore, og AngelDK hedder nu Dumbledore.
Tropper fra Dumbledore er flyttet over til at være AngelDKs tropper og AngelDK er omdøbt til Dumbledore og racen lavet om til galler.
AngelDKs tropper er lavet om til en ikke-eksisterende brugers tropper.
Så snart der kommer en ny bruger på AngelDK, så kan jeg overføre tropperne til at tilhøre denne.
Albus Dumbledore- Antal indlæg : 267
Registration date : 06/12/07
Hmm. Ja det kan godt være det er mig. hehe Men det lød godt nok lidt rodet
af en forklaring at være.. Smiler
Men jeg kan så få ud det, at jeg skriver Dumbledore som user og bruger mit eget pass fra AngelDK..???
Jeg prøver lige og kigge.. smiler og tak
af en forklaring at være.. Smiler
Men jeg kan så få ud det, at jeg skriver Dumbledore som user og bruger mit eget pass fra AngelDK..???
Jeg prøver lige og kigge.. smiler og tak
Dumbledore- Antal indlæg : 215
Registration date : 10/01/08
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum