DIC
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Inaktive spillere

5 deltagere

Go down

Inaktive spillere Empty Inaktive spillere

Indlæg af Weihenstephan 6/1/2008, 01:33

Så er der mulighed for at melde ud hvad I synes om at nogle spillere er mere på end andre.
Jeg synes det er klart at det optimale for alliancen var at alle var på 24 timer og brugte spandevis af guld på at vokse. Men sådan er det ikke, og det er nok urealistisk. Der skal være plads til periodevis inaktivitet, og det kan jo ikke forbydes at folk siger farvel og tak, på hver deres måde (alteron, KN og myretuen...). Jeg synes der er plads til nogle mindre aktive i alliancen, sålænge de så i det store hele følger den retning de aktive udstikker. Ligesom der er plads til at nogen kører krigsspil med mange plyndringer og store hære, mens andre fortrinsvis vokser. Men det kan vi så diskutere nu.

Sidebemærkning om mogulen: jeg regner med han forlader DIC og trav på et tidspunkt. Indtil da har han så valgt hovedsageligt at være sitter-account, hvorved han stiller sin størrelse og tropper til rådighed for alliancen. Han har tidligere meldt ud at folk skulle sige til hvis de manglede forsvar eller havde behov for rydning af byer/oaser, og det gælder stadig. Han kan ikke sende mange råstoffer, da han stadig sidder i gæld til ITRIO. Men sig til hvis I mangler mænd nu. Mit gæt er at han laver en kort KN: melder sig ud, slår på ITRIO, og sletter sin konto. Derfor, alle i området: hav ekspansionslots klar til de to frie croppere der kommer. Med ham og alteron væk, er der også ved at være behov for at nogen lægger nye byer i området for at bevare vores kontrol over det. Og nye medlemmer i det hele taget.

Weihenstephan

Antal indlæg : 178
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Inaktive spillere Empty Sv: Inaktive spillere

Indlæg af master zico 6/1/2008, 01:50

jeg har intet problem med at nogle bliver holdt kunstigt i live.....
det er da kun til gavn for alliancen.....
master zico
master zico

Antal indlæg : 542
Location : Glostrup
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Inaktive spillere Empty Sv: Inaktive spillere

Indlæg af M. Antoinette 6/1/2008, 02:07

Er så småt igang med at gøre klar til at nuppe noget fra KN, hvis/når han dør. Der må gerne lige gå et par dage, så det er lovligt (er det to efter han har forladt alliancen, man må angribe?).

Synes det er ok, hvis der er nogen, der gør klar til at snuppe noget fra Stormogul, hvis han smutter. Gode byer og oaser bør blive på vores hænder!
M. Antoinette
M. Antoinette

Antal indlæg : 195
Age : 47
Location : Brønshøj
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Inaktive spillere Empty Sv: Inaktive spillere

Indlæg af Kejser Nygaard 6/1/2008, 02:25

Sørg for at overholde den regel der er for det. Men jeg har snart ødelagt de to byer Marven99 har nede i det sydligste DIC område. Jeg vil nok passe på med at tage den 15 cropper jeg pt. er ved at pulte ned lige syd for Teutonic Order.

Men når de to byer er væk (rettelse når hans ene by er væk Wink ), skal jeg ikke bruge Teutonic Order og Sword Brethren længere. Men der vil nok være en fordel at jeg flytter mine defensive tropper til min hovedby og dræber de offensive i en mur af Tyr spillere.

Jeg er noget bange for at Badehat vil forsøge at tage min 15 cropper. Han skulle jo helt kom ud af det svækket, ikke omvendt. Så er der nogen af jer der kender en uden for DIC der gerne vil have den, som i kan kontakte på anden måde en gennem travian så kontakt mig over forum så vil jeg også gøre det muligt at tage den.

Men lad mig lige høre fra jer.
Kejser Nygaard
Kejser Nygaard

Antal indlæg : 275
Age : 49
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Inaktive spillere Empty Sv: Inaktive spillere

Indlæg af brændevinsnisse 6/1/2008, 14:02

WS - Jeg synes ikke det bør være et krav at man bruge guld.

Og jeg synes også der burde være plads til mindre aktive spillere, sålænge de er nok på til at sikre en nogenlunde vækst, og at de stiller op når lokumet brænder.

brændevinsnisse

Antal indlæg : 195
Registration date : 07/12/07

Tilbage til toppen Go down

Inaktive spillere Empty Sv: Inaktive spillere

Indlæg af M. Antoinette 6/1/2008, 17:19

Til orientering vil jeg bare oplyse, at man først kan overtage byer fra et tidligere alliancemedlem to dage, efter denne har forladt alliancen:

"It is impermissible to... conquer a village that has been part of your alliance, unless two days have passed since the account left the alliance."

Jf. § 4.1: http://www.travian.com/spielregeln.php
M. Antoinette
M. Antoinette

Antal indlæg : 195
Age : 47
Location : Brønshøj
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Inaktive spillere Empty Sv: Inaktive spillere

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum