DIC
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Aktivitet på forum

+5
Hertug Jackson
brændevinsnisse
Fuglse
Albus Dumbledore
Perlen
9 deltagere

Go down

Aktivitet på forum Empty Aktivitet på forum

Indlæg af Perlen 5/1/2008, 16:48

Først vil jeg starte med at undskylde hvis jeg har startet denne tråd det forkerte sted, men synes den passede bedst herinde.
Afledt af afstemningen om sitter udefra, hvor kun 14 har stem, ud af 34 tilmeldte (tæller her ikke Admin med) Kun ca. 40% deltagelse, så kiggede jeg på listen tilmeldte brugere og ser at der er 5 som ikke har været på i år.. Endog en som ikke har været på siden 19/12! Det synes jeg ikke er acceptabelt. Sur, nej skuffet ja. Kan dette være rigtigt?
Er vi gået i stå?

Giv endelig jeres holdninger til kende.. Alle tilmeldte håber jeg, og specielt dem som ikke logger ind regelmæssigt!
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Aktivitet på forum Empty Sv: Aktivitet på forum

Indlæg af Albus Dumbledore 5/1/2008, 16:50

Ja, jeg synes også det er uaceptabelt, men hver gang jeg bringer det op får jeg beskeden om, at det her jo kun er et spil.

Albus Dumbledore

Antal indlæg : 267
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Aktivitet på forum Empty Sv: Aktivitet på forum

Indlæg af Perlen 5/1/2008, 16:54

Men vel et spil vi alle går aktivt ind for? Og had skulle grunden til at være i en ally være hvis ikke man deltager i den?
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Aktivitet på forum Empty Sv: Aktivitet på forum

Indlæg af Fuglse 5/1/2008, 16:56

Jeg vil lige sige at ClickyNicki og Fuglse kigger begge på fuglse bruger da Nicki's pc er nede Smile

Fuglse

Antal indlæg : 4
Age : 38
Location : Maribo (Lolland)
Registration date : 07/12/07

Tilbage til toppen Go down

Aktivitet på forum Empty Sv: Aktivitet på forum

Indlæg af Perlen 5/1/2008, 17:01

Men det er ikke kun det at der ikke bliver besøgt.. Der deltages jo heller ikke.. Man kan jo godt logge ind fra en anden PC.. Er sikker på at alle som ikke deltager har en god undskyldning.. Men hvad hjælper det DIC..
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Aktivitet på forum Empty Sv: Aktivitet på forum

Indlæg af brændevinsnisse 6/1/2008, 13:50

Der er andre alliancer der har krav om deltagelse på forum.
Det er vel bare at lave en afstemning om det.

Men vær lige forberedt på at vi risikerer at miste medlemmer på det...

brændevinsnisse

Antal indlæg : 195
Registration date : 07/12/07

Tilbage til toppen Go down

Aktivitet på forum Empty Sv: Aktivitet på forum

Indlæg af Perlen 6/1/2008, 14:00

Har haft en dialog i gang med 5 af dem som ikke er aktive.. Der er en som siger at forum besøges en gang pr uge, og resten af tiden fåes info fra en anden spiller, vil da gerne være mere aktiv hvis kræves og det har jeg sagt ja tak til.. En anden siger at den ikke har noget at sige, men læser og stemmer.. En tredie (med et indlæg) synes selv den har været meget aktiv på forum.. Og den 4 lover at være mere aktiv i fremtiden.. Den 5 har nærmest ikke tid til at bygge.. Hvorfor jeg har tilbudt evt. sitterordning!

Afstemning er nok ikke vejen frem.. Desværre..


Har opfordret til mere aktivitet ved alle.
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Aktivitet på forum Empty Sv: Aktivitet på forum

Indlæg af Gæst 6/1/2008, 14:41

hey..
Da jeg åbenbart er en af de spillere der tales varmt om pt så synes jeg at det er på sin plads at komme med et lille "mod angreb" som muligvis kunne skabe lidt forståelse for hvor jeg ikke skriver meget på forum.. dog læser jeg alt der bliver snakket om..
Jeg mener personligt ikke at der bliver hørt ret meget på en eller taget hensyn til en fordi man er en af de små, måske jeg har totalt misforstået dette, og tager da gerne modsvar på mine skuldre.
en anden ting er at jeg er lille og har derfor ikke ret meget at bakke om med i form af forsvar for medspillerne.. ENDNU!!! men det kommer.
den sidste ting jeg jo så er NØD til at erkende er jo at alt det krig der tales om og hvem man er imod, ja så står jeg jo nok i den anden grøft. og mener at det er de forkerte's side jeg er på.. om det så gør mig til en forræder eller noget dårligt.. det må jeg jo så pænt tage på mine skuldre...
håber dette kan skabe lidt forståelse for hvorfor JEG ikke SKRIVER ret meget på forum endnu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aktivitet på forum Empty Sv: Aktivitet på forum

Indlæg af Perlen 6/1/2008, 14:44

Jeg bliver lidt i tvivl om hvad du mener med ;
#den sidste ting jeg jo så er NØD til at erkende er jo at alt det krig der tales om og hvem man er imod, ja så står jeg jo nok i den anden grøft. og mener at det er de forkerte's side jeg er på.. om det så gør mig til en forræder eller noget dårligt.. det må jeg jo så pænt tage på mine skuldre...#
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Aktivitet på forum Empty Sv: Aktivitet på forum

Indlæg af Gæst 6/1/2008, 14:46

at i meget åbenlyst er imod 4 kløveret og gerne vil bekæmpe dem hvor jeg bedre kunne se dem som allierede hvor vi så kunne stå meget stærkere ved slut spillet..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aktivitet på forum Empty Sv: Aktivitet på forum

Indlæg af Perlen 6/1/2008, 14:49

Okay Smile
Som jeg også har skrevet til dig mener jeg at vi gerne lytter, om du er lille eller stor..
Vi har brug for alle medlemmer af DIC.. Stor som lille. Og En ally er kun hvad man gerne vil have den til at være.. Den er kun i form af sine medlemmer.. Klart kun min mening jeg kan skrive.. Kan ikke tale for andre end mig selv.
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Aktivitet på forum Empty Sv: Aktivitet på forum

Indlæg af Albus Dumbledore 6/1/2008, 14:49

Personligt er jeg på 4Ks side.

Albus Dumbledore

Antal indlæg : 267
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Aktivitet på forum Empty Sv: Aktivitet på forum

Indlæg af Gæst 6/1/2008, 14:52

okay men jeg synes bare ikke at det er det som jeg læser mig frem til. synes der er meget modstand mod 4k siden, kan godt ske at jeg læser dette forkert, men jeg mener at vi ville stå meget stærkere hvis vi valgte rigtig side specielt når vi nærmer os slutspillet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aktivitet på forum Empty Sv: Aktivitet på forum

Indlæg af Albus Dumbledore 6/1/2008, 14:54

Tror det har noget at gøre med, at 4K side angriber os lige en tand for meget, hvilket er åndssvagt, når vi har været på deres side længe.
Jo mere 4K + slæng angriber os, jo mere vil DIC bevæge sig væk fra den side.

Albus Dumbledore

Antal indlæg : 267
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Aktivitet på forum Empty Sv: Aktivitet på forum

Indlæg af brændevinsnisse 6/1/2008, 15:09

Helt enig med DD.

Men jeg er lidt uenig med TB, for jeg tror vi kan vinde ved at vente med at vælge side.

brændevinsnisse

Antal indlæg : 195
Registration date : 07/12/07

Tilbage til toppen Go down

Aktivitet på forum Empty Sv: Aktivitet på forum

Indlæg af Gæst 6/1/2008, 16:11

Kan man ikke føre dialog med 4k og co?? Bh fik vi da en iap med..
Det kan godt være at man kan vinde ved at vente med at vælge side, dog kan der også være det minus at DIC vil blive frosset ud af de helt store hvis i ikke kan bestemme sig..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aktivitet på forum Empty Sv: Aktivitet på forum

Indlæg af Perlen 6/1/2008, 16:15

Hvem er det helt nøjagtigt 4K er? Og hvad går planen ud på?
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Aktivitet på forum Empty Sv: Aktivitet på forum

Indlæg af Hertug Jackson 6/1/2008, 17:19

Jeg vil også mene at der bliver lyttet ligemeget uanset størrelse. Vi vil endda gerne have ALLE med fra mindste til største, bare der er holdning bag. Bl.a. der der var afstemning til krigsrådet ønskede jeg en der havde anden holdning end mig selv, for at kunne få diskutionen og DIC ikke bliver ensidigt.

Jeg tror også det er fint at vi venter med at melde side indtil vi bliver tvunget til det. Der er jo ingen af siderne der direke har spurgt os, og det er til trods for en god og sund vækst fra os.
Men klart, jo mere vi bliver angrebet fra een side af, des mere vil vi vende os fra disse. Selvom det vil være naturligt for os at være på den side...
Vi har nok alle en holdning, men der er ikke en officiel DIC holdning til side af krigen.
Tror ikke du er ene om 4K (var der ikke noget der hed 4H da man var barn? hvor man kunne gå til blokfløjte og sårn?)
Hertug Jackson
Hertug Jackson

Antal indlæg : 419
Age : 49
Location : Copenhagen
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Aktivitet på forum Empty Sv: Aktivitet på forum

Indlæg af Doom 6/1/2008, 18:55

Jeg vender lige tilbage til emnet.... Jeg synes det er fair nok vi sætter en aktivitets standard ellers er det sku lidt spild af tid for os andre og kan man ikke være på 7 dage om ugen så find da en makker til de dage hvor man ikke kan.

Doom

Antal indlæg : 180
Age : 37
Location : DK!
Registration date : 29/12/07

Tilbage til toppen Go down

Aktivitet på forum Empty Sv: Aktivitet på forum

Indlæg af Gæst 6/1/2008, 23:37

hmm vil da ikke mene at det hjælper at finde en sitter for at være aktiv på forum? Det får jeg jo ikke noget ud af personligt...
Men jeg er skal selv på 7 dage om ugen og gerne flere gange.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aktivitet på forum Empty Sv: Aktivitet på forum

Indlæg af janne 11/1/2008, 21:12

Jeg prøver som en gal at følge med i alle de diskusioner mm. der er på forum. Men som nyt medlem er der rigtig meget at holde styr på. Jeg er logget på flere gange dagligt, bygger alt hvad jeg kan og er da også på forum. Jeg er bare ikke stødt på afstemninger endnu pg er der angreb el. lign. ser jeg det åbenbart for sent. Hvordan holder I andre øje med ALT, hvad der sker?
Jeg vil også gerne vide hvem 4k er?
janne
janne

Antal indlæg : 43
Age : 43
Registration date : 07/01/08

Tilbage til toppen Go down

Aktivitet på forum Empty Sv: Aktivitet på forum

Indlæg af fredsenglen 11/1/2008, 21:18

hmm jeg det kan være en noget uoverskuelig opgave at følge med. til tider skrives der en hel del! men hvis det er afstemningerne du gerne vil holde øje med, står det i overskriftfeltet , så kan du se det uden at behøve at læse alles indlæg...
fredsenglen
fredsenglen

Antal indlæg : 114
Registration date : 08/12/07

Tilbage til toppen Go down

Aktivitet på forum Empty Sv: Aktivitet på forum

Indlæg af Hertug Jackson 11/1/2008, 22:29

Ligeledes hver gang du går på forum, så kan du se, at alt det der er markeret med rødt, det er nyt siden sidst. Det bruger jeg. Har f.eks. ikke været på i 2 døgn, da jeg har haft en del overarbejde. Så er det "blot" at gå igennem ALT det der er rødt :-)
4K er 4-kløveret. - NL., Hunters, Tyr. og 5Dir (eller 5bots som de hedder nu).
Hertug Jackson
Hertug Jackson

Antal indlæg : 419
Age : 49
Location : Copenhagen
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Aktivitet på forum Empty Sv: Aktivitet på forum

Indlæg af Laue 13/1/2008, 12:55

Jeg synes forum bør være noget man holder sig til "i så stort omfang det er muligt"... og så må Krigsrådet bruge [Ally]-mails - IGM'erne ses altid af de enkelte spillere - så hvis det er påkrævet, at der skal være den store opbakning i kriser eller hvis der er krig under opsejling, så skal der sendes IGM istedet for kun at poste det på forum.
Laue
Laue

Antal indlæg : 160
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Aktivitet på forum Empty Sv: Aktivitet på forum

Indlæg af Gæst 13/1/2008, 15:16

Jeg har netop i forbindelse med angreb på mig, skrevet IGM til de nærmeste, netop for at sikre mig at det blev set. De fleste svarede, og det var positivt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Aktivitet på forum Empty Sv: Aktivitet på forum

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum