IAP
3 deltagere
Side 1 af 1
IAP
Jeg har en god ven som er i VIKINGS, godt nok i deres wing, men dog.. Tænkte på om jeg skulle prøve om jeg kunne gennem ham få forhandlet en IAP hjem? Hvad er holdningen?
Perlen- Admin
- Antal indlæg : 574
Registration date : 05/12/07
Sv: IAP
Har de ikke IAPer med en del alliancer der angriber os i ny og næ?
brændevinsnisse- Antal indlæg : 195
Registration date : 07/12/07
Jo men kan det koste noget at prøve, det er nok mest det jeg tænkte. Hvad kan vi tabe?
Perlen- Admin
I betragtning af, at det er et krav, at man bor i SV for at være med i Vikings er det nok ikke det vilde vi kan bruge den IAP til alligevel...
Okay, tænkte bare i forhold til de "små" problemstillinger som pt er med tyr, og tyr og VIKINGS har IAP..
Perlen- Admin
jeg ser egentligt heller ingen grund til at prøve på det....der skal da være en mening med en iap...ellers er det jo bare varm luft......
lad os "gemme kontakten" og hvis vi med tiden kan bruge det til noget kan vi trække lidt på kontakterne.....
lad os "gemme kontakten" og hvis vi med tiden kan bruge det til noget kan vi trække lidt på kontakterne.....
master zico- Antal indlæg : 542
Godt tænkt Perlen, men personligt tror jeg vi skal prøve at fokusere på dem der ligger klods op ad os.
Jeg tror ikke vi kommer til at have held til at få IAP med TYR lige med det første, uagtet hvad Vikings måtte mene om den sag - desværre
Jeg tror ikke vi kommer til at have held til at få IAP med TYR lige med det første, uagtet hvad Vikings måtte mene om den sag - desværre
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum