DIC
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

-R-

+8
Perlen
christjo
Hertug Jackson
Weihenstephan
master zico
CrazySnap
Albus Dumbledore
Kejser Nygaard
12 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

-R- Empty -R-

Indlæg af Kejser Nygaard 28/12/2007, 19:43

Jeg har fået følgende fra Baba C. Jeg har valgt ikke at sende det til direkte afstemning af to grunde. 1/ jeg er kommet til at slette mailen med navnene på dem der træder ud af -R-, har bedt Baba C om at skrive det igen. 2/ jeg synes at vi skal blive enige om, om vi vil tilbyde nogle af dem medlemskab, da det jo blev til et nej, i anden omgang sidst. Meninger tilkendegives, nu,
____________________
Hej Nygaard.

som lovet en fortsættelse på min PS.

-R-'s fremtid ser ikke lys ud pt. Grundlæggeren har besluttet at stoppe, da Travian tag for meget tid. Det har medført at et par andre af de mellemstore -R- spillere også stopper.

Han har besluttet ikke bare at stoppe, men istedet gå ud med et brag af en finale - hvilket jo er forståeligt nok.
Problemet er at den finale går ud på en kamikaze-aktion mod G58. Alle dem som stopper deltager så godt de kan i denne mission. G58 har forsøgt at provokere os til en krig igennem længere tid.

Vi andre ser jo ikke glad på dette, da det sætter os i en vanskelig situation. Vi gav vores mening, og sagde vi ikke ville deltage i det - hvilket vi ikke har gjort. Men de valgte og ignorere det, og gå imod dem alligevel, mens de stadig var i -R-. Det har medført at en krigserklæring er kommet fra G58.

Vi er derfor blevet enige om, at -R- ikke er længere det, som vi ville have det skulle være, og vi har derfor heller ikke længere nogen intentioner om, at prøve at holde alliancen i live. Vi står så snart et par spiller uden en alliance. Vi kunne vælge og joine de alliancer, som ligger i vores nærområde. Det vil dog medføre vi bliver splittet, og det er heller ikke noget vi kunne tænke os.

Efter at have drøftet mulighederne har vi besluttet at høre om vi kunne komme med i DIC. Vi har tidligere haft et godt samarbejde omkring vores IAP.

Det er en lang smøre vi har skrevet, og tag din tid. Og vend så tilbage, når i har tænkt over det Smile

God jul

Mvh
De snart tidligere -R- spillere
Kejser Nygaard
Kejser Nygaard

Antal indlæg : 275
Age : 49
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

-R- Empty Sv: -R-

Indlæg af Albus Dumbledore 28/12/2007, 19:59

Synes vi skal køre samme taktik som sidst.
Bed dem der vil med i DIC om at sende en ansøgning, hvor de svarer på vores standard spørgsmål, og så må vi tage stilling til dem en efter en.

Albus Dumbledore

Antal indlæg : 267
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

-R- Empty Sv: -R-

Indlæg af Gæst 28/12/2007, 20:17

Enig med dumbledore

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

-R- Empty Sv: -R-

Indlæg af CrazySnap 28/12/2007, 21:12

Jeg ville gerne optage dem direkte som ligger indenfor kerneområderne og er større end Ø/2. Jeg er ikke særlig begejstret for at optage dem der ligger udenfor SØ (dog selvfølgelig dem som ligger lige i bunden af NØ, ligesom mig). Men jeg synes det hele kommer an på hvem det er som gerne vil med i DIC? Er det kun de små? Baba C ligger jo f.eks. rigtig godt for os.


Sidst rettet af 29/12/2007, 01:52, rettet 1 gang
CrazySnap
CrazySnap

Antal indlæg : 354
Age : 42
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

-R- Empty Sv: -R-

Indlæg af Kejser Nygaard 28/12/2007, 21:31

Baba C skriver videre:
De spillere som forventes at stoppe med at spille helt er:
chr_loh, SorenH, Anders fra Lund og Altgodtfrahavet.
- alle disse spillere ligger oppe i nord-øst.
______________________________________

http://travmap.shishnet.org/map.php?lang=da&server=s2.travian.dk&alliance=-R-&lines=on&groupby=player&casen=on&format=png&
Kejser Nygaard
Kejser Nygaard

Antal indlæg : 275
Age : 49
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

-R- Empty Sv: -R-

Indlæg af master zico 28/12/2007, 21:44

hvis det er tilfældet....så nupper jeg chr_lohs 15 crop ude ved mig og Hobbes (ude øst på)........den havde jeg kig på alle4rede uinden han fik den.......
master zico
master zico

Antal indlæg : 542
Location : Glostrup
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

-R- Empty Sv: -R-

Indlæg af Weihenstephan 28/12/2007, 21:50

Åh den sag har kørt længe!
Lad dem skrive hver for sig, men lad os give lidt mere snor for at få dem alle med. De der ligger udenfor området får så besked om at de ikke kan regne med samme beskyttelse som spillere i hovedområderne, og de kan så vælge at skifte alliance derfra hvis de vil. Lige nu er de jo udsatte pga opløsningen.

Weihenstephan

Antal indlæg : 178
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

-R- Empty Sv: -R-

Indlæg af Gæst 28/12/2007, 22:43

Enig med WS. Ind med dem, så kan vi altid smide dem ud, hvis ikke det går.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

-R- Empty Sv: -R-

Indlæg af Hertug Jackson 29/12/2007, 01:25

Jeg har hele tiden synes de skal ind, da det kunne styrke vores kerneområder. Det har ikke ændret sig. Så vil stadigt gerne have dem med.
Dog dem der ligger for langt væk kan ikke få samme grad af opbakning, men de kan jo flytte til vores områder. Vi er andre der flytter Wink
Hertug Jackson
Hertug Jackson

Antal indlæg : 419
Age : 49
Location : Copenhagen
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

-R- Empty Sv: -R-

Indlæg af christjo 29/12/2007, 14:06

Jeg synes også det her "Skal -R- optages eller ej" ting har stået på lidt for længe... Når man tænker på, at KN og Baba C's "venskab" startede med pulter og "jeg smadre dig!!!" og nu er nået til seriøs back up fra begge sider, synes jeg ligesom WS, at vi bare skal optage dem af Rygerne er gerne vil optages uden for meget formalia... Og selvfølgeligt forklare dem der ligger udenfor kerneområderne, at de ikke kan regne med at opbakningen kommer i hobe (en prætorianer tager den tid, en prætorianer tager).
christjo
christjo

Antal indlæg : 62
Age : 47
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

-R- Empty Sv: -R-

Indlæg af Perlen 29/12/2007, 14:13

Synes også de bare skal ind. Husk at vores nye optagelseskrav kun er 1000 ikke œ Ø. Hvor længe skal dette diskuteres? Synes jeg har stemt for tidligere..
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

-R- Empty Sv: -R-

Indlæg af master zico 29/12/2007, 14:16

1000 gælder for dem som ligger i vores kerneområder.......
master zico
master zico

Antal indlæg : 542
Location : Glostrup
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

-R- Empty Sv: -R-

Indlæg af Kejser Nygaard 29/12/2007, 14:23

Baba C skrev at de nok skulle hjælpe dem der var mindre op, med at vokse. Vi kunne evt. sige at de også skulle sitte for dem (de små fra -R-) og derved sikre at de voksede?
Kejser Nygaard
Kejser Nygaard

Antal indlæg : 275
Age : 49
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

-R- Empty Sv: -R-

Indlæg af master zico 29/12/2007, 14:28

men skal vi som bryggeren foreslår ikke lade dem søge hver for sig?!?

endgame nærmer sig......og vi skal styrkes...ikke svækkes...!!!
så hvis I mener det er en styrkelse....så lad dem søge....
(men mener stadig at dem der ligger langt fra os er et problem.......)

(ps jeg VIL have chr_lohs 15 cropper hvis han smutter....hehe det må lyde som musik i runners øre.....en sådan udtagelse ;o) )
master zico
master zico

Antal indlæg : 542
Location : Glostrup
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

-R- Empty Sv: -R-

Indlæg af Kejser Nygaard 29/12/2007, 14:39

Som jeg læser det bryggeren skriver, vil alle bliver optaget, selv om de søger enkeltvis. Er det korrekt forstået?

Hvis det er korrekt forstået, så er det fint med mig.
Kejser Nygaard
Kejser Nygaard

Antal indlæg : 275
Age : 49
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

-R- Empty Sv: -R-

Indlæg af master zico 29/12/2007, 14:53

hmmm jeg læser det nu mere som at vi er lidt mere åbne i optagelsen af dem...dog med det forbehold at dem som ligger langt væk ikke kan forvente opbakning (i særlig stor grad).........

men hvis -r- alligevel går i opløsning.....er der vel ikke noget til hinder for at de ansøgende bliver vurderet enkeltvis?!?
master zico
master zico

Antal indlæg : 542
Location : Glostrup
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

-R- Empty Sv: -R-

Indlæg af christjo 29/12/2007, 15:35

Men... Nu har vi jo stadig venner IRL reglen... Eller er den forsvundet i regelændring 242? Hvis vi fx. optager Baba C (hvilket ligesom siger sig selv), så kan han jo advokere for direkte optag af resten af banden efterfølgende... De er jo venner. Med andre ord: lad os dog bare optage dem.
christjo
christjo

Antal indlæg : 62
Age : 47
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

-R- Empty Sv: -R-

Indlæg af Kejser Nygaard 29/12/2007, 23:44

Lig at vi ikke læser WS input på samme måde...
Kejser Nygaard
Kejser Nygaard

Antal indlæg : 275
Age : 49
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

-R- Empty Sv: -R-

Indlæg af M. Antoinette 29/12/2007, 23:51

He, he, det ville i hvert fald glæde mig umådeligt, hvis BabaC kom ind i vores alliance. Han ligger i samme område som mig, og det vil garanteret ærgre doctor pludselig at se 7-8 nye DIC-byer dukke op rundt omkring ham... Twisted Evil

Jeg hælder mest til, at alle i -R- kan få optagelse hos os, dog forudsat, at der tydeligt gøres opmærksom på, at der kun vil kunne ydes en begrænset hjælp til spillere i yderkanten, medmindre de flytter, og at små spillere skal hjælpes op i størrelse.
M. Antoinette
M. Antoinette

Antal indlæg : 195
Age : 47
Location : Brønshøj
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

-R- Empty Sv: -R-

Indlæg af Hertug Jackson 30/12/2007, 00:06

Vi ved jo at det er alt eller intet. Der er nogle der vil være MEGA fede at få ind, da det vil styrke nok vores svageste område lige pt. (KN, MA, Perlen m.fl).

Ligenu har de et Ø på 1999, som jo er over vores Ø/2. Dog forsvinder 4 af dem. Når de er væk, så udgør de sidste 10 spillere 22.345 = en Ø på 2.234, hvilket faktisk styrker os, at disse er ude. Ydermere kunne vi håbe at deres meget små slet ikke gider at tage med - endnu større bonus for os, og ser vi dem som een spiller, vil det være en spiller med flere byer i vores område, og nogle udenfor med et Ø på 2.234.
Ville vi ikke sige ja til det?

Som sagt tidligere - jeg er for! og endnu mere nu...
Hertug Jackson
Hertug Jackson

Antal indlæg : 419
Age : 49
Location : Copenhagen
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

-R- Empty Sv: -R-

Indlæg af Laue 30/12/2007, 00:13

Min holdning er: Luk dem ind i DIC. De vil kunne styrke os på sigt!
Laue
Laue

Antal indlæg : 160
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

-R- Empty Sv: -R-

Indlæg af brændevinsnisse 30/12/2007, 01:35

Efter min mening er det kun interessant at kigge på dem der rent faktisk ligger i SØ.
Alt andet (uagtet hvad vores ø kommer til at hedde) er, som jeg ser det en svækkelse af alliancen.

Og jeg stemmer for at vurdere medlemmerne enkeltvis.
Det er muligt at Baba C kender nogle af medlemmerne IRL, og derved kan få dem optaget direkte, men vel næppe dem allesammen - så det er, i mine øjne, ikke et vægtigt argument at de nye bare kan få optaget de andre uden videre.

brændevinsnisse

Antal indlæg : 195
Registration date : 07/12/07

Tilbage til toppen Go down

-R- Empty Sv: -R-

Indlæg af Weihenstephan 30/12/2007, 01:50

Ja, ind med dem. Så kan rand-rygerne vælge om det er alliancen for dem eller de kan finde noget mere passende senere.

Weihenstephan

Antal indlæg : 178
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

-R- Empty Sv: -R-

Indlæg af Gæst 4/1/2008, 13:14

Synes ikke rigtig der sker så meget i denne sag?
Skal de ind, eller ikke ind ?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

-R- Empty Sv: -R-

Indlæg af Gæst 4/1/2008, 13:27

Ind med dem. Nu skal vi til at vokse frem mod slutspillet. Flere af dem har vist sig som fornuftige spillere, og klart DIC standard.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

-R- Empty Sv: -R-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum