DIC
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Dø SimonP Dø

Go down

Dø SimonP Dø Empty Dø SimonP Dø

Indlæg af Hertug Jackson 21/12/2007, 01:39

Bare for der ikke kommer for meget anerki i angrebene, poster jeg dette indlæg.
Da han er så lille, synes jeg det er fint, han får nogle små angreb, og det er fint at alle sender spioner og skinangreb. Vil have lidt på vej efter indlægget er skrevet - bare for at vænne han til de røde spyd.

Men derfor vil jeg stadigt stå ved "masterplan" Vi angriber d. 22 som følger

Cleanere sigtes efter at ramme 22 december 23:30.00 og Pulter sigtes efter at ramme 23.30.06
Det giver 6 sek. det skulle være nok - selv for os der bor langt væk.
Der skal hellere ikke længere tid imellem (6 sek. er næsten for lang tid), da det gør det for nemt med opbakning.

Alle Pulter går efter Kornkamre, råstoflager, kasserne, stald og marker.

Vi rammer byerne som følger (tak BVN), og det gælder også selvom du bor tættere på en anden by. Vi har tiden til dette angreb.

Imperiet Simonia (Hovedlandsby) 994 (86|-116)
Arena 2-----638---(84|-117)
Majandia----557---(96|-157)
Sektor 7 G--532---(97|-156)
Sumpen-----212--(95|-156)
Lille by------203--(86|-118)

Kejser Nygaard, Maribo, Stormogul, Master Zico, weihenstephan, CrazySnap - tager sig af Arena 2
Hertug Jackson, alteron, Antoinette, Runner, Fuglse, Laue - tager sig af Majandia
Dumbledore, christjo, Perlen, Logistix, Teunis, Hobbes - tager sig af Sektor 7 G
Fredsenglen, Brændevinsnisse, glaniator, R.Berglund, A Weiss, ClickyNicki - tager sig af Sumpen
bjergfinn, Rhayn, Myretuen, Thomas Bialaska, MarkB, zarzu - tager sig af Lille by

Smadr i fred - ææhhh?
Hertug Jackson
Hertug Jackson

Antal indlæg : 419
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum