DIC
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Kylle angriber Doom

+4
Dumbledore
M. Antoinette
Hertug Jackson
Doom
8 deltagere

Go down

Kylle angriber Doom Empty Kylle angriber Doom

Indlæg af Doom 1/2/2008, 18:29

Ja bliver angrebet af kylle det meste af hans hær er tyndet ud men kunne godt bruge noget hjælp til at sende ham til stenalderen så angrib ham max kære venner!

Doom

Antal indlæg : 180
Age : 37
Location : DK!
Registration date : 29/12/07

Tilbage til toppen Go down

Kylle angriber Doom Empty Sv: Kylle angriber Doom

Indlæg af Doom 1/2/2008, 20:49

tak for hjælpen... fra ca ingen.

Doom

Antal indlæg : 180
Age : 37
Location : DK!
Registration date : 29/12/07

Tilbage til toppen Go down

Kylle angriber Doom Empty Sv: Kylle angriber Doom

Indlæg af Hertug Jackson 1/2/2008, 20:55

Hvad forventer du?
Tror du vi sidder alle og venter på du beder os om at angribe. Undskyld Doom, at jeg sad på arbejde, undskyld jeg ikke lige var på, undskyld på andres vegne at de lige laver andet en fredag eftermiddag.
OG selvom jeg havde sendt afsted, så tager det mig 17 timer at kommer frem. Det er sgu ikke alle DICer der liiige er i nærmiljøet.
Hertug Jackson
Hertug Jackson

Antal indlæg : 419
Age : 49
Location : Copenhagen
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Kylle angriber Doom Empty Sv: Kylle angriber Doom

Indlæg af M. Antoinette 1/2/2008, 20:56

Kære Doom,

Jeg er sikker på, at der er nogen, der gerne vil hjælpe, men det er altså kun et par timer siden, at du skrev indlægget. Giv lige tid.

Og så vil jeg sige (og dette gælder også generelt), at bebrejdelser i hvert fald ikke fordrer min lyst til at hjælpe - hverken sitning, angreb eller andet.
M. Antoinette
M. Antoinette

Antal indlæg : 195
Age : 47
Location : Brønshøj
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Kylle angriber Doom Empty Sv: Kylle angriber Doom

Indlæg af Doom 1/2/2008, 21:00

Kunne bare se 7 visninger og ingen respons... ved ikke hvordan jeg ellers skulle tolke det.

Doom

Antal indlæg : 180
Age : 37
Location : DK!
Registration date : 29/12/07

Tilbage til toppen Go down

Kylle angriber Doom Empty Sv: Kylle angriber Doom

Indlæg af Doom 1/2/2008, 21:03

Hertug Jackson skrev:Hvad forventer du?
Tror du vi sidder alle og venter på du beder os om at angribe. Undskyld Doom, at jeg sad på arbejde, undskyld jeg ikke lige var på, undskyld på andres vegne at de lige laver andet en fredag eftermiddag.
OG selvom jeg havde sendt afsted, så tager det mig 17 timer at kommer frem. Det er sgu ikke alle DICer der liiige er i nærmiljøet.

Du kunne evt. spørge om der var noget du kunne gøre selvom du havde 17 timer troede bare man stod lidt sammen som alliance men der må åbenbart være noget jeg har misforstået... og den havde 7 visninger og ingen skriver før jeg begynder at "provokerer" lidt så det virkede bare som om folk var ligeglade..

Doom

Antal indlæg : 180
Age : 37
Location : DK!
Registration date : 29/12/07

Tilbage til toppen Go down

Kylle angriber Doom Empty Sv: Kylle angriber Doom

Indlæg af Dumbledore 1/2/2008, 21:48

Har først set din besked nu..
Har også været på job, samt været igang med andet indtil nu.
Men ser nu bort fra det sagte og spørger.
Vil/eller skal du havde hjælp til noget lige pt..
Dumbledore
Dumbledore

Antal indlæg : 215
Registration date : 10/01/08

Tilbage til toppen Go down

Kylle angriber Doom Empty Sv: Kylle angriber Doom

Indlæg af M. Antoinette 1/2/2008, 22:14

Skal der skrives til Kylle først? (Kan godt se, at Doom har angrebet) Synes jeg kender hans navn, så det er måske ikke første gang, han 'besøger' alliancen. Kommer han ikke oprindeligt fra en større alliance?

Jeg har selv lidt over 17 timer over til Kylle, så hvis jeg skal være med i angreb på ham, skal det være koordineret. Alle hans byer ligger ved siden af hinanden, så han kan hurtigt flytte forsvar. Har lavet den fejl, at jeg undervurdede en spiller, som Runner - tror jeg nok - bad os angribe, og jeg mistede en del hær, som først for nylig er genopstået.
M. Antoinette
M. Antoinette

Antal indlæg : 195
Age : 47
Location : Brønshøj
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Kylle angriber Doom Empty Sv: Kylle angriber Doom

Indlæg af Hertug Jackson 1/2/2008, 22:19

Ja, nu er 7 visninger måske ikke så sindsygt mange...
Men sidst vi angreb en ved at denne havde angrebet een fra alliancen mistede vi for en del millioner i råstoffer, da det på ingen måde var koordineret. Måske er det fornuftigt at vi koordinere dette, hvis vi virkelig skal angribe - forhåbentligt lærer vi af vores fejl!!!

Ovenikøbet ser det ud til at du angreb selv først, så det er ikke uprovokeret angreb på dig... du har endda taget hans dal.
normalt er lokale stridigheder op til en selv - ellers havde vi da først et problem i alliancen.
Hvis det så udvikler sig - så hjælper vi da selvfølgelig...
Hertug Jackson
Hertug Jackson

Antal indlæg : 419
Age : 49
Location : Copenhagen
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Kylle angriber Doom Empty Sv: Kylle angriber Doom

Indlæg af CrazySnap 2/2/2008, 00:17

Jeg må hellere lige komme ind fra sidelinjen her og kaste lys over sagerne.

Jeg har haft problemer med KYLLE gennem tiden da han var beskyttet af BobbyDK fra en FFF alliance. Jeg stjal hans oase på et tidspunkt som jeg var tvunget til at give tilbage da BobbyDK var ca 3 gange større end mig og forlangede denne handling. Det er nok denne situation i svagt husker.

KYLLE er nu blevet overtaget af en ny bruger og BobbyDK eksisterer ikke mere. KYLLE er samtidigt i en lille alliance, så Doom og jeg snakkede om at overtage den oase som vi efterhånden følte han skyldte os. Det har Doom så gjort idag og det gjorde hermed den nye KYLLE sur.

Jeg har også først lige set at Doom er blevet angrebet (er lige kommet hjem) og sendt en lille cleaner på 3000 mand og 500 hauduanere afsted, for lige at sikre han ikke gør det igen. Vi har (Doom og jeg) nu i sinde at gøre KYLLE til at en smuk farm, måske pulte ham lidt mindre og stjæle lidt flere oaser.

Jeg forstår ikke helt hvorfor du (Doom) reagerer så aggresivt på at ingen har besvaret din besked om backup, der skal helt sikkert nok blevet taget hånd om sagen hvis du råber op om hjælp på denne måde. Smile Alle fra DIC hjælper altid en DIC'er. De 7 som har læst din besked uden at poste et svar kan have været nogen af vores mindre og ikke så aktive spillere eller være nogen som lige læste forum inden de skulle ud af døren eller hjem fra arbejde (og dermed intet kunne gøre).

Med det sagt tror jeg ikke Doom og jeg behøver yderligere hjælp til angreb mod KYLLE, da jeg tror jeg har styr på det pt. Men begynder han at fremvise lidt forsvar, skal jeg nok poste hvor der skal rammes. Smile Vi vil helst gerne holde ham i live, så vi får os en gunstig lille farm.

Men lad os glemme denne lille episode, der kan nemlig ikke forventes instant backup når der råbes om hjælp. Sådan er det med disse realtime spil hvor man har en normal hverdag udenfor også. Smile

Jeg tror også der generelt forventes at en fra rådene koordinerer hvad der skal ske i sådan en her nødråbs situation (og det er jo ikke helt nødråb når der anmodes om modangreb, det er først rigtig nødråb hvis man beder om backup fordi der er angeb på vej). Men dette viser også bare hvorfor det er vigtgt vi er mindst 3 personer i hvert råd, så der er større chance for en af os er online når det brænder på en smule.

Og puha, sikke en smøre... Men jeg skriver lige hvis der er brug for yderligere backup. Jeg angriber et par af hans byer, dog uden pulter pt.
CrazySnap
CrazySnap

Antal indlæg : 354
Age : 42
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Kylle angriber Doom Empty Sv: Kylle angriber Doom

Indlæg af Dumbledore 2/2/2008, 00:36

Helt fint..
I/Du siger bare til.. (I GOD TID) Twisted Evil
Dumbledore
Dumbledore

Antal indlæg : 215
Registration date : 10/01/08

Tilbage til toppen Go down

Kylle angriber Doom Empty Sv: Kylle angriber Doom

Indlæg af janne 2/2/2008, 01:26

Har først set beskeden nu.
janne
janne

Antal indlæg : 43
Age : 43
Registration date : 07/01/08

Tilbage til toppen Go down

Kylle angriber Doom Empty Sv: Kylle angriber Doom

Indlæg af Perlen 2/2/2008, 01:27

En lille bemærkning til de 7 visninger (Det andet synes jeg allerede CS og andre har opsumeret ganske godt)

7 visninger betyder ikke at 7 forskellige personer har været inde at kigge, du har sikkert selv kigget et par gange, og det tæller også med. Kig på andre tråde, og så vil du kunne se det er sandt.. Smile

Det var det for nu Smile
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Kylle angriber Doom Empty Sv: Kylle angriber Doom

Indlæg af Doom 2/2/2008, 01:32

Har lige set hvad folk har skrevet og kan godt se jeg skylder en lille undskyld til hele holdet. var stresset på arbejde og skulle passe krig i travian så var nok lidt hurtig til at kaste med mudder.

håber på ingen hard feelings
og der er mange røvhuller på mit arbejde Smile

Doom

Antal indlæg : 180
Age : 37
Location : DK!
Registration date : 29/12/07

Tilbage til toppen Go down

Kylle angriber Doom Empty Sv: Kylle angriber Doom

Indlæg af Perlen 2/2/2008, 01:42

Det vurderes at der ikke er noget akut i denne tråd, hvorfor den flyttes fra opråb til forsvar.
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Kylle angriber Doom Empty Sv: Kylle angriber Doom

Indlæg af Albus Dumbledore 2/2/2008, 02:24

Jeg var en af visningerne.
Kan da godt sende en cleaner, men kan ikke finde ud af at sende på tværs af serverne Sad

Burde den ikke flyttes til angreb?

Albus Dumbledore

Antal indlæg : 267
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Kylle angriber Doom Empty Sv: Kylle angriber Doom

Indlæg af Perlen 2/2/2008, 02:34

Jo, det burde den måske.. men den er lidt af hvert..

Der er altså en konto om er klar til overtagelse hvis du har lyst A DD Wink
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Kylle angriber Doom Empty Sv: Kylle angriber Doom

Indlæg af Albus Dumbledore 2/2/2008, 03:01

Jeg har rigeligt at se til på s4 for tiden. Men ellers tak for tilbuddet Very Happy

Albus Dumbledore

Antal indlæg : 267
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Kylle angriber Doom Empty Sv: Kylle angriber Doom

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum