DIC
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En lang smøre og et kort farvel

+3
CrazySnap
Albus Dumbledore
Weihenstephan
7 deltagere

Go down

En lang smøre og et kort farvel Empty En lang smøre og et kort farvel

Indlæg af Weihenstephan 26/1/2008, 02:10

Hej allesammen (eller de 20 der læser forum)
Så er tiden kommet hvor I også må sige farvel til mig. Det har været herligt, men spillet er ved at kede mig. Det ensformige i det praktiske og behovet for jævnligt at logge ind og småpille. Det betyder også lidt, at alle mine IRL-venner har forladt spillet efterhånden: Mogulen, Logistix, Laue og den oprindelige Teunis. Men jeg er da stolt af/glad for at DIC har holdt flot og længe, og ikke er blevet en af de alliancer der er gået i opløsning eller rykket ned i glemselen. godt gået, allesammen, og prøv at fortsætte fremgangen.
Skal der være en lille opsang til sidst, så er der nok gået formeget demokrati og alles tilfredshed i den, og det viser sig også nu hvor der skal vælges side: diskussionen har stået på længe nok, og ledelsen må beslutte noget. Så kan de argeste modstandere smutte hvis de vil. Jeg tror ikke stilstanden gavner længere, men beslutningen kan selvf. udskydes til en af siderne kommer med et udryddelsesangreb. Indtil nu har det mest kostet oaser, men lidt efter lidt bliver det mere.

Exit-strategi: Det er med stor glæde, rent personligt, at jeg kan sige jeg har lokket mogulen tilbage på sin konto for et par dage. Vi forlader DIC sent i weekenden, for lige at klare nogle gamle regnskab og derefter ryger konti formentlig til sletning, da de ikke vil være værd at overtage bagefter Evil or Very Mad
Jeg forbliver her på forum imens, så jeg kan holde jer underrettede i bedste Nygaard-stil. Når vi er færdige, skal I være velkomne til at snuppe en by, hvis I kan. Jeg skal prøve at gøre det overkommeligt. Ellers bliver der 3 15-croppere og en 9-er frie ved sletning, så vores naboer i DIC skal holde sig klar, og spare KP op imens. (alteron, Master Zico, Teunis, Dumbledore)
Det betyder også at bjergfinns konto kommer til at gå i grå, jeg har sittet den lidt i tre uger uden han har været på. Men det vil være en fordel for mig, hvis I ikke smider ham ud af DIC før jeg sletter mig.
Er der andre DIC'ere der stopper heromkring, så har de muligheden for at gå ud med et brag med os.
Jeg er naturligvis stadig DIC'er indeni, så ønsker om råd og råstoffer vil blive besvaret så positivt som muligt også efter jeg har forladt alliancen. Tropper kan jeg nok ikke tilbyde, og omkring mandag vil mit forsvar i jeres byer nok blive kaldt hjem, så prøv at erstatte det med egne mænd.

Tak for alt
Weihenstephan

Weihenstephan

Antal indlæg : 178
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

En lang smøre og et kort farvel Empty Sv: En lang smøre og et kort farvel

Indlæg af Albus Dumbledore 26/1/2008, 03:00

Havde jeg vidst dette ville ske så hurtigt, så var Dumbledore kontoen nok røget med på den galaj. Men nu er jeg dog sikker på, at AngelDK vil køre den videre i fineste stil, når admin altså tager sig sammen til at få overdraget kontoen formelt. De er noget sløve i det.

Albus Dumbledore

Antal indlæg : 267
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

En lang smøre og et kort farvel Empty Sv: En lang smøre og et kort farvel

Indlæg af CrazySnap 26/1/2008, 07:25

Eeej, WH nu ryger du også? Så er det jo kun snart Zico og mig som er tilbage helt fra start af? Men jeg ønsker dig alt godt fremover (selvom jeg næsten ikke kan tro du stopper), og zico, jeg har planer om at blive til den bitre ende. Så lad os vise de andre hvad vi duer til og give dem et brag af et slutspil.

God vind fremover WS, og vi kommer til at savne dig blandt os...

Mvh.
CS
CrazySnap
CrazySnap

Antal indlæg : 354
Age : 42
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

En lang smøre og et kort farvel Empty Sv: En lang smøre og et kort farvel

Indlæg af Gæst 26/1/2008, 12:07

Tak for en hyggelig tid sammen Smile
Held og lykke frem over!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En lang smøre og et kort farvel Empty Sv: En lang smøre og et kort farvel

Indlæg af Hertug Jackson 26/1/2008, 13:20

Hmrf nu bliver vi fornærmet CS, både MA og Jeg er da endnu ældre end MZ - ihvertfald i spillet :-P
Hertug Jackson
Hertug Jackson

Antal indlæg : 419
Age : 49
Location : Copenhagen
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

En lang smøre og et kort farvel Empty Sv: En lang smøre og et kort farvel

Indlæg af M. Antoinette 26/1/2008, 14:06

God kamp med opgørelsen af jeres regnskab Wink
M. Antoinette
M. Antoinette

Antal indlæg : 195
Age : 47
Location : Brønshøj
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

En lang smøre og et kort farvel Empty Sv: En lang smøre og et kort farvel

Indlæg af Perlen 26/1/2008, 14:25

Held og lykke med kampen, og god vind fremover..
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

En lang smøre og et kort farvel Empty Sv: En lang smøre og et kort farvel

Indlæg af CrazySnap 26/1/2008, 17:26

Ja selvfølgelig Jackson, sorry. Dig og M.A har selvfølgelig været med helt fra start af og jeg håber virkelig også i bliver indtil slutspillet! (tænker over hvordan jeg kan redde denne hjem, manglede lidt overblik da beskeden blev skrevet, var lige kommet hjem fra byen Wink. Og ja, jeg var ude igen denne weekend, men det er heldigvis også den sidste i lang tid).
CrazySnap
CrazySnap

Antal indlæg : 354
Age : 42
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

En lang smøre og et kort farvel Empty Sv: En lang smøre og et kort farvel

Indlæg af Hertug Jackson 26/1/2008, 19:19

Ja synes nok jeg så dig inde på ENVY i nat. Det var mig der stod med t-shirten hvor der stod "Travian rules, IRL for fools" :-)

Ja, tror vi bliver til slutspillet, men vi så da gerne at det snart kom... Wink
Hertug Jackson
Hertug Jackson

Antal indlæg : 419
Age : 49
Location : Copenhagen
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

En lang smøre og et kort farvel Empty Sv: En lang smøre og et kort farvel

Indlæg af brændevinsnisse 27/1/2008, 00:50

WS - tak for spillet

Og hav det fedt ude IRL.

(hvem er det du og mogulen skal settle scores med?)

brændevinsnisse

Antal indlæg : 195
Registration date : 07/12/07

Tilbage til toppen Go down

En lang smøre og et kort farvel Empty Sv: En lang smøre og et kort farvel

Indlæg af Perlen 27/1/2008, 13:40

Jeg har nu flyttet dette oplæg fra Opråb hertil, da der ikke er noget akut i det.
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

En lang smøre og et kort farvel Empty Sv: En lang smøre og et kort farvel

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner
» Farvel

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum