DIC
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Og der røg en til af de "gamle".

3 deltagere

Go down

Og der røg en til af de "gamle". Empty Og der røg en til af de "gamle".

Indlæg af christjo 25/1/2008, 20:45

Tja, man skulle nærmest tro det er en epidemi. Som en del af jer nok ved, er jeg flyttet til Skotland (Glasgow) for at arbejde. Det betyder bland andet, at jeg ikke er arbejdsløs længere, og derfor ikke bruger al min tid foran computeren mens jeg "jobsøger" (læs: spiller Travian).

Jeg har med andre ord ikke tid til at spille mere... Også fordi jeg ikke har internet hjemme (og ikke får det), og derfor ikke er på i weekenderne. Og fordi jeg synes jeg har bedre ting at tage mig til end at spille online computerspil, nu jeg ER i Skotland.

Derfor har jeg besluttet mig for at stoppe, og melder mig derfor ud af DIC... Først efter weekenden though... Bliver lige et par dage... Hvor jeg selvfølgeligt ikke rigtigt er på , men bare for gamle dages skyld.

Dette forklarer også, hvorfor jeg ikke har været særligt aktiv på forum på det sidste (flytte + arbejde), og at jeg ikke har deltaget i vigtige afstemninger (krigsdeltagelse osv), da jeg ikke mente det var noget jeg skulle blande mig i... Og heller ikke har meldt mig til troppentool.

Jeg har IKKE tænkt mig at give min konto videre... Det har jeg ikke lyst til, så jeg regner med at gå amok på en eller anden efter jeg er ude af DIC... Forslag i nabolaget er velkomne... Har selv et par stykker der ligger MEGET tæt på mig, og som godt kunne trænge til en omgang Twisted Evil

Og hvis der er nogle, der gerne vil vide hvordan det går i det skotske, kan af lidt omveje få kontakt til mig igennem Stormogulen eller Hertug Jackson... De andre jeg kender IRL er efterhånden smuttet alle sammen.

Cheers from sunny Scotland and see you on the flip side! Held og lykke med det hele.

Dr. Christjo


Sidst rettet af 27/1/2008, 19:53, rettet 1 gang
christjo
christjo

Antal indlæg : 62
Age : 47
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Og der røg en til af de "gamle". Empty Sv: Og der røg en til af de "gamle".

Indlæg af Perlen 25/1/2008, 21:30

Rigtigt ærgeligt for Travian og DIC men godt for dig. Held og lykke derovre Wink
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Og der røg en til af de "gamle". Empty Sv: Og der røg en til af de "gamle".

Indlæg af brændevinsnisse 27/1/2008, 00:47

Tak for spillet og super meget held og lykke over there.

Vi ses jo nok før eller siden hos KN Smile

brændevinsnisse

Antal indlæg : 195
Registration date : 07/12/07

Tilbage til toppen Go down

Og der røg en til af de "gamle". Empty Sv: Og der røg en til af de "gamle".

Indlæg af christjo 27/1/2008, 18:20

Og jeg er den der er smuttet! Går i flæsket på ITRIO sammen med bryggeren og mogulen.

Ses der.

Christjo
christjo
christjo

Antal indlæg : 62
Age : 47
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Og der røg en til af de "gamle". Empty Sv: Og der røg en til af de "gamle".

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum