DIC
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Troppe opbygning

3 deltagere

Go down

Troppe opbygning Empty Troppe opbygning

Indlæg af Doom 23/1/2008, 01:46

Sagen er den jeg er i fuld gang med at bygge tropper i stort alle mine byer
Så tænkte på om der var et råd omkring hvad der kunne betale sig som romer har i ca 3 ud 5 af mine byer
produceret Legionærer og i min hovedby producerer jeg Imperianerer og er det nu smart ? skal man overhovedet prøve at lave en cleaner hvis man ikke ligger inde med en 15 eller 9 cropper...? Eller skal jeg bare kører alle marker op på lvl 20 også lave en cleaner udfra det.. ? og i min 5 by skal jeg så lave flere Legionærer eller måske prætorianere men i den her by har jeg mulighed for hurtigt at snuppe en 2-3 25% korn oaser. Skal jeg så prøve at lave min cleaner her... ?

Tror ikke jeg kan finde på mere med mindre jeg skulle over i heste... Razz

Doom

Antal indlæg : 180
Age : 37
Location : DK!
Registration date : 29/12/07

Tilbage til toppen Go down

Troppe opbygning Empty Sv: Troppe opbygning

Indlæg af Dumbledore 23/1/2008, 02:53

Enhed........ |angrebsværdi.. |forsvar mod infanteri.. |forsvar mod kavalleri..
Legionærer... | 40 | 35 | 50 <-- Bedre end prætorianer i angreb og forsvar mod kavalleri
Prætorianer.. | 30 | 65 | 35 <-- Bedre end Legionærer og Imperianer i forsvar mod infanteri.. Bedre end Imperianer i forsvar mod kavalleri
Imperianer... | 70 | 40 | 25 <-- Bedre end Legionærer og Prætorianer i angreb.. Bedre end Legionærer i forsvar mod infanteri..
Equites Legati.. | 0 | 20 | 10 <-- Spion
Equites Imperatoris.. | 120 | 65 | 50 <-- BILLIGST til hest, bedre i angreb end Legionærer og Imperianer.. forsvar mod infanteri samme som prætorianer.. forsvar mod kavalleri samme som Legionærer
Equites Caesaris.. | 180 | 80 | 105 <-- BEDST i det hele

Min konklution " man skal bruge noget af det hele på enten den ene eller den anden måde "

Håber det kan bruges.. Very Happy

*Edit Infanteri = Fodtropper (på gå ben) Laughing
____ Kavalleri = Heste (ryttere) Cool
Dumbledore
Dumbledore

Antal indlæg : 215
Registration date : 10/01/08

Tilbage til toppen Go down

Troppe opbygning Empty Sv: Troppe opbygning

Indlæg af Hertug Jackson 23/1/2008, 09:43

I de byer der ikke er cropper eller hovedby, vil jeg kun tænke defensivt. Der kommer alligevel ikke cleaner ud af det.
Så der røg imperianerne og EI - de er for dårlige.
EC er gode ja, men de koster også 4 korn i upkeep, hvor en prætorianer kun koster een. Derudover vil man spare stalden og våbensmedjen i disse byer. Det synes jeg klart er at fortrække.
At du bygger angreb i din hovedby er helt fint, så er der lidt at cleane med - ja. Og nej du skal ikke bygge dine marker til 20. Det er ALT for dyrt Wink
Hertug Jackson
Hertug Jackson

Antal indlæg : 419
Age : 49
Location : Copenhagen
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Troppe opbygning Empty Sv: Troppe opbygning

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum