DIC
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Min by er blevet fuldstændig smadret!

5 deltagere

Go down

Min by er blevet fuldstændig smadret! Empty Min by er blevet fuldstændig smadret!

Indlæg af Funnygirl 14/1/2008, 09:22

Medea 1 (94/103) er blevet fuldstædig smadret i nat af Gozar fra NE2. Bymur, Resistens, gemmesteder, alle mine kornarvlere er blevet smadret. Ved ikke hvad jeg skal stille op. Er bange for at den snart bliver overtaget. Jeg har kun 10 quties legiti. Er der nogen der kan hjælpe mig?

Funnygirl

Antal indlæg : 3
Registration date : 07/01/08

Tilbage til toppen Go down

Min by er blevet fuldstændig smadret! Empty Sv: Min by er blevet fuldstændig smadret!

Indlæg af M. Antoinette 14/1/2008, 09:40

Mod den hær kan vi ikke noget. Ved ikke, om ikke der er en sammenhæng mellem Pinkeys angreb på Kyndes by no. 16 igår - han er også fra NE2 Exclamation Shocked

Er der i øvrigt en forklaring på dette angreb - for man angriber (-bandeord-) ikke en så stor spiller eller en fra så stor alliance!!! Se bare resultatet....
M. Antoinette
M. Antoinette

Antal indlæg : 195
Age : 47
Location : Brønshøj
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Min by er blevet fuldstændig smadret! Empty Sv: Min by er blevet fuldstændig smadret!

Indlæg af Hertug Jackson 14/1/2008, 09:54

Det var FunnyGirl der angreb, og ja, der er helt sikkert en sammenhæng.
Tag det som en "dyr" lærestreg.
Vi angriber IKKE spillere eller alliancer der er større end vores egen uden tilladelse fra krigsrådet. Og da slet ikke en i den kalibre.
Hertug Jackson
Hertug Jackson

Antal indlæg : 419
Age : 49
Location : Copenhagen
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Min by er blevet fuldstændig smadret! Empty Sv: Min by er blevet fuldstændig smadret!

Indlæg af M. Antoinette 14/1/2008, 10:21

Ja, det er rigtigt, at det er Funnygirl, som angreb. Men derfor kan jo stadig godt gå ud over andre fra alliancen. (Beklager sammenblandingen af spillere).
M. Antoinette
M. Antoinette

Antal indlæg : 195
Age : 47
Location : Brønshøj
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Min by er blevet fuldstændig smadret! Empty Sv: Min by er blevet fuldstændig smadret!

Indlæg af Perlen 14/1/2008, 10:24

Bare for at forstå det rigtigt har FunnyGirl angrebet først???
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Min by er blevet fuldstændig smadret! Empty Sv: Min by er blevet fuldstændig smadret!

Indlæg af master zico 14/1/2008, 17:22

Jeg har i kraft af min diplomatstatus skrevet til de to spillere der har smadret løs.......

men jeg vil da også gerne sige, at jeg ikke var klar over at funnygirl selv havde angrebet først?!?.........det stiller i mine øjne sagen i et noget andet lys....og er noget der balancere på grænsen af udsmidningsgrund....

og jeg føler mig ærligtalt lidt lidt til grin hvis det er rigtigt.....og ja jeg kunne selvfølgelig lige have tjekket forum inden jeg skrev til dem...jeg handlede bare med det samme jeg så dem...(angrebene)

mvh
Master Zico
master zico
master zico

Antal indlæg : 542
Location : Glostrup
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Min by er blevet fuldstændig smadret! Empty Sv: Min by er blevet fuldstændig smadret!

Indlæg af Gæst 14/1/2008, 17:35

Så vidt jeg har læst mig frem til.
Så havde hun angrebet først.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Min by er blevet fuldstændig smadret! Empty Sv: Min by er blevet fuldstændig smadret!

Indlæg af M. Antoinette 14/1/2008, 17:50

Som jeg ser det ved at gå ind på de forskellige byer, så har Kynde udspioneret Funnygirl den 13. kl. 14:53, og F angriber K den 13. kl. 18:47. Herefter følger angreb og udspioneringer fra K og gozar.

Ret mig endelig, hvis jeg tager fejl.
M. Antoinette
M. Antoinette

Antal indlæg : 195
Age : 47
Location : Brønshøj
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Min by er blevet fuldstændig smadret! Empty Sv: Min by er blevet fuldstændig smadret!

Indlæg af Perlen 14/1/2008, 17:56

Savner meget Pinkey1´s stemme her.. Hvad er status Pinkey1..
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Min by er blevet fuldstændig smadret! Empty Sv: Min by er blevet fuldstændig smadret!

Indlæg af master zico 14/1/2008, 18:33

hvad skal pinkey nu blandes ind i dette for???

ps har lige nu dialog med NE2...og har også skrevet til SgtHansen der lige er hoppet med på løjerne......

men jeg mangler facts.....

men kan da sige at grunden til deres angreb er Funnygirls angreb på Kynde..... og de vil umiddelbart fjerne de to byer......
Kynde acceptere ikke spillere der lægger byer i "hans" 7*7 felt fra hanshovedby....står på hans profil.........
det er mest gozar der skriver...afventer svar fra Kynde....(han skrev kun kortfattet at det er angrebet der har udløst det)........
master zico
master zico

Antal indlæg : 542
Location : Glostrup
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Min by er blevet fuldstændig smadret! Empty Sv: Min by er blevet fuldstændig smadret!

Indlæg af Perlen 14/1/2008, 21:06

Beklager at jeg kom til at skrive forkert tidligere.. Jeg mente selvfølgelig Funnygirl ..Som der ligesom er hovedpersonen... SRY MZ Embarassed
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Min by er blevet fuldstændig smadret! Empty Sv: Min by er blevet fuldstændig smadret!

Indlæg af master zico 15/1/2008, 02:06

det sidste jeg har hevet ud af Kynde er at funnygirl har gjort sig upopulær i området ved bl.a at angribe ham...og en anden af hans allierede.... og det har tænkt sig at fjerne de to byer fra serveren som tak for dette.....de andre byer har jeg fået dem til at lade være...(ind til videre i hvert fald...og skulle funny angribe en af dem igen....så.....kigger de nok også på dem)

klar opfordring til dig funnygirl re at flytte dien næste byer ned til os andre....
lige som angeldk er i gang med ;o)
master zico
master zico

Antal indlæg : 542
Location : Glostrup
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Min by er blevet fuldstændig smadret! Empty Sv: Min by er blevet fuldstændig smadret!

Indlæg af Funnygirl 20/1/2008, 23:59

Jeg vil sige at jeg fra starten af har indrømmet af jeg sendte et lille plyndrings togt mod en af Kyndes små byer og jeg har KUN angrebet den ene gang. Hvis de har sagt noget andet så er det en fed løgn. Men man bliver vel også nød til at lyve hvis man skal retfærdig gøre det de har lavet. Jeg blev meget provokeret at blive udspioneret af Kynde gang på gang. Er sikker på at de nok havde smadret mig alligevel på et tidspunkt. Synes sku at det her spil er lidt latterligt ind i mellem. For det er alt for svært at komme nogen vejen hvis man ikke lige er i de store alliancer.

Funnygirl

Antal indlæg : 3
Registration date : 07/01/08

Tilbage til toppen Go down

Min by er blevet fuldstændig smadret! Empty Sv: Min by er blevet fuldstændig smadret!

Indlæg af Perlen 21/1/2008, 00:08

Men Funnygirl, vil ligger som nr 27.. EN ally er kun hvad man selv gør den til.. Ved der er et par kontoer som står og venter på overtagelse. Ikke nogle helt små nogle.. Var det måske noget?
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Min by er blevet fuldstændig smadret! Empty Sv: Min by er blevet fuldstændig smadret!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum