DIC
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

En af mine byer

5 deltagere

Go down

En af mine byer Empty En af mine byer

Indlæg af dunston 8/1/2008, 01:41

Hmmm, da en af mine byer dagligt bliver farmet 2-3 gange om dagen, og jeg ingen nytte har haft af den i 2-3 månder, vil jeg da høre om der er nogle der kan arrangere lidt pulter for at udrydde den.

DEn ligger skidt og skal bare væk..

Men husk, reglerne omkring det siger vidst at alliancen ikke må gøre sådan noget, og jeg desværre heller ikke selv må Sad

Så er der nogle der skulle have nogle venner, med lidt pulter, er der fri skydning på Thee 2.0 Very Happy bare ingen andre tak Very Happy

dunston

Antal indlæg : 87
Registration date : 08/01/08

Tilbage til toppen Go down

En af mine byer Empty Sv: En af mine byer

Indlæg af Albus Dumbledore 8/1/2008, 01:48

Jeg har snakket med MH om dette, og hvis det er til tydelig gavn for kontoen, så er det tilladt for dens ally at bombe byen væk fra spillet.
Og eftersom en af MHerne på denne server er spiller i en ally på s4, som netop har brugt denne taktik, så burde der ingen problemer komme ud af det.

Albus Dumbledore

Antal indlæg : 267
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

En af mine byer Empty Sv: En af mine byer

Indlæg af dunston 8/1/2008, 01:51

Dumbledore skrev:Jeg har snakket med MH om dette, og hvis det er til tydelig gavn for kontoen, så er det tilladt for dens ally at bombe byen væk fra spillet.
Og eftersom en af MHerne på denne server er spiller i en ally på s4, som netop har brugt denne taktik, så burde der ingen problemer komme ud af det.

Fint, i begynder bare bomberiet Very Happy
Ville være lækkert, så kan jeg lige hurtigt bygge 2 byer mere, og bruge fornuftigt

dunston

Antal indlæg : 87
Registration date : 08/01/08

Tilbage til toppen Go down

En af mine byer Empty Sv: En af mine byer

Indlæg af master zico 8/1/2008, 01:57

der er eddermame langt derop.........kan du ikke begynde at rive den ned indefra....ved godt det tager tid......men det vil gøre den "sidste" pultning noget mere overskuelig....
master zico
master zico

Antal indlæg : 542
Location : Glostrup
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

En af mine byer Empty Sv: En af mine byer

Indlæg af dunston 8/1/2008, 02:08

master zico skrev:der er eddermame langt derop.........kan du ikke begynde at rive den ned indefra....ved godt det tager tid......men det vil gøre den "sidste" pultning noget mere overskuelig....

JEpper der er rigtig langt der op, startede med at spille der oppe af, men har langsomt trukket mig her ned af.

Så den der sidste by er bare til ubrugelig pynt, og kun til gavn for andre.

Må jeg mon selv bombe den :S

dunston

Antal indlæg : 87
Registration date : 08/01/08

Tilbage til toppen Go down

En af mine byer Empty Sv: En af mine byer

Indlæg af master zico 8/1/2008, 02:14

Hertug Jackson pultede for en lille uge en af sine egne byer ned til grunden....(til sletning), så det er der vel ingen ting i vejen for?!?

jeg er lige gået i gang med at pulte på Hobbes for at han kan få fjernet en lille by...så han kan lægge den et andet sted...
master zico
master zico

Antal indlæg : 542
Location : Glostrup
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

En af mine byer Empty Sv: En af mine byer

Indlæg af Perlen 8/1/2008, 08:52

Puha har 33 timer til denne by, så jeg melder desværre pas..
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

En af mine byer Empty Sv: En af mine byer

Indlæg af Hertug Jackson 8/1/2008, 09:52

Ja, jeg har pultet mig selv, netop for at komme væk fra et område. To byer nede og one-to-go. Så der skulle ikke være problemer med det. Jeg vil også anbefale at du river ned, mens du sender alt hvad du kan af råstoffer afsted, også selvom det er langt.
Hvis det er ren farming på dig, vil jeg starte med at rive råstoflager og kornkammer ned, så er der ikke noget at hente til sidst ;-)
Ligeledes kan du bede nogle "gode" naboer deroppe om at pulte dig. Evt. nogle mindre spillere, som synes det er fedt at hjælpe nogen der er større (det huskes jo).

Men skal nok hjælpe. Har ca. 70-80 pulter i min by der også skal rives ned. De kan jo ligeså godt gøre gavn, inden de skal dø ;-)
Hertug Jackson
Hertug Jackson

Antal indlæg : 419
Age : 49
Location : Copenhagen
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

En af mine byer Empty Sv: En af mine byer

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum