DIC
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Bygninger der er betingede af hinanden

3 deltagere

Go down

Bygninger der er betingede af hinanden Empty Bygninger der er betingede af hinanden

Indlæg af brændevinsnisse 21/12/2007, 20:54

Hvis man bygger en ny hovedby, så slettes alle marker over lvl 10 og stenhuggeren automatisk, som jeg har forstået det.

Men hvis man nu vil have turneringsplads kræver det en stald lvl 10 - kan man rive stalden ned når turneringsplads lvl 1 er påbegyndt uden at turneringspladsen forsvinder?

brændevinsnisse

Antal indlæg : 195
Registration date : 07/12/07

Tilbage til toppen Go down

Bygninger der er betingede af hinanden Empty Sv: Bygninger der er betingede af hinanden

Indlæg af Gæst 21/12/2007, 21:57

Det skulle være muligt. Ligesom at du kan rive våbensmeden ned og stadig beholder dine opgraderinger. Derfor - hvis du udbygger enten våben elæler rustningssmeden i alle lvl og dereffter river den ned, så beholder du opgraderinger, da de er udforsket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bygninger der er betingede af hinanden Empty Sv: Bygninger der er betingede af hinanden

Indlæg af master zico 21/12/2007, 22:50

men gælder det så også for det militær man bygger efter de er revet ned...?
master zico
master zico

Antal indlæg : 542
Location : Glostrup
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Bygninger der er betingede af hinanden Empty Sv: Bygninger der er betingede af hinanden

Indlæg af Hertug Jackson 21/12/2007, 23:05

Jeg tror det.
Jeg har ingen heltebygning i by 1 og 2, men har stadigt en oase. Så det må gælde den anden vej rundt.
Kan dog ikke sende min helt dertil - kun som opbakning. Byen tager ikke over.
Hertug Jackson
Hertug Jackson

Antal indlæg : 419
Age : 49
Location : Copenhagen
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Bygninger der er betingede af hinanden Empty Sv: Bygninger der er betingede af hinanden

Indlæg af Gæst 22/12/2007, 01:49

Det er jeg ret sikker på, det er hele ideen, at du udforsker tingene, derefter river du forskningscenteret ned og fyrer forskerne - som på det tidspunkt alligevel er korrumperet og færdige. Opgraderingerne er på plads og dine folk stærke som aldrig før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bygninger der er betingede af hinanden Empty Sv: Bygninger der er betingede af hinanden

Indlæg af master zico 22/12/2007, 01:54

hvad så med bageri og jernstøberi osv...kan de så også bare rives ned igen?
master zico
master zico

Antal indlæg : 542
Location : Glostrup
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Bygninger der er betingede af hinanden Empty Sv: Bygninger der er betingede af hinanden

Indlæg af Hertug Jackson 22/12/2007, 02:04

Nej, de producere jo korn og jern
Hertug Jackson
Hertug Jackson

Antal indlæg : 419
Age : 49
Location : Copenhagen
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Bygninger der er betingede af hinanden Empty Sv: Bygninger der er betingede af hinanden

Indlæg af Gæst 22/12/2007, 12:42

Jeps. MZ du kan ikke rive produceren bygninger ned, kun bygninger der udforsker.

Ligeledes kan man rive Akademiet ned. Men gør det kun hvis det er tvingende nødvendigt, nogle af disse bygninger giver gode kultur points.

Så hvis ikke du har et bedre formål med bygggepladsen kan du med fordel beholde bygningerne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bygninger der er betingede af hinanden Empty Sv: Bygninger der er betingede af hinanden

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum