DIC
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Omgangstone..

+3
fredsenglen
Laue
Perlen
7 deltagere

Go down

Omgangstone.. Empty Omgangstone..

Indlæg af Perlen 21/12/2007, 00:41

Nu er der farer for at dette er postet under den forkerte tråd, men pyt.. Så må en eller anden flytte den..

Jule nærmer sig, julen er glædens tid, hvor vi alle har mulighed for at være glade sammen og nyde hinandens selskab..

Herinde har jeg en lidt anden fornemmelse.. Tonen er efter min mening blevet lidt hård, der er ikke så stor tolerance for hinanden, ja det er min oplevelse..

Koordineringerne er lidt slappe, og vi lader stå til for at snakke og snakke og snakke og ja så ender det med at det emne dør.. og ingen beslutning bliver truffet.. Just me or?

Jeg indrømmer at jeg er lidt frustreret er man ikke på en aften/dag så er man tabt.. Og det er svært at overskue.. Vil komme med et forslag om at der oprettes en tråd som kun indeholder de beslutninger som er truffet.. Så man ikke skal læse sig igennem 5 sider for at prøve at finde ud af om der er truffet nogle beslutninger siden sidst..

Sorry for det brokkende indlæg.. :santa:
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Omgangstone.. Empty Sv: Omgangstone..

Indlæg af Laue 21/12/2007, 03:22

Jeg må erklære at jeg er enig med tonen! Jeg oplever også at den til tider bevæger sig på grænsen til det lidt for pågående eller det lidt for kontante (på den ufede måde). Hvilket kan gøre gennemlæsningen af de aktuelle indlæg til lidt af en "down'er"... Og vi spiller da "for at have det sjovt" har jeg læst et sted Wink
Laue
Laue

Antal indlæg : 160
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Omgangstone.. Empty Sv: Omgangstone..

Indlæg af fredsenglen 21/12/2007, 12:01

hmm jeg er ikke helt med... hvor, hvad og hvordan? der er vist noget der er gået over mit hoved! Hvis jeg har trådt nogen for nært så sig til, men jeg er vist lidt svagt opfattende, for jeg forstår det ikke...
Shocked
fredsenglen
fredsenglen

Antal indlæg : 114
Registration date : 08/12/07

Tilbage til toppen Go down

Omgangstone.. Empty Sv: Omgangstone..

Indlæg af Gæst 21/12/2007, 12:22

Synes egentlig heller ikke tonen er så slem. jeg synes det er ok i fora der omhandler kriser, at man ikke ar irrelevante indlæg - vittigheder eller andet, men alene holder sig til konkrete oplysninger.

I mere rolige tider kan vi joke lidt og have en hygge chit hcat.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Omgangstone.. Empty Sv: Omgangstone..

Indlæg af brændevinsnisse 21/12/2007, 19:37

Jeg er helt uenig med Perlen og Laue, må jeg bekende.

Men det er vel en understregning af mangfoldigheden i alliancen.

Helt uenig er jeg med at vi ikke får truffet beslutninger. Jeg synes tværtimod at indførelsen af de 3 råd og ikke mindst online afstemningerne har givet en god beslutningsdygtighed.
Jeg synes det ville være forkert at træffe beslutninger på et mere løst grundlag end vi gør nu (til trods for den relativt store mængde meninger der skal ytres først).

brændevinsnisse

Antal indlæg : 195
Registration date : 07/12/07

Tilbage til toppen Go down

Omgangstone.. Empty Sv: Omgangstone..

Indlæg af Laue 21/12/2007, 22:36

Nu snakker jeg primært om hvordan jeg oplever tonen - så det er jo ikke en faktisk størrelse der kan vejes eller måles - det er med andre ord subjektivt om jeg eller andre finder tonen for kontant eller ej...

Men jeg er da glad for at høre at I andre ikke er helt enige. Så må jeg blot gro lidt hårdere hud Wink
Laue
Laue

Antal indlæg : 160
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Omgangstone.. Empty Sv: Omgangstone..

Indlæg af Perlen 21/12/2007, 23:44

Grunden til jeg oprettede denne tråd var også bare at MIN oplevelse var at tonen var forandret, i forhold til da jeg kom med i denne ally. Glæder mig bestemt over at 3 ud af 5 er uenige i dette...
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Omgangstone.. Empty Sv: Omgangstone..

Indlæg af Hertug Jackson 22/12/2007, 00:01

Hehe, endelig et tidspunkt man gerne ikke vil have ret.

Men du har ret, der har været nogle lidt mere harske indlæg, Tror bare det er lidt kedsomhed og julestress fordi man ikke liiiige har fået købt undertøj til kæresten endnu. Ooups (ikke læs dette M.A) :santa:
Hertug Jackson
Hertug Jackson

Antal indlæg : 419
Age : 49
Location : Copenhagen
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Omgangstone.. Empty Sv: Omgangstone..

Indlæg af master zico 22/12/2007, 00:57

Ej nu stopper det kraft eddme.....spar mig for alt det fis og fnidder.....

ej spøg til side
hvis det er min tonegang der støder, må folk sige til......!!!
den kan da til tider måske godt blive strammet lidt......
men forventer så også tiltale af samme skuffe den anden vej så......

men det er ikke fornærmende ment.......det er somme tider bare lidt svært at gøre sig helt forståeligt skriftligt.....da det jo også i høj grad handler om øjnene der ser......

men hvis jeg træder nogen over tæerne......så sig det....jeg er ikke bleg for at stikke en undskyldning hvis jeg bliver grov...

venligst MZ
master zico
master zico

Antal indlæg : 542
Location : Glostrup
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Omgangstone.. Empty Sv: Omgangstone..

Indlæg af Laue 22/12/2007, 02:26

Jeg tror lidt at IRL kan være et tveægget sværd. Det giver et stærkt sammenhold i alliancen, men kan nogen gange også give en lidt "ulige kommunikation". Dem jeg kender IRL i alliancen har jeg en meget stærkere fornemmelse af eksempelvis hvornår de er ironiske, og ikke mindst hvor deres grænser går for hvad jeg kan skrive til dem "in their face". Men den fornemmelse har jeg ikke af alle. På den måde kan et venskabeligt mundhuggeri mellem IRL venner måske godt af mig være blevet misforstået, og blive til et uforsonligt skænderi.

... Dét, og så HJ's "julegaver med stress"... den er købt Very Happy
Laue
Laue

Antal indlæg : 160
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Omgangstone.. Empty Sv: Omgangstone..

Indlæg af master zico 22/12/2007, 02:34

btw HJ...Super Brugsen
har tilbud på sloggi....så hvis du skynder dig i morgen....så kan det nåes endnu Wink
master zico
master zico

Antal indlæg : 542
Location : Glostrup
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Omgangstone.. Empty Sv: Omgangstone..

Indlæg af Laue 22/12/2007, 02:37

... Eller klassikeren: Beige nylon-strømper fra Statoil... nemt, billigt, og det kan købes på vej til jule-festen Very Happy
Laue
Laue

Antal indlæg : 160
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Omgangstone.. Empty Sv: Omgangstone..

Indlæg af brændevinsnisse 22/12/2007, 03:13

Endnu hurtigere er det vel at HJ køber 1000 guld på Travian til MA Smile

brændevinsnisse

Antal indlæg : 195
Registration date : 07/12/07

Tilbage til toppen Go down

Omgangstone.. Empty Sv: Omgangstone..

Indlæg af Laue 22/12/2007, 03:58

Laughing
Laue
Laue

Antal indlæg : 160
Registration date : 04/12/07

Tilbage til toppen Go down

Omgangstone.. Empty Sv: Omgangstone..

Indlæg af Hertug Jackson 22/12/2007, 11:49

Haha tre fede ideer, nu er det bare at vælge. hmm svært svært. Måske både Guld og et par mormor beige Sloggi. Ren succes cheers
Undskyld Perlen, at dit seriøse indlæg er gået over i dårlig samvittighed over manglende julegaveindkøb.
Hertug Jackson
Hertug Jackson

Antal indlæg : 419
Age : 49
Location : Copenhagen
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Omgangstone.. Empty Sv: Omgangstone..

Indlæg af christjo 22/12/2007, 14:59

Det viser vel bare, at omgangstonen også kan være ret afslappet Smile. Der har været nogle battles engang imellem... Det viser bare, at medlemmerne af DIC har en mening om, hvordan spillet skal spilles. Så Perle, når drengene på 30 + mundhugges, må du bare ryste på hovedet og tænke "drenge og krig". Very Happy
christjo
christjo

Antal indlæg : 62
Age : 47
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Omgangstone.. Empty Sv: Omgangstone..

Indlæg af Perlen 22/12/2007, 16:49

Tænker nok næremer sikke nogel drengerøve Wink Nej synes ikke stemningen her har været som jeg har oplevet andre steder på forum.. Dejligt at blive gjort opmærksom på at det ikke er altid man har ret Wink Ti hi..
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Omgangstone.. Empty Sv: Omgangstone..

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum