DIC
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Off topic... Sådan da.

+2
Maribo
christjo
6 deltagere

Go down

Off topic... Sådan da. Empty Off topic... Sådan da.

Indlæg af christjo 19/12/2007, 13:34

Jup... Jeg har lige fået et job. Et job i Glasgow... Ja, som i Glasgow i Skotland. Som forsker på universitetet. Det var rart... Ikke mere arbejdsløshed til mig, tak. Og glæder mig til at komme hjem til Skotland igen... Danmark er sku for fladt (på mere end én måde).

At jeg flytter betyder så to ting (mindst):

1. Hvis jeg skal være med til vores forsøgt planlagte øl-hygge-mødes-IRL-ting, skal det være i den første halvdel af januar... Ved ikke præcis, hvornår jeg flytter til UK... Det afhænger af mængden af papirarbejde der skal ordnes (der kommer den der "jule-ting" lidt i vejen), men regner med det bliver midt/slut januar.

2. Og her bliver det Travian-relevant (deraf topic title): Nu skal jeg jo ud i før omtalte RL... Og tvivler derfor på, jeg får tid til at spille... I hvert fald ikke særligt meget, hvorfor jeg nok vil overveje mit medlemsskab af DIC på sigt... Faktisk går jeg og fifler lidt med ideen om at starte en kamikaze alliance for folk, der ikke rigtigt orker mere, men gerne vil gå med et brag... Fx. se, om man kan nå at ligge en enkelt Hunter ned, før hele ens alliance bliver reduceret til små, fine bunker aske Very Happy.

Men, ville bare lige advare i god tid, så der ikke er nogle der bliver forvirrede, når jeg begynder at tale om udmelding og kommer med fraser som: "With us, you stand and fight!" og "... and they may take our lives, but they can NEVER take our freedom!" (lorte film, forresten).
christjo
christjo

Antal indlæg : 62
Age : 47
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Off topic... Sådan da. Empty Sv: Off topic... Sådan da.

Indlæg af Maribo 19/12/2007, 15:09

Jegsyntes nu heller at du skal først og fremmest se om du kan få tid til at spille...

eller også overtager jeg gerne en af dine korn byer :-)
Maribo
Maribo

Antal indlæg : 78
Age : 42
Location : maribo
Registration date : 07/12/07

Tilbage til toppen Go down

Off topic... Sådan da. Empty Sv: Off topic... Sådan da.

Indlæg af christjo 19/12/2007, 15:14

Rent faktisk er min kornby jo oprindeligt Crazy's... Som MichaelC så nakkede fra ham... Og som jeg så nakkede tilbage igen.
christjo
christjo

Antal indlæg : 62
Age : 47
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Off topic... Sådan da. Empty Sv: Off topic... Sådan da.

Indlæg af Maribo 19/12/2007, 15:58

Det er meget muligt hehe men jeg står nu og mangler hehe.
øv øv øv øv
Maribo
Maribo

Antal indlæg : 78
Age : 42
Location : maribo
Registration date : 07/12/07

Tilbage til toppen Go down

Off topic... Sådan da. Empty Sv: Off topic... Sådan da.

Indlæg af Weihenstephan 19/12/2007, 16:16

Tillykke med jobbet, christjo!
Men pas på: det er min erfaring at RL er langt vanskeligere og mere krævende end Travian.
Du kan prøve at fortsætte, afhængig af omstændighederne. Ellers synes jeg kamikaze-klubben er en fantastisk ide.

Weihenstephan

Antal indlæg : 178
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Off topic... Sådan da. Empty Sv: Off topic... Sådan da.

Indlæg af ClickyNicki 19/12/2007, 16:28

Tilykke med arbejde og alt der, og vil gætte på det er lidt federe at arbejde i Scotland Very Happy Men håber på at du får tid til at spille Travian, men lyder også sjovt at prøve og finde ud af hvem man kan nå at nakke Smile
ClickyNicki
ClickyNicki

Antal indlæg : 74
Age : 33
Location : Maribo
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

Off topic... Sådan da. Empty Sv: Off topic... Sådan da.

Indlæg af Perlen 19/12/2007, 19:48

Sikke en fed julegave, tillykke tillykke, godt gået.
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Off topic... Sådan da. Empty Sv: Off topic... Sådan da.

Indlæg af christjo 20/12/2007, 13:07

Takker... Nu skal jeg bare lige have overstået papirarbejdet... Men det går nok :-]
christjo
christjo

Antal indlæg : 62
Age : 47
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Off topic... Sådan da. Empty Sv: Off topic... Sådan da.

Indlæg af CrazySnap 20/12/2007, 14:57

Ja tillykke med det! Det er sgu altid spændende med nye jobs, og ikke mindst når de er lokaliseret i udlandet som Glasgow, Skotland (de må forresten kunne drikke et par øl deroppe? Der må være en misundelig brygger i blandt os lige nu?). Wink

Men ja, du må jo se om du har tid til at holde dig i live her i Travian, ellers synes jeg også din selvmords-alliance lyder som en smuk og næsten poetisk idé!

"Give em hell christjo!"
CrazySnap
CrazySnap

Antal indlæg : 354
Age : 42
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Off topic... Sådan da. Empty Sv: Off topic... Sådan da.

Indlæg af Gæst 20/12/2007, 15:06

Jeg har en nabo, der gerne må være offer for et kamikaze angreb Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Off topic... Sådan da. Empty Sv: Off topic... Sådan da.

Indlæg af christjo 20/12/2007, 15:53

Det skulle vel ikke være EAK du taler om Runner? Hehehe... Tror du ikke de lurer lunten hos BH, hvis han pludseligt bliver smadret af en lille ny alliance uden forbund eller IAP'er? Men officielt set ville de jo ikke kunne klandre DIC... Tja, venter lige til efter Jul med at beslutte mig for, hvad jeg gør.
christjo
christjo

Antal indlæg : 62
Age : 47
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Off topic... Sådan da. Empty Sv: Off topic... Sådan da.

Indlæg af Gæst 20/12/2007, 16:10

Ellers kan jeg gerne sitte lidt for dig ind i mellem, hvis ikke du har tid. Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Off topic... Sådan da. Empty Sv: Off topic... Sådan da.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum