DIC
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

KOG II medlemmer

+5
Dumbledore
master zico
Glaniator
Doom
Albus Dumbledore
9 deltagere

Go down

KOG II medlemmer Empty KOG II medlemmer

Indlæg af Gæst 13/1/2008, 21:01

Fik denne fra BagerJoe fra KOG II
---


Heysa..

så bliver vi nok nød til at se på om i mangler folk hvis det er.For der er sket et par ting som folk er tosset over..Så kan du undersøge om i vil ha et par folk vis det er...

Alle har over 1000 inbygger og ligger i SØ

Der kan blive tale om :

Dirty
møgtøsen23
Andersen_77
alfenhiem
Bager joe
Wimmer
Jevs

Venlig hilsen Bager joe
--
Jeg synes det er ok. Det kan styrke os.

Ps. Cyberrunner er også aktuel. Er en konto jeg hjælper min yngste knægt med. Ligger i samme område som Dirty.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

KOG II medlemmer Empty Sv: KOG II medlemmer

Indlæg af Gæst 13/1/2008, 21:06

Wimmer og Dirty har under 1000.
Bare lige for at nævne noget Razz

Ellers ser det fint ud.
Undre mig bare over, hvad de er blevet så tosset over? At de bliver nød til at søge nyge græsgange ?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

KOG II medlemmer Empty Sv: KOG II medlemmer

Indlæg af Albus Dumbledore 13/1/2008, 21:07

Må man høre hvad der er sket siden de vil lukke KoG II ned?

Albus Dumbledore

Antal indlæg : 267
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

KOG II medlemmer Empty Sv: KOG II medlemmer

Indlæg af Gæst 13/1/2008, 21:23

Tror det er uenighed i alliancen. Bager Joe er sat fra bestillingen som General.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

KOG II medlemmer Empty Sv: KOG II medlemmer

Indlæg af Doom 13/1/2008, 22:09

Nogen der kender de der typer ... ?

Doom

Antal indlæg : 180
Age : 37
Location : DK!
Registration date : 29/12/07

Tilbage til toppen Go down

KOG II medlemmer Empty Sv: KOG II medlemmer

Indlæg af Glaniator 13/1/2008, 22:12

hvad mener du??
Glaniator
Glaniator

Antal indlæg : 55
Age : 28
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

KOG II medlemmer Empty Sv: KOG II medlemmer

Indlæg af Doom 13/1/2008, 22:13

Om der skulle være nogle individer i denne ally som havde kendskab til de andre spiller som er nævnt...

Doom

Antal indlæg : 180
Age : 37
Location : DK!
Registration date : 29/12/07

Tilbage til toppen Go down

KOG II medlemmer Empty Sv: KOG II medlemmer

Indlæg af Glaniator 13/1/2008, 22:14

har et forbund med bager joe vi snakker lidt og støtter hinanden som man gør i et forbund men ellers ikk
Glaniator
Glaniator

Antal indlæg : 55
Age : 28
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

KOG II medlemmer Empty Sv: KOG II medlemmer

Indlæg af master zico 13/1/2008, 22:17

OPRÅB

og slå så lige bremserne i.....!!!!

....."der er sket nogle ting som folk er bevet tosset over".....????

det lyder i mine øre som om vi påtager os nogle problemer.....!!!

jeg vil høre meget om det mere før jeg overhovedet vil overveje at tage stilling til optagelse......

og emner under 1000 er ikke interessante overhovedet.....
nu må vi altså lige stramme ballerne og ikke bare ende som en "hvis-vi ikke-kan-være-medlem-andre-steder-så er-der-altid-DIC"
vi har aftalt nogle rammer og procedure for optagelse af nye emner....og dem skal vi altså ikke blive ved med at tilsidesætte.......
nye spillere SKAL STYRKE DIC......ikke bare være fyld.....!!!!

uden at træde nogen alt for hårdt over tærerne....mener jeg nok, at vores sidste optag i alliancen har medført en hel del flere grønne felter inde i angrebs statestikken.......end vi har været vant til

jeg mener vi skal være lidt mere varsomme med at optage...før vi kender lidt mere til folk og baggrunden.....

mvh Master Zico
master zico
master zico

Antal indlæg : 542
Location : Glostrup
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

KOG II medlemmer Empty Sv: KOG II medlemmer

Indlæg af Doom 13/1/2008, 22:18

Giver egentlig MZ ret det er gået meget stærkt her på det sidste... som jeg synes har medført lidt "kaos" enkelte steder.

Doom

Antal indlæg : 180
Age : 37
Location : DK!
Registration date : 29/12/07

Tilbage til toppen Go down

KOG II medlemmer Empty Sv: KOG II medlemmer

Indlæg af Gæst 13/1/2008, 22:31

Jeg ahr spurgt BagerJoe hvad der er sket. Poster svaret her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

KOG II medlemmer Empty Sv: KOG II medlemmer

Indlæg af Dumbledore 13/1/2008, 22:49

MZ jeg er enig med dig i at i skal holde den procedure, som er blevet vedtaget.
Jeg læser jo så også det med sidst ind i alliancen
uden at træde nogen alt for hårdt over tærerne....mener jeg nok, at vores sidste optag i alliancen har medført en hel del flere grønne felter inde i angrebs statestikken.......end vi har været vant til
og det er jo så mig der er sidst ind.
Har jeg gjort noget forkert, eller det andre du hentyder til.
Hvis jeg gør noget forkert, vil jeg gerne høre det.
Dumbledore
Dumbledore

Antal indlæg : 215
Registration date : 10/01/08

Tilbage til toppen Go down

KOG II medlemmer Empty Sv: KOG II medlemmer

Indlæg af Weihenstephan 13/1/2008, 22:58

Han siger jo bare at nogle af de tidligere HTD'ere er blevet farmet for vildt af bl.a. Hunters. Og det eneste der har været at gøre er jo at tømme lagrene og flygte, for militært er de for stærke.
Vi har dog været forvænt med at vi meget sjældent blev angrebet, og derfor kunne gøre noget ved det fælles. Hvis zico har en personlig kritik til nogen, så går den "bare" på at de ikke har holdt lagrene nede under farmningen.

Weihenstephan

Antal indlæg : 178
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

KOG II medlemmer Empty Sv: KOG II medlemmer

Indlæg af Gæst 13/1/2008, 22:59

Vi er i DIC ikke vant til at blive angrebet mere end en gang om ugen, eller hver anden uge. Nu er der kommet noge ind, der angribes betydeligt mere.

Det er hvad der sker, men vi arbejder på at støtte og opbygge alle vores medlemmer.

Derfor vil vi gerne både diplomatisk og med hær støtte, men det er er svært, nok dem der anrgibes ind i mellem slet ikke benytter forum. Så er det jo klart at vi andre - som kæmper hårdt for at holde folk fra døren, bliver bekymret, hvis det rygtes at vi er nemme at farme.

Jeg tror at det er der MZ vil hen.

Ligeledes bekymre det at man ikke kan leve op til at man skal have et stort antal tropper. Ca. 1 - 2 gange sin størrelse ved under 2000 i pop og 2 - 3 gange større ved pop over 2.000 og det er der mange der ikke lever op til.

Der er en del der synes det er sjovt at bygge op, men Travian er et krigsspil, og dem der har størrelse har magt. Man skal som minimum altid kunne stille 1.000 mand til at hjælpe. Det gør jo at vi sagtens kan stille defence på omring 20 - 30.000 (hvis vi får det af vide i god tid), og det kan selv den største cleaner få svært ved at fjerne.

Selv det kniber for nogle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

KOG II medlemmer Empty Sv: KOG II medlemmer

Indlæg af Weihenstephan 13/1/2008, 23:00

Men til selve sagen: send spørgsmålslisten til de spillere der er over 1000 og ligger omkring os, og giv dem chancen for at komme ind. Samtidig skal bagerjoe lige uddybe hvad uenigheden består i.

Weihenstephan

Antal indlæg : 178
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

KOG II medlemmer Empty Sv: KOG II medlemmer

Indlæg af master zico 13/1/2008, 23:15

ja det er korrekt hvad Runner og WS gætter på vedr min kritik......så det gider jeg ikke gentage.....kun understrege at jeg mener det er alvorligt....!!!

til runner er ganske enig i dine betragtninger vedr hærstørrelse.....

til WS.........inden der overhovedet sendet noget ud....SKAL vi sættes ind i hvad problematikken handler om....hvor fedt er det at optage dem...og så få resten i hovedet...?!?

(derudover mener jeg helt seriøst ikke der er ret mange ....om nogen...af de nævnte KoG II folk der overhovedet er interessante for os.....
(jeg ved godt de lever op til 1000 grænsen.....men de har for de flestes vedkommende en størrelse der højst sandsyneligt ikke gør dem i stand til hverken at forsvarre sig selv...eller hjælpe andre!!!!)....
De vil ikke styrke os, tværtimod......

MVH Master Zico
master zico
master zico

Antal indlæg : 542
Location : Glostrup
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

KOG II medlemmer Empty Sv: KOG II medlemmer

Indlæg af Dumbledore 13/1/2008, 23:28

Jeg tager det til mig og gør mit for at rette op på det jeg forsømmer her midt i min flytning. Jeg er nu kommet under beskyttelse af Darkimer - NL
også.. Og får nu muligheden til at bygge og uddanne bedre end de sidst mange dage.. Back til Topic........

Mener det samme som MZ vedr. KOG II medlemmer
Dumbledore
Dumbledore

Antal indlæg : 215
Registration date : 10/01/08

Tilbage til toppen Go down

KOG II medlemmer Empty Sv: KOG II medlemmer

Indlæg af Gæst 13/1/2008, 23:30

Cyberrunner har en hær der er 2 gange størrelsen af pop. Måske fordi jeg rådgiver Smile

Jeg ved ikke med de andre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

KOG II medlemmer Empty Sv: KOG II medlemmer

Indlæg af Gæst 14/1/2008, 00:33

Helt klart og snak med dem alle ...Næ vi er jo kun under prees fra de store forbund fordi vi er en del af KoG.
Så det er jo klart at de ville af med os i NE og FFF .Men vi har aldrig ydet angreb mod dem og de stopper hvis vi smutter.
Det er jo kun KoG der er med i krigen,ikke KoG II.
Men vi har da taget mod angreb og stoppet dem.
De folk der er tale om her er kun en drøk del af dem der vil væk fra KoG II nu da ledelsen er gået. ( De var pænt imod KoG beslutning om at styrer KoG II ) og fyring af mig. Grunden kan jeg sende til dig men det var fordi jeg ikke brugte forum nok.Jeg gav report 4 gange om ugen og læste alle dage jeg ku.End mer var der forsvar i alle vores byer så ingen kunne høstes.
Men dette var ikke nok.
Og det er fordi alle dem jeg har nævt i min mail om optagelse er mine IRL venner og vi snakker alle sammen dagligt. ;-)
____________
Runner skrev:

Hej Bager Joe, bliver I angrebet meget? Hvad er der er skt som folk er tosset over?

Det bliver vi nødt til at få uddybet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

KOG II medlemmer Empty Sv: KOG II medlemmer

Indlæg af Hertug Jackson 14/1/2008, 00:40

Ja enig. Jeg har tidliger været meget løs ang. at optage nye. Nu har vi fået en del nye, og de/I skal integreres helt! derefter kan vi gå videre - synes jeg. (klart hvis der er nogle meget oplagte, så tager vi dem med ;-))

Vil gerne høre hvad problematikken er, og er den i orden, så sende spg. skema ud individuel.

Og ja, vi er blevet farmet meget på det sidste, det har vi aldrig været tidligere. Hver gang der er en der er blevet det, har vores diploamter trådt til og fået det lukket. Enkelte gange har vi dog slået igen.
Når vi er blevet angrebet har vi dog sørget for kedelige rapporter hjem. Enten ingen hær eller råstoffer - ellers forholdsvis stor hær.
Hertug Jackson
Hertug Jackson

Antal indlæg : 419
Age : 49
Location : Copenhagen
Registration date : 06/12/07

Tilbage til toppen Go down

KOG II medlemmer Empty Sv: KOG II medlemmer

Indlæg af CrazySnap 14/1/2008, 11:35

krølle og alfenheim fra KoG II har nu skrevet en besked til mig vedrørende optagelse. Jeg har spurgt alfenheim om den liste der er postet i første indlæg stadig er gældende og om de er IRL venner. Jeg har desuden forklaret vores situation med lige at have optaget en masse fra HTD og vi derfor som udgangspunkt er lidt tilbageholdende. Men jeg tror vi skal have taget en beslutning om det her rimelig hurtigt?

Kan der oprettes en afstemning om det i denne tråd?

- Optages direkte.
- Optages individuelt gennem normal optagelsesprocedure.
- Ingen optages.
CrazySnap
CrazySnap

Antal indlæg : 354
Age : 42
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

KOG II medlemmer Empty Sv: KOG II medlemmer

Indlæg af Gæst 14/1/2008, 12:09

Jeg opretter en afstemning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

KOG II medlemmer Empty Sv: KOG II medlemmer

Indlæg af dunston 14/1/2008, 15:48

Jeg er jo kommet ind rimelig, og har kigget spørgsmåledene igennem som , evt skulle stilles til dem.

Min personlige mening er at man burde få mere viden omkring, hvilke problemer der har været, siden de ikke kan være en del af selskabet i KoG.

Det lyder jo underligt, hvis en højere person prøver at afsætte dem, måske spioner, måske ikke.

dunston

Antal indlæg : 87
Registration date : 08/01/08

Tilbage til toppen Go down

KOG II medlemmer Empty Sv: KOG II medlemmer

Indlæg af Gæst 14/1/2008, 16:01

Tror jeg ikke. Ledelsen er bare anderledes i KOG end her i DIC. DIC er demokratisk opbygget, det er KOG Ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

KOG II medlemmer Empty Sv: KOG II medlemmer

Indlæg af dunston 14/1/2008, 16:09

Runner skrev:Tror jeg ikke. Ledelsen er bare anderledes i KOG end her i DIC. DIC er demokratisk opbygget, det er KOG Ikke.

jepper i know, men det er trist at være dem der bliver smidt ud, hvor lederen leder efter en anden alliance, self. er det nice gjort af ham.

Men ville stadig være rart at vide, skal self. ikke stille mig klogt på om andre her fra vores alliance ved hvad der forgår, men så må de give et praj, om de synes det er fair, og så må stemmen gå Very Happy

dunston

Antal indlæg : 87
Registration date : 08/01/08

Tilbage til toppen Go down

KOG II medlemmer Empty Sv: KOG II medlemmer

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum