Alemani fra TNA skriver vedrørende Hobbes
+3
Perlen
master zico
CrazySnap
7 deltagere
Side 1 af 1
Forbund med TNA
Alemani fra TNA skriver vedrørende Hobbes
Alemani fra TNA skriver:
----------------------------
Hobbes skal ikke prøver at tage oaserne ved hans by, som er mindst i indbyggertal.. Det er farme oaser, og dem bruger vi til at få vores Helte til at stige. Så han er selv uden om, hvis vi begynder at farme hans by, for vi giver ikke disse oaser væk. Da de er inde for kort afstand.
vh: Alemani.
Hvordan ser situationen ud her? Er det noget som vi skal respektere?
Hobbes skal ikke prøver at tage oaserne ved hans by, som er mindst i indbyggertal.. Det er farme oaser, og dem bruger vi til at få vores Helte til at stige. Så han er selv uden om, hvis vi begynder at farme hans by, for vi giver ikke disse oaser væk. Da de er inde for kort afstand.
Hvordan ser situationen ud her? Er det noget som vi skal respektere?
Sidst rettet af 7/1/2008, 23:01, rettet 1 gang
CrazySnap- Antal indlæg : 354
Registration date : 05/12/07
Sv: Alemani fra TNA skriver vedrørende Hobbes
hmm....de har advaret os før om at bygge inde i deres område....
og det "forbud" kender Hobbes godt...vi (han og jeg) har snakket om det.....
jeg ved ike hvorfor han byggede denne by der.......
og jeg har også givet ham en lille advarsel om at der måske kunne komme nogle problemer ud at placeringen...........tror han havde glemt det...
han har dg ikke svaret mig på den henvendelse.......
de er sgu lidt færkke...men vi kendte til problemet.....så jeg ved ikke rigtigt...
master Zico
ps bortset fra det så er det sgu da en smart måde at få xp til helten....det havde jegslet ikke tænkt på...
og det "forbud" kender Hobbes godt...vi (han og jeg) har snakket om det.....
jeg ved ike hvorfor han byggede denne by der.......
og jeg har også givet ham en lille advarsel om at der måske kunne komme nogle problemer ud at placeringen...........tror han havde glemt det...
han har dg ikke svaret mig på den henvendelse.......
de er sgu lidt færkke...men vi kendte til problemet.....så jeg ved ikke rigtigt...
master Zico
ps bortset fra det så er det sgu da en smart måde at få xp til helten....det havde jegslet ikke tænkt på...
master zico- Antal indlæg : 542
Hobbes "flytter" den nye by...den er så lille at det ikke gør den store skade....
han river selv ned...og så pulter vi lige det sidste...(er det ikke måden han får frigivet kulturpointene???)
han river selv ned...og så pulter vi lige det sidste...(er det ikke måden han får frigivet kulturpointene???)
Jo river han sin nye by ned (med pulter eller ej) så bliver kulturpointene frigivet (det kender jeg ihvertfald alt for godt til).
Men nu har Alemani skrevet igen og synes vi skal indgå forbund?
---------------------------------
Jeg sad lige og tænkte på om vi ikke skulle være i forbund. Da vi ligger lige op af hinanden, og da vi ikke gider i krig, fordi vi skal vokse tænkte jeg på om det ikke ville være en meget fin ide Jeg lover jer at vi nok skal komme op i top 35
PS: Jeg lød måske lige lidt angrebs lysten i det andet brev, men jeg har ligget herude for mig selv i meget lang tid, og det er lidt underligt at der kommer en masse hertil. Men det der med oaserne, det gider jeg ikke. Fordi de oaser har givet min helt lvl i flere uger nu, og så kommer han lige der, så er altså ikke særlig interreseret i at han vil bruge det som ekstra resurser.
Så nu er der lidt mere at kommentere på.
Men nu har Alemani skrevet igen og synes vi skal indgå forbund?
Jeg sad lige og tænkte på om vi ikke skulle være i forbund. Da vi ligger lige op af hinanden, og da vi ikke gider i krig, fordi vi skal vokse tænkte jeg på om det ikke ville være en meget fin ide Jeg lover jer at vi nok skal komme op i top 35
PS: Jeg lød måske lige lidt angrebs lysten i det andet brev, men jeg har ligget herude for mig selv i meget lang tid, og det er lidt underligt at der kommer en masse hertil. Men det der med oaserne, det gider jeg ikke. Fordi de oaser har givet min helt lvl i flere uger nu, og så kommer han lige der, så er altså ikke særlig interreseret i at han vil bruge det som ekstra resurser.
Så nu er der lidt mere at kommentere på.
De har godt nok, mange små. Rigtig små spillere !
Gæst- Gæst
jeg er nok også lidt enige med MarkB......
de er ikke vildt atraktive......
(kun lidt for Hobbes og jeg selv.....)
men jeg overlever nok også uden forbund med dem.......
men vi kunne da optage deres 4-6 største spillere? hvis det havde deres interesse?
de er ikke vildt atraktive......
(kun lidt for Hobbes og jeg selv.....)
men jeg overlever nok også uden forbund med dem.......
men vi kunne da optage deres 4-6 største spillere? hvis det havde deres interesse?
Efter den seneste besked fra Alemani, har jeg faktisk ikke lyst til at indgå forbund med dem, synes hans argumenter er lidt mærkelige og synes ikke man har ret til at stemple oaser man ikke har erobret. Jeg synes bare vi skal opretholde vores IAP og så ville det jo være fint hvis Hobbes flyttede sin by. Det er da ihvertfald ikke sjovt at have en der, hvis man ikke må røre oaserne.
Men her er hans seneste besked (jeg spurgte om han var villig til at overveje frigivelse af oaserne hvis vi indgik forbund):
-----------------------------------------
Jeg offer dem ikke uanset hvad. Det er ligesom hvis han tager mine oaser. Jeg har jo offret på dem, altså krigere osv. og derfor har jeg ikke lyst til at bare sådan give dem væk uden videre. Da jeg sådan set også er en meget langt større magt end ham, undrer det mig også at han ligger sig lige op af mig ?? Normalt søger man da væk fra de store spillere, nærmest et slags instinkt.
Jeg er ligeglad. De der oaser kan jeg der altså ikke handles med mig i, ikke engang mine egne medlemmer for lov til at tage dem, og hvad skal jeg så sige til dem, hvis han bare tager dem ?? Det burde du da kunne forstå :/..
----------------------------------------
Og efter denne besked har jeg ikke engang lyst til at optage nogen af dem. Ihvertfald ikke hvis de har samme holdninger og samme sprogbrug.
Men her er hans seneste besked (jeg spurgte om han var villig til at overveje frigivelse af oaserne hvis vi indgik forbund):
-----------------------------------------
Jeg offer dem ikke uanset hvad. Det er ligesom hvis han tager mine oaser. Jeg har jo offret på dem, altså krigere osv. og derfor har jeg ikke lyst til at bare sådan give dem væk uden videre. Da jeg sådan set også er en meget langt større magt end ham, undrer det mig også at han ligger sig lige op af mig ?? Normalt søger man da væk fra de store spillere, nærmest et slags instinkt.
Jeg er ligeglad. De der oaser kan jeg der altså ikke handles med mig i, ikke engang mine egne medlemmer for lov til at tage dem, og hvad skal jeg så sige til dem, hvis han bare tager dem ?? Det burde du da kunne forstå :/..
----------------------------------------
Og efter denne besked har jeg ikke engang lyst til at optage nogen af dem. Ihvertfald ikke hvis de har samme holdninger og samme sprogbrug.
Dem kan vi da mosle til jorden, så de skal da ikke komme for godt i gang..
Perlen- Admin
- Antal indlæg : 574
Skulle lige til at sige det samme.
Måske er han stor.
Men så stor er han sku heller ikke han kan begynde at spille op til det helt store.
Måske er han stor.
Men så stor er han sku heller ikke han kan begynde at spille op til det helt store.
Gæst- Gæst
Ja fuck dem. Vi bibeholder IAP, men der kan ikke være tale om forbund med sådan et fjols.
Hertug Jackson- Antal indlæg : 419
Registration date : 06/12/07
og her vil jeg gerne lige pointere.........vi går ikke til angreb på dem for dette.......
det kan godt være de ikke er SÅ store.......men der er ret store lokalt....og den kamp vil Hobbes og jeg stå til at tabe..........det er vi ikke interesseret i........så ingen angreb tak.......!!!
venligst Master Zico
det kan godt være de ikke er SÅ store.......men der er ret store lokalt....og den kamp vil Hobbes og jeg stå til at tabe..........det er vi ikke interesseret i........så ingen angreb tak.......!!!
venligst Master Zico
Selvfølgelig ikke.
Vi har også stadigt IAP med dem.
Vi har også stadigt IAP med dem.
Hertug Jackson- Antal indlæg : 419
Registration date : 06/12/07
Han lyder da pænt som en kage ham gutten der, jeg er klar til at hoppe på dem hvis det er
Doom- Antal indlæg : 180
Registration date : 29/12/07
tak for "opbakningen"...men dette ville være en nabostrid der ville gøre ret ondt op hobbes og undertegnet....og det gider vi ikke ....
men rart at høre der er opbakning....hvis nu...?!?
men rart at høre der er opbakning....hvis nu...?!?
Ja, det var det samme da vi snakked emed dem første gang: de puster sig op og truer med død og ødelæggelse hvis man kommer i vejen for dem. Men ligesom første gang vi snakkede med dem (og lavede IAP) synes jeg ikke de er værd at gå i kamp med. Det bliver et langt sejt træk at smadre dem, og det gider jeg ikke bare fordi de kæfter op. Lad dem dog ligge i fred derude. Hvis deres naboer i DIC vil have forbund med dem, så er det ok for mig.
Weihenstephan- Antal indlæg : 178
og det tror jeg så ikke vi er interesseret i når de er sådan nogle fjolser.....
eller om ikke andet han er.......
men en iap er vi tilfredse med....!
eller om ikke andet han er.......
men en iap er vi tilfredse med....!
Jeg opretter lige en hurtig afstemning om det, så vi har det formelle på plads.
Men jeg er enig, bibehold IAP og ikke andet.
Er der en admin der gider smide dette indlæg ind under høringer?
Men jeg er enig, bibehold IAP og ikke andet.
Er der en admin der gider smide dette indlæg ind under høringer?
til orientering...så begynder jeg... i det små at pulte Hobbes nye landsby...så han kan få frigivet kulturpointene
Så har den vist fået 24 timer - case closed! Intet forbund. Er der en diplomat der fylder dem med lidt varm luft ?
Tråden er lukket.
Tråden er lukket.
Laue- Antal indlæg : 160
Registration date : 04/12/07
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum