Bygninger der er betingede af hinanden
3 deltagere
DIC :: Spørge-Jørgen
Side 1 af 1
Bygninger der er betingede af hinanden
Hvis man bygger en ny hovedby, så slettes alle marker over lvl 10 og stenhuggeren automatisk, som jeg har forstået det.
Men hvis man nu vil have turneringsplads kræver det en stald lvl 10 - kan man rive stalden ned når turneringsplads lvl 1 er påbegyndt uden at turneringspladsen forsvinder?
Men hvis man nu vil have turneringsplads kræver det en stald lvl 10 - kan man rive stalden ned når turneringsplads lvl 1 er påbegyndt uden at turneringspladsen forsvinder?
brændevinsnisse- Antal indlæg : 195
Registration date : 07/12/07
Sv: Bygninger der er betingede af hinanden
Det skulle være muligt. Ligesom at du kan rive våbensmeden ned og stadig beholder dine opgraderinger. Derfor - hvis du udbygger enten våben elæler rustningssmeden i alle lvl og dereffter river den ned, så beholder du opgraderinger, da de er udforsket.
Gæst- Gæst
men gælder det så også for det militær man bygger efter de er revet ned...?
master zico- Antal indlæg : 542
Registration date : 05/12/07
Jeg tror det.
Jeg har ingen heltebygning i by 1 og 2, men har stadigt en oase. Så det må gælde den anden vej rundt.
Kan dog ikke sende min helt dertil - kun som opbakning. Byen tager ikke over.
Jeg har ingen heltebygning i by 1 og 2, men har stadigt en oase. Så det må gælde den anden vej rundt.
Kan dog ikke sende min helt dertil - kun som opbakning. Byen tager ikke over.
Hertug Jackson- Antal indlæg : 419
Registration date : 06/12/07
Det er jeg ret sikker på, det er hele ideen, at du udforsker tingene, derefter river du forskningscenteret ned og fyrer forskerne - som på det tidspunkt alligevel er korrumperet og færdige. Opgraderingerne er på plads og dine folk stærke som aldrig før.
Gæst- Gæst
hvad så med bageri og jernstøberi osv...kan de så også bare rives ned igen?
master zico- Antal indlæg : 542
Registration date : 05/12/07
Nej, de producere jo korn og jern
Hertug Jackson- Antal indlæg : 419
Registration date : 06/12/07
Jeps. MZ du kan ikke rive produceren bygninger ned, kun bygninger der udforsker.
Ligeledes kan man rive Akademiet ned. Men gør det kun hvis det er tvingende nødvendigt, nogle af disse bygninger giver gode kultur points.
Så hvis ikke du har et bedre formål med bygggepladsen kan du med fordel beholde bygningerne.
Ligeledes kan man rive Akademiet ned. Men gør det kun hvis det er tvingende nødvendigt, nogle af disse bygninger giver gode kultur points.
Så hvis ikke du har et bedre formål med bygggepladsen kan du med fordel beholde bygningerne.
Gæst- Gæst
DIC :: Spørge-Jørgen
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum