DIC
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ja så blev det min tur :)

2 deltagere

Go down

Ja så blev det min tur :) Empty Ja så blev det min tur :)

Indlæg af Doom 7/3/2008, 01:42

Hej drenge og piger ... Synes ikke rigtig længere jeg selv kan finde gejsten på s2 længere Smile Og har en del at se til på s1 (Ullegalskab) og lidt på s4 (Ullevildgut) hvor jeg også spiller så der er jeg at finde...

Jeg vil da gerne sige tak for de gode stunder der har været i alliancen det har været indsigtsfuld og utrolig spænende til tider ...

Synes ikke der er noget vi kunne have gjort anderledes i slutspillet udover self. at vi nok ikke skulle have brugt vores hær på TH Razz men vi havde jo en plan, synes det har været federe at gå egne veje end at støtte F| eller kløveret.

Hvis der skulle være nogle ønsker omkring min konto så skriv har ca en 6000 forsvars tropper trin 20 og lidt off hær med en små 100 pulter... kan også sende hæren på en eller anden spade og gører min by til fri farm Smile

Mvh Ulrik

ps. kan være i ser mig lidt på forum Razz

Doom

Antal indlæg : 180
Age : 37
Location : DK!
Registration date : 29/12/07

Tilbage til toppen Go down

Ja så blev det min tur :) Empty Sv: Ja så blev det min tur :)

Indlæg af janne 9/3/2008, 00:05

Ville det have nogle konsekvenser, hvis vi brugte "overskydende" mænd til at genere F og Kløveret lidt i deres opbygning af WW. Jeg kan se at der konstant er angreb på WW-byerne?
janne
janne

Antal indlæg : 43
Age : 43
Registration date : 07/01/08

Tilbage til toppen Go down

Ja så blev det min tur :) Empty Sv: Ja så blev det min tur :)

Indlæg af Doom 9/3/2008, 16:21

Kan da godt sende hele lortet afsted Razz

Doom

Antal indlæg : 180
Age : 37
Location : DK!
Registration date : 29/12/07

Tilbage til toppen Go down

Ja så blev det min tur :) Empty Sv: Ja så blev det min tur :)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum