DIC
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvad er holdningen omkring gule og røde prikker??

4 deltagere

Go down

Hvad er holdningen omkring gule og røde prikker?? Empty Hvad er holdningen omkring gule og røde prikker??

Indlæg af Perlen 25/1/2008, 14:00

Der er desværre et par gule, og en enkelt grå prik på Travian for tiden. Sad . Har prøvet at guide mig frem til hvordan vi i DIC forholder os til de forskellige farver, men har ikke fundet nogen endegyldig regl, hvorfor jeg nu opretter denne tråd.
Hvad tænker du?
Jeg tænker, at når vi har gule prikker er der fare for at dette kan blive en "hent alt hvad du har lyst til farm", når der er røde ja så beder vi selv om det, og grå, ja så er det jo ikke så meget at sige.
Havde tænkt mig at oprette en afstemning men den er lidt svær at formulere når vi ikke har haft denne debat først. Så kom i gang.. Giv din mening til kende, stor som lille.. Very Happy
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Hvad er holdningen omkring gule og røde prikker?? Empty Sv: Hvad er holdningen omkring gule og røde prikker??

Indlæg af Doom 25/1/2008, 15:42

Gul er acceptabelt i mine øjne men rød og grå prik uden at forsøge på at få en sitter burde have konsekvenser

Doom

Antal indlæg : 180
Age : 37
Location : DK!
Registration date : 29/12/07

Tilbage til toppen Go down

Hvad er holdningen omkring gule og røde prikker?? Empty Sv: Hvad er holdningen omkring gule og røde prikker??

Indlæg af CrazySnap 25/1/2008, 15:58

Yep vores generelle holdning er at "rød og hvid" = udsmidning. Logistix ligger i øjeblikket i hvid fordi han ikke har tænkt sig at spille mere. Jeg håber lidt på vi kan få hans password til kontoen, så vi kan give hans profil videre. Jeg mener det er WS som har kontakt med ham?
CrazySnap
CrazySnap

Antal indlæg : 354
Age : 42
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Hvad er holdningen omkring gule og røde prikker?? Empty Sv: Hvad er holdningen omkring gule og røde prikker??

Indlæg af Perlen 25/1/2008, 16:04

Og de gule er vi så ligeglade med?
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Hvad er holdningen omkring gule og røde prikker?? Empty Sv: Hvad er holdningen omkring gule og røde prikker??

Indlæg af Doom 25/1/2008, 16:06

at det sker er ikke det store problem ved mig men sker det med jævne mellemrum synes jeg personen burde få en påtale om at finde en sitter til de dage hvor han/hun ikke kan...

Doom

Antal indlæg : 180
Age : 37
Location : DK!
Registration date : 29/12/07

Tilbage til toppen Go down

Hvad er holdningen omkring gule og røde prikker?? Empty Sv: Hvad er holdningen omkring gule og røde prikker??

Indlæg af master zico 25/1/2008, 17:09

jeg er enig i at gule ikke er et problem...med mindre at der bliver gentagelse på gentagelse fra den samme spiller
master zico
master zico

Antal indlæg : 542
Location : Glostrup
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Hvad er holdningen omkring gule og røde prikker?? Empty Sv: Hvad er holdningen omkring gule og røde prikker??

Indlæg af Perlen 3/2/2008, 19:13

Denne tråd låses og flyttes til gamle nyheder.
Perlen
Perlen
Admin

Antal indlæg : 574
Age : 48
Location : Copenhagen
Registration date : 05/12/07

Tilbage til toppen Go down

Hvad er holdningen omkring gule og røde prikker?? Empty Sv: Hvad er holdningen omkring gule og røde prikker??

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum